Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Niste ATE stock, pt Golf 4, banuiesc ca nu depasesc 350 lei setul. Iti trebuie si placute noi - eu am pus tot ATE - mai sunt si ele vreo 200-250 lei setul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar inca pe discuri mai am carne buna eu stiam ca cota minima e de 19mm si am peste mult...sa nu incerc oare cu rectificat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa incerci. si eu mi le-am rectificat si sunt ok nu vibreaza nici la 140km/h, dar sa ai grija cine ti le face

mie mi-au ramas de 19,8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe fata le-ai rectificat ?

Tie iti vibra tare cand franai ?

Modificat de Cristi1997
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da doar pe fata le-am rectificat,mie nu-mi vibra dar aveau grad,pe spate nu le-am facut ca nu am avut timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat te-a costat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie - cateva specificatii de la ATE, referitoare la discurile de frana fata, pt G4 1,9Tdi

Grosime disc frana [mm]:22,0

Grosime minima [mm]:19

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat...asta e grosimea de uzura data de toti producatorii.BREMBO mai nou de ceva ani au pe disc gauri(de fapt un marcaj de uzura)care cand dispare,odata cu uzura discului,discurile trebuie inlocuite.In rest majoritatea producatorilor au ca punct de reper uzura discului,decupajul lateral,care oricum la majoritatea masinilor nu poate fi luat in calcul pt ca pe disc ramane un umar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma costat nimica ,le-am facut la mine la servici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, a folosit cineva discuri de frana DELPHI ( 169ron setul) ??? Cum se comporta ? In comparatie cu BREMBO ( 240ron setul) ???

Si ce placute ar fi compatibile cu discurile DELPHI ? La BREMBO mi s-a recomandat TEXTAR 139ron setul !!!

Astept parerile voastre .... ms !

P.S NU circul extraordinar de mult( aprox. 10000 pe an )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu niste discuri facute de LEMFORDER ?

Eu zic ca sunt ok ca raport pret calitate, parca am dat 220lei discurile + 40lei manopera.

Le folosesc de vreo 3luni.

post-30100-0-54106000-1309972424_thumb.j

post-30100-0-53648600-1309972430_thumb.j

post-30100-0-70954700-1309972435_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mike2402 placutele iti iei tot DELPHI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat in iarna dicuri fata impreuna cu placutele.

Am montat ate powerdisc si placute NORMALE ate. Ate este echiparea de fabrica pentru puntea fata, pe spate e TRW

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 1.4 beniza 2001 de vreo luna au inceput sa-mi scartie franele , cineva mia zis ca sa numi fac griji ca , cand trebuie sa le skimp imi apre in bord . e adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai placute cu senzor, ar trebui sa te avertizeze in bord cand sunt uzate. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e o regula,ai senzor decat pe o singura placute din 4.Se pot tocii neuniform si 1 sau 2 din ele sa fie la limita.Mai bine dai rotile jos sa te asiguri ca totul este ok..daca ai senzatia ca nu mai ai frane sau ca scartie ciudat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stiu ka trebuie sa-mi apara cand pun contactul un cerc taiat, dar la mine nu apare , ma uitat la poze in care apre acel semn in bord si dupa ramane aprins dar la mine nu apare. de vreo luna a inceputa sa scartie binisor.Dc nuhs ce sa zic. ma tem ca nam. de demontat nu ma pricep , merg la ITP peste cateva zile . ce ar trebui sa vreific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX, ai dreptate. Exista si posibilitatea sa nu fie tocite uniform placutele. :)

@Bursasiu, despre ce "cerc taiat" vorbesti ? Uite, asta e martorul de placute uzate:

post-50992-0-19351700-1310672725_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verifici daca circuitul e ok...scoti mufa de la senzorul de uzura de la roata fata stanga.In moment ce ai scos mufa trebuie sa iti apara in bord senzorul care iti arata ,,placute uzate..nivel de lichid frana scazut,,.Ai grija sa nu scoti mufa de la senzorul ABS :) Daca vrei sa faci ITP pe bune,baga benzina buna de 99..forjeaza putin masina inainte sa ajungi la itp.Au inceput sa faca astia figuri rau de tot la faza cu noxele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Deadly am semnul ala cand pun contactul nul vedeam de ochi. dar nu ramne si dupa aprins cum am vazut intru video. dar franele scartie daca pun frana le viteza nu scartie pana nu ajung la o viteza mai mic atunce incep sa scartie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.cand ai schimbat ult data placutele?

2.da roata stanga jos iar cu ocazia asta analizezi si senzorul(firul vin prins cu o clema tip lamela de telescop dupa care se continua spre placuta) si te uiti si la grosimea placutelor.O placuta buna are macar 0.5 cm(5mm).

3.scartaitul provine de la metalul din placuta.Daca e prea mult in timp formeaza cercuri pe disc(apare uzura prematura).De aceea placutele bune costa mai mult dar tin mai mult si protejeaza mai bine(ATE,TRW,etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am patit-o sa nu se toceasca uniform. si asteptam sa mi se aprinda senzorul desi la franari mai bruste se auzea un scartait.

am cumparat placute (PAGHED , le recomand recomand, foarte multumit pana acum) si surpriza. cea cu senzorul era cu 4-5 mm mai groasa decat cea de pe dreapta care era aproape fier pe disc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai vrut sa zici Pagid nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. scuze de greseala. Pagid sunt placutele de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La service cand au schimbat filtrul de benzina s-a uitat baiatul si la placute, m-a intrebat daca mi s-a aprins martorul in bord, caci nu mai tin mult placutele, maxim 4000km.

Martorul nu s-a aprins inca, dar ma gandesc sa schimb atat placutele si discurile cat si lichidul de frane. Masina a fost recent adusa din Germania si nu stiu cand a fost schimbat lichidul de frana ultima data.

Din ce am inteles in acest topic ATE si TRW ar fi cei mai buni producatori pt placute si discuri.

Pe puntea fata, vreau sa pun placute ATE dar la discuri nu sunt 100% convins ce sa aleg. Am auzit ca si discurile BREMBO ar fi ok, acum nu stiu care ar fi cele mai potrivite pentru placutele astea. Pe puntea spate la fel, doar ca placutele vor fi TRW.

Ceva recomandari daca se poate si pentru un producator bun de lichid de frana ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!