Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Salut tuturor

Am si eu o rugaminte la cunoscatori.Cine e dispus sa ma sfatuiasca si pe mine va rog frumos in alegerea unui set nou de discuri de frana pentru al meu Golf 5 1.6 MPI cutie automata 102CP.

Sunt semne de uzura si nu vreau sa astept pana e prea tarziu.

Asa ca oricine are o opinie in alegerea discurilor sa o spuna aici.

Multumesc

P.S. am uitat sa mentionez ca e vorba de discurile de pe fata.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TEXTAR(dar le gasesti foarte greu si sunt mai scumpe),ATE,BREMBO,TRW.Eu as alege ATE pt ca e automatica si folosesti destul de mult frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul prompt.

Am mai uitat sa mentionez si ca placutele schimbate recent sunt TRW dar banuiesc ca nu are importanta daca discurile ar fi ATE.

Asa ca parerile sunt binevenite.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am dat comanda de niste placute marca FERODO Premium...toti imi zic ca am facut o alegere proasta... :vaidecapulmeu: M-au costat 230RON toate 4 si zilele urmatoare revin cu pareri dupa ce le pun pe masina...

Daca te referi la Premier sa stii ca nu e o alegere asa proasta,eu tot d'astea am.In primul rand sunt foarte silentioase,si nu le vei auzi niciodata scartaind.

Franarea in general e buna ,vara pe canicula cand totul e incins franele sunt ceva mai slabe,dar nu cred ca e vina placutelor 100%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsul prompt.

Am mai uitat sa mentionez si ca placutele schimbate recent sunt TRW dar banuiesc ca nu are importanta daca discurile ar fi ATE.

Asa ca parerile sunt binevenite.

Multumesc

Nu , nu are importanta daca placutele sunt TRW si discurile ar fi ATE . Acum nu cred ca ar conta sa fie "par pe par" aceasi marca :lol: .

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc "C_R_I_S_T_I" pentru raspuns.

La fel banuiam si eu dar niciodata nu strica sa te informezi mai bine.

Astept in continuare pareri.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@roberto87,vezi totusi si un pret la discurile de frana TRW.Daca iti par mai convenabile e ok.Dar eu unul prima alegere ..ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi dilema am avuto si cu alegerea placutelor de frana. ATE? sua TRW?

Prietenul de la service mi-a spus ca nu e diferenta foarte mare intre marci dar ATE are un mic " + " in favoarea TRW.

L-am lasat pe el sa aleaga si pana acum sunt multumit de ele avand in vedere ca si cele dinainte erau tot TRW.

In alegerea discurilor inca nu am cerut parerea lui am zis sa intreb publicul larg,sa aud mai multe opinii.

E o chestie care imi place enorm pe acest forum si anume: la orice intrebare se raspunde cu pareri pro si contra si cel mai important e faptul ca se aduc multe argumente.

Numai bine tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ATE si foarte Ok si de TRW am auzit multa lume multumita,cat despre ferodo incep sa scartie de la prima folosinta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...

pot spune ca ma pricep la toate legate de auto, mai putin partea mecanica....si acum vreau sa schimb placutele si discurile pe spate...am incercat prima oara sambata asta, luasem doar placutele (nubanuiam ca sunt si discurile duse) ..m-am descurcat, am dat si etrierul jos,placutele dar cand am vazut uzura discurilor m-am razgandit si le las pana cumpar si discuri....

DAR, ce imi trebuie ca sa dau di discurile jos? ce chei?

...si trebuie sa vad ce fac si cu pisonasil de la etrier...

va rog sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti trebuie nici o cheie pentru disc, ci iti trebuie o surubelnita in cruce. Discul e prins doar intr-un surub. Cat despre pistonul etrierului iti trebuie o cheie de fflex sa invarti pistonul in timp ce il si impingi. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e simplu,in momentul cand desfaci etrierul sa schimbi placutele ai un singur surub(14) care iti mai tine discul de frana fizat pe butuc.E posibil ca surubul respectiv sa iti iasa greu de la rugina,e posibil ca si discul sa iti iasa greu de pe flansa butucului tot de la rugina..un spray degripant e binevenit.Sa cureti si culisele etrierilor(2) cu spray degripant si cu o carpa curata..daca au urme de rugina le slefuiesti cu un smirghel mai fin.Grija mare cu pistonasele..fa rost de o presa speciala pt rotire si nu apele la improvizatii.Grija mare cum strangi suruburile de prindere a etrierului sa nu strici filetul.

post-64586-0-56278500-1315858406_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand mi-am cumparat un set de culise pentru etrieri si am vazut ca au dat la set si niste pernute cu vaselina...deci ar fi bine sa le si unga cu vaselina. Daca nu venea cu vaselina aia as fi bagat oricum niste vaselina cu litiu care rezista la temperaturi inalte (se gaseste la cutie pe la bricostore, ABRO parca ii zice).

O intrebare: dupa ce scot etrierul, daca nu apas pe frana nu iese pistonul afara singur, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonasul iese numai daca se apasa frana,Oricum definitiv nu iti iese decat prin rotire(ma refer daca vrei sa-i schimbi garnitura),are un sistem mai complex.Asa arata un set reparatie etrier spate.

..

post-64586-0-86980800-1315859765_thumb.j

post-64586-0-54718200-1315859809_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, vreau sa schimb doar culisoarele si voiam sa ma asigur ca nu am surprize neplacute cu pistonasul pt ca nu am presa aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu ar fi bine sa ung si pistonasele cu ceva? daucu vaselina pe langa el ..ca nu cred ca ar fi bine sa il scot de tot..

mersi baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca WD-40 este indicat pentru degresarea sistemului de franare...acum nu stiu, ca nu am incercat, doar ce am citit pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca dai cu wd 40 pe frane...o sa ai frane ca tranvaiul de la Iasi care a perpelit o intersectie intreaga :lol: .Inainte de a aplica sprayul respectiv e bine la schimbarea placutelor sa cureti cu o perie de sarma suportul etrier ,eventual sa scoti discul de frana si sa il cureti pe cant cu peria de sarma sau prin orificiile de ventilatie cu o surubelnita.Astfel mai elimini din surprusul de rugina aparuta si discul se ventileaza mai bine si placutele culiseaza altfel.Sa ai grija sa eviti pe cat posibil aplicarea spray-ului burdufele de cauciuc si garniturile de cauciuc cu toate ca pe spray scrie ca nu ataca cauciucul..Treaba cu orificiile de ventilatie e valabila doar la puntea fata.

post-64586-0-74464600-1316067206_thumb.j

post-64586-0-73554800-1316067248_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc spray de frane Valvoline si scrie clar pe el ca poate ataca partile de cauciuc,si cred ca o face pe bune

Am un prieten cu Golf 3 care foloseste acest spray cam o data pe saptamana,pulverizeaza direct pe discuri fara sa demonteze ceva,dupa cateva luni au cam inceput sa huruie rulmentii,e posibil sa fi atacat semeringurile la rulmenti.

Si eu aveam obiceiul asta,dar nu mai fac asta,daca vreau sa curat franele dau macar roata jos si pulverizez putin pe disc si folosesc carpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o data s-a demonstrat ca nu tot ce citesti pe net poate fi si adevarat, nu contest faptul ca sunt si cei care se pricep dar poate mai multi, cei care vorbesc din auzite, de prin vecini. De multe ori citind pe forum ajung sa fiu mai confuz decat eram inainte.

O fi mecanicii sarlatani unii dintre ei, dar totusi mai sunt si onesti si cel mai important, cu experienta.

Scuze de off-topic, dar dupa cateva ore petrecute citind pe forum ceea ce ma intereseaza, am simtit nevoia sa-mi spun off'ul.

WD-40 nu am folosit decat pentru balamalele usilor si pentru indepartarea petelor de rasina de pe caroserie (cu alte produse nu am reusit). A fost un succes in ambele situatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti pe eticheta produsului WD40 o sa iti apara negru pe alb,pt GRESARE.Majoritatea il folosesc la desfacerea suruburilor blocate,la uns role si rulmenti sa mai placaleasca zgomotul,uns balamale si lanturi,altii si la curele de auxiliare.Singurul lucru care se poate face cu el la frane se pot curata culisoarele (care sunt din inox..otel mai special)..de impuritati depuneri..si apoi accestea se ung un un strat foarte.. foarte... foarte..fin de vasilina buna sau se ung cu ulei.In ce priveste ceea ce citesti pe net..poti fi selectiv si e usor sa iti dai seama cine se pricepe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu asta am citit pe eticheta: "Spray multifuncţional

Spray multifuncţional pe bază de uleiuri ce acţionează ca degripant, lubrifiant, ulei protector, lustruire, peliculă impermeabilă.

Elimină apa de pe suprafeţele aplicate, protejează părţile neizolate din metal împortiva coroziunii, desface şuruburile şi piuliţele. Facilitează desfacerea pieselor blocate prin eliminarea ruginei, murdăriei, gudronului."

Pe langa faptul ca mai scrie ca este bun pentru mii de aplicatii, ma rog, o fi doar o mica/mare propaganda. O fi atat pentru degresare cat si pentru gresare :)

In fine, ultimul meu off-topic. Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e ca bitter-ul suedez...... bun la toate. E bun, in general, dar nu la frane.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Sper sa nu imi sara nimeni in cap daca s-a mai pus intrebarea asta dar nu am gasit nicaieri. As vrea sa schimb discurile de frana pentru ca s-au ovalizat.

Intrebarea mea este. Are ceva daca schimb numai discurile si nu si placutele? Pentru ca placutele le-am schimbat anul trecut si au grad de uzura foarte mic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!