Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

pune-le, dar trebuie sa cureti bine port etrierul.. cu peria de sarma, sa scoti rugina care este inainte sa pui placutele

si ideal ar fi sa vopsesti si etrierii acum cu niste vopsea.. rezista mai mult

eu i-am vopsit acum aproape 3 ani, si s-a pastrat perfect vopseaua, si nu s-a mai mancat din fonta etrierului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ii vopsesc trebuie sa ii dau de tot jos?pe banc?

nu as face asta ca nu sunt 100% convins ca imi iese aerisirea...

aerisirea se face cu motoru pornit? caci cu motoru oprit la a treia pedala deja se face lemn pedala de frana...si ultima data mecanicu ma pus sa apas asa...cu forta..chiar daca era tare...si nu mi sa parut foarte ok...

plus ca nu stiu nici ce culoare sa ii fac...ca rosii...chiar nu ma incanta :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa ii vopsesc ca arata chiar rau,de rugina,praf.Dar din pacate nu gasesc vopsea rezistenta la temp.

Si acele tablite de care zicea Lawrentzyu_86 sunr obligatorii sa le pui??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce vopsea rezistenta... eu am dat cu vopsea rosie de fier/lemn si rezista fara probleme

doar nu mergi cu masina in regim de formula1, si nici nu e grea de zici ca se incing rau etrierii :P

eu am vopsit si etrierii de la T5, cu vopsea protectia 3in1 si iar rezista fara probleme

si acolo e franare nu gluma.. masina are 2.4 tone goala, si 174cp

nu va ganditi la vopseluri rezistente la temperatura.. numai daca vreti sa vopsiti sistemul de evacuare.. tobele, tevile.. acolo da.. se va duce o vopsea normala

dar la etrieri.. luati o cutie de vopsea pentru fier/lemn si cu o pensula micuta, vopsiti usor si linistit fara sa atingeti garnituri sau alte componente ce nu trebuie vopsite.. cum s-ar face daca dati cu spray :P

si nu, nu trebuie dati etrierii jos, pe cric, exista loc de manevre pentru a vopsi foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate face upgrade la franele de pe spate(232) cu cele de pe fata(280)?

mi se par foarte mici discurile de pe spate si cum am un set de 280mm aproape noi ma bate gandul sa cumpar si restul de piese si sa le montez.

influenteaza in vreun fel stabilitatea la franare sau sistemele de siguranta(ABS, ESP)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

280 nu cred ca s-a pus vreodata pe spate poate 256 ventilate. In plus nu va inteleg de ce vreti sa dezechilibrati sistemul de franare.

Modificat de dizy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z e n i t h,discurile pe care le ai tu sunt de fata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu gabi, vroiam sa stiu daca se pot monta fara modificari

asta mai mult de aspect (sa am discuri egale pe ambele punti)

fiecare cu pasaricile lui :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic se pot monta dar trebuie facute modificari destul de multe.1 schimbare etrier,2 schimbare suport etrier,3 schimbare aparatoare sistem de franare,4 schimbare racoarde etrier care la randul lor trebuie modificate.Am totusi senzatia ca trebuie sa ai jante de 16 minim,si cu toate schimbarile astea nush daca o sa iti intre etrierul in janta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La discuri de 280 de mm merg si jante de 15' cele de 14" nu merg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La jantele de 15 incap maxim discurile de 288...iar de la 312 in sus trebuie minim jante de 16...intr-adevar discurile de pe spate arata cam micute...dar in comparatie cu tamburul...arata foarte bine si asa micute:-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru vopsit etrierii se gaseste vopsea de la Duplicolor speciala pt asa ceva. Este destul de scumpa, e spray de 150ml si sare de 25 lei. O alta varianta ar fi vopseaua de calorifer rezistenta la temperatura.

Referitor la discuri mai mari, am impresia ca trebuie recodat modulul de esp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine si-a comandat discuri oem de la reprezentanta pote sa-mi scrie de la ce firma sunt, ATE sau TRW?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata -ATE

Spate-TRW

asa este la masina din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am ovalizat si OEM si brembo si inca ceva luat de la schrott cu indicator de uzura bun aprox 95%, cred ca merg pe FEBI de data asta.

Printr-o relatie, vin direct de afara la pret super bun, ca pentru prieteni, asta ca sa evitam discutii inutile. Nu stiu daca le produc sau doar le ambaleaza, asa ca rog ceva pareri daca sint.

LE: evident, am si fiarele vechi, rectificate :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai bine adun ceva banuti si o sa-i pun EBC un pic mai scumpe dar din ce am vazut la Rudi sunt ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR: Eu cred ca tu ai o problema la una din roti(butuc, etc), si orice ai pune ajungi la aceelasi lucru: Disc ovalizat. Verifica inainte de a da banii pe discuri. Inteleg ca poate sao fi nimerit un set de discuri mai slabe de la o marca , dar toate sa faca la fel...

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culisantele de la etriere le-ai verificat eu am patit-o schimband discurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am si eu o problema cu discurile spate pe care mi-a semnalizat-o un prieten mecanic cand mi-a condus masina.

Se pare ca atunci cand franeaza se aude un harshait nasol la discurile spate.

Pe el se vede ca si cum placutele al calca doar pe jumatate din raza discului adica se vede un cerc mai ruginit parca unde nu par sa atinga placutele.

Discurile au cam 6 mm diametru si o buza pe margine de vreo 2 mm iar placutele sunt destul de uzate mai au vreo 3-4 mm de material pe ele.

Intrebarea ar fi daca ar mai trebui schimbat ceva inafara de discuri noi si placute noi pe spate si cam la ce pret as gasi niste discuri OEM sau daca nu ATE sau TRW.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TRW pachetul de discuri si placute in jur de 250-270 lei,ATE se apropie de 300 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci GABI ca intotdeauna, cred ca o sa iau ATE, am auzit ca apartin de Continental acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DragosR: da jos discurile si verifica fuzeta acolo unde sta discul. curata bine cu spray de frana si perie apoi ia la verificat usor cu mana sa nu existe ceva care sa impiedice discul sa stea drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

butucii au fost curatati foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!