Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

cum se numesc placutele cu care vine basina din fabrica

:biggrin: :coffee_lol:

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu mi-am baut cafeaua , iar tastatura mi-a facut figura. scuze pentru greseala.

Modificat de laaaurentzyu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum numai stiu care e producatorul care le echipeaza, dar inainte asa au fost - ATE, Textar...

Eu zic sa mergi pe ATE, chiar daca sunt un pic mai scumpe, nu o sa iti para rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sustin raspunsul lui Florin.Un motiv ar fi ca pistonasul nu s'a retras cat trebuie si a tinut placuta mai mult apasata.Oricum eu m'as duce sa ii intreb pe cei din reprezentanta.Alta chestie ar fi sa fi fost mai de proasta calitate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand Textar, sunt facute de TDM Friction, aceeasi firma care fabrica PAGID, care sunt echipare de fabrica la skode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan@Coasta de Est

baieti, va spun eu din experienta: cele mai bune placute si discuri de frana sunt cele de la ATE !

si, ca idee, va la si 2siteuri specilizate pe franare:

www.placute-frana.ro

www.discuri-frana.ro

Modificat de Bogdan@Coasta de Est
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dintre ATE, TEXTAR si FERODO ce ati alege in materie de discuri+placute ?

preturile sunt cam la fel, cele ATE fiind mai scumpe pe puntea fata

asta e pretul pentru o bucata ? sau e set de 2 ? http://www.discuri-frana.ro/detalii-discuri-frana-BREMBO-pentru-VW-GOLF-IV-(1J1)_09.7011.14_8799_.html

mi se pare cam ieftin...

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu recomand Textar, sunt facute de TDM Friction, aceeasi firma care fabrica PAGID, care sunt echipare de fabrica la skode.

Te contrazic: Eu am avut ATE ca prima echipare. Am schimbat tot cu ATE si sunt f multumit. La mine erau tocite mai mult cele de pe spate decat cele de pe fata.

Din experienta avuta, recomand tot ATE, chiar daca sunt mai scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan am pe masina discuri Brembo Max si placute ATE si sunt foarte multumit. Am avut disc Ferodo cu placute atat Ferodo Premier cat si ATE si pot sa iti spun ca diferenta se simte. Franarea este mai ferma cu configuratia actuala (fiind vorba de acelasi diametru al discului). La placutele Ferodo Premier m-a deranjat cel mai mult faptul ca in oras scartaiau. Daca se incalzeau nu mai erau probleme dar la mers normal de oras scartaiau, acesta fiind si motivul pentru care le-am schimbat. ATE sunt ok si la stilul meu de condus nici nu se tocesc excesiv. Textar, din cate am auzit si am mai citit pe aici pe forum, sunt putin mai moi si in combinatie cu un disc mai dur putin (Brembo Max/ ATE Power Disc) o sa se toceasca mai repede. Despre alte alternative/combinatii cum ar fi EBC sau Zimmerman nu pot sa iti spun nimic, neavand pe masina asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la T5 am mers mereu pe aceiasi producatori, de exemplu am placutele si discurile pe fata TRW

la golf as vrea sa merg la fel, acelasi producator si la placute si la discuri

oricum mai am pana sa le schimb la stilul meu de condus, dar acum am ramas intre Brembo si ATE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

O sa pun azi EBC GreenStuff pe fata, pe discurile OEM. Va dau un feedback dupa rodaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

saptamana trecuta v-am cerut un sfat cu ce placute sa aleg. m-am dus la magazin chitit sa iau ATE. acolo am dat peste patronul magazinului (daca vreti informatii de magazin si service PM) care mi-a recomandat PAGID, care sunt mult mai ieftine decat ATE. am fost un pic derutat nu prea auzise de acest producator. surpriza a fost cand mi-a aratat si placute originale (cele care vin in cutie de VW, skoda...) care erau tot PAGID. le-am achizitionat la pretul de 250 lei fata + spate pentru masina din semnatura. surpriza cea mai mare a fost la service cand le-am vazut pe cele vechi: erau tot PAGID doar ca fusesera cumparate si montate in reprezentata la pretul de vreo 800 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cele originale scria la mine Textar. Acum am Brembo Max discuri fata si Ate normale placute fata, ATE normale discuri spate si TRW placute spate; sunt destul de multumit, insa de acum cred ca o sa raman numai la ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

textar am vazut ca scrie pe placutele schimbate de neamtz pe la 60.000km, iar discurile sunt cele originale, dar nu-mi dau seama de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

stie cineva cat costa un furtu frana spate dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am trecut si eu pe ATE discuri si placute TRW pe spate. inca sunt in primii 200 km de pasuire. revin cu pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al3xandru1228

trebuie sa schimb si eu placute punte fata, cred ca ma voi indrepta spre ATE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cat costa un furtu frana spate dreapta?

Intre 35 si 50 lei, in functie de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

dupa 500 km mers numai prin oras franele si-au revenit. alta viata acum.ma pot baza pe frana acum. asa cum a scris cineva pe aici DACA VRETI FRANA PUNETI ATE .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe golf4 din fabrica se pune discuri si placute ATE, la etrieri nu-mi dau seama dar cred ca tot ATE sunt

pe T5 din fabrica s-a pus TRW, etrieri, placute, discuri, toate au simbolul TRW urmat de sigla VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema legata de frana. In iarna am lasat masina intr-o noapte cu frana de mana trasa si dimineata, cand am dat sa plec s-a auzit un scrasnet la lasarea franei de mana jos. Din acel moment am vibratii la franare , se simte la viteza mica cum discul sau placutele ar fi deformate. Am placute si discuri noi dar am inteles ca la schimbarea placutelor de frana trebuie inlocuite bolturile de 13 mm. Aveti vreo idee? Cand zic schimbat discuri, ma refer la cele spate unde probabil e buba. Am dat rotile jos si inspectat placutele, totul pare in regula mai au inca carne pe ele.Operatiunea o sa o fac personal de aceea intreb.

post-61192-0-31220300-1301600360_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa cureti accele bucse de ghidaj al etrierului.Nu e regula sa se schimbe la schimbarea placutelor.Se schimba cand se considera ca sunt imbatranite.Nu folosii smirghel sau peria de sarma,incearca cu detartrant nufarul e 10 lei bidonul si face minuni.Oricum nu o sa mai iasa ca cele noi dar e bine sa fie curatate la schimbarea placutelor atat fata cat si spate.

Si curata si etrierul(locul unde iti calca umerii la placute pe el)cu o perie de sarma.

Asemeni e valabil si pt piesa din poza ta,suportul etrierului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!