Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

In mod normal cea mai buna combinatie ar fi imperecheate...ATE cu ATE,etc,etc.

Parerea mea ar fi daca tot faci o investitie,sa iei totul Ate,inclusiv lichidul de frana.

TRW,a mai patit cineva sa fie prea "tari",adica sa se fetuiasca destul de greu si galagioase.Oricum ar fi NU MINTEX!!!!

Spor la mesterit! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, cu sistemul de franare nu e de joaca, parerea mea, vreau sa fie calitate. Nu stiam ca ATE face si lichid de frana...

Merci pentru raspuns.

P.S: In momentul achizitiei trebuie sa tin cont de ceva anume inainte sa le cumpar, in ideea sa nu fie falsuri, contrafacute, etc... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te temi de asa ceva,ia legatura cu colegul Volksman.Multa lume e multumita de calitatea serviciilor sale.Plus ca stiam si ceva de un discount daca esti membru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De 15min tot incerc sa ii scriu. Din nu stiu ce motiv pe topicul lui nu pot posta. Mesaj privat nu ii pot trimite, cred ca are casuta plina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex Pauna 0721626011/0788324244/0214348515 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pentru cei care si-au schimbat singuri discurile si placutele. Cat de greu este de impins pistonul etrierului trebuie neaparat o presa sau se poate face si cu o surubelnita? La cele din fata ma refer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata merge si cu 2 chei,coada de ciocan,etc,etc.Pe spate problema e ca mai trebuie si invartit,de aceea daca nu ai presa,cauta o cheie de flex.Spor la mesterit! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred ca doar cu presa merge ...cel putin la a mea ...si e destul de enervant avand in vedere ca nu am presa si am incercat pe spate sa schimb placutele . Am deschis capacul de la lichidul de frana si prima data cu o ranga mare am incercat sa-l imping , dupa accea cu ciocan etc si inca cate...nu a vrut nici la Dumnezeu sa se deschia...m-am lasat batatut si am mers la un prieten cu o presa ... :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa arata cu ce lucrez eupost-62048-0-40393200-1311711371_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ C_R_I_S_T_I Tu unde ai incercat sa le schimbi pe fata sau pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate ...

Tu unde ai nev sa schimbi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate normal ca nu a mers pentru ca trebuia rotit pistonul eu de fata vorbeam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah...pe fata tot la un prieten le-am schimbat...ca m-am dat batut...dar totusi incearca si tu cu ceva defapt ai incercat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu trebuie sa le schimb mai astept pana se duc placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Cat de curand o sa fiu si eu nevoit sa fac schimbul de placute de frana. Si am zis ca daca tot ma apuc de treaba, sa fac schimbul si pe fata si pe spate. Asa ca am cumparat o presa pentru impins pistonul inapoi. Filetul presei se roteste independent de "talpa" care impinge pistonul de frana inapoi in etrier.

Este buna presa, avand in vedere necesitatea ca pistoanele de pe spate sa fie rotite in timpul impingerii?

Merci

post-12717-0-89916000-1311755612_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Nu e buna pt spate.Pt spate,talerul care impinge are pe el 2 "dinti" care intra in pistonas,astfel invartindu'l in acelasi timp.Vezi mai sus ca a aratat SharpShooter.O presa de la Yato cu diferite talere e in jur de 150ron.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pune sub piciorul surubului o cheie de flex e buna :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma sa inteleg exact. Pistonul spate trebuie sa se invarta in acelasi timp (cu aceeasi viteza de rotatie) ca a surubului presei? Sau se invarte independent de surub, facand mai putine rotatii?

La simpla presare a pistonului, avand in vedere ca presa este facuta de asa natura incat sa ii dea voie sa se roteasca, acesta - pistonul - nu se roteste singur? Trebuie rotit separat? Adica presa Yato asigura pe de o parte impingerea pistonului inapoi, iar pe de alta parte, prin mecanismele din "talpa" piciorului, forteaza pistonul sa se roteasca cu o anumita viteza unghiulara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac un :offtopic: RoDiesel cat a costat presa ? 150 lei ?

Modificat de C_R_I_S_T_I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in jur de 130-150 lei ceva mai bunicel.Nu mai faceti experiente pe masinile voastre :blah_:

post-64586-0-35466000-1311758320_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai faceti experiente pe masinile voastre :blah_:

Eh na...ne chiunuim si noi cum putem din moment ce nu avem sculele necesare... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic: Am luat-o de pe ebay, la 10 euro. Stiu ca e mai ieftina, dar altele mai scumpe nu ofereau nimic in plus.

On topic: nu e vorba de experiente pe propria masina. Sunt mai mult interesat sa inteleg principiul de functionare al presei Yato. Ptr ca am cautat si nu am gasit nimic similar pe ebay, respectiv nu era niciuna cu taler cu cei doi zimti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar zicea dizy parca ca pe spate a putut schimba usor ...si p fata nu...nu e tot acelasi lucru fata cu spatele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca acum am inteles modul de functionare al presei care are pe teler cei doi "dinti". Presa pe de o parte apasa pe pistonul franei, iar pe de alta parte, cu o cheie fixa, "mecanicul" invarte separat talerul cu dinti astfel incat pistonul sa se si roteasca. Daca am inteles gresit, va rog sa ma corectati.

Si acum o alta intrebare: cat de mult se roteste pistonul? jumatate de rotatie? o rotatie cumpleta sau mai mult? Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!