Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Extrem de mult 100 de lei pentru 15 minute de munca, nu crezi ? ;) Tu castigi 100 de lei net la servici muncind 8 ore ?

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...eu mi-am cumparat piesele de la Silena auto, magazinul aflat in aceeasi curte cu TCM - Voinea. Am luat discuri, placute si furtunase ATE. Pret piese 730 lei, total cu montaj 800 lei. Deci manopera 70 lei, in conditiile in care, s-a muncit ceva la scoaterea furtunaselor.....

Discuri fata ATE - 195lei x 2

Placute fata ATE cu senzori - 250 lei perechea

Furtunase fata ATE 45 lei x 2

Daca se considere reclama, rog un moderator sa stearga numele firmelor. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

In cazul discurilor pe spate e nevoie de asa zisa perioada de calire a discurilor? Discurile sunt ATE, placutele TRW.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calire a discurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca vrea sa intrebe despre numarul de km, necesari a fii parcursi, pentru a se "aseza" placutele pe discuri.

Raspunsul este DA, si pe spate e ca pe fata.....dupa un numar de km parcursi (100-200 - nu exista un nr fix, garantat), placutele se "aseaza" pe discuri. Adica, in urma procesului de franare, placutele se tocesc si calca mai bine pe discuri - efectul inainte si dupa "asezarea" lor, este si mai pronuntat in cazul schimbarii exclusiv a placutelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refeream la faptul ca pe fata discurile, in mod normal, au nevoie de 400-500 de km ca sa se "caleasca" materialul: de evitat franarea ft puternica mai ales la viteze mari, de evitat sa stai cu pedala de frana apasata la stop, de evitat franarea indelungata. In acele cazuri foloseam frana de mana. Acum ca le-am schimbat nu prea e de ales..

In fine..ca placutele nu calca perfect pe supr discului la incep e valabil de fiecare data cand schimbi placute... nu stiu de ce, dar i se spune "franare elastica" :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista "calirea" discurilor, prin folosirea pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

am cumparat pentru Bora mea:

discuri fata 186 Ron/buc DF2804

discuri spate 107 Ron/buc DF2805

placute fata 127 Ron set

placute spate 105 Ron/set

TRW sunt atat discurile cat si placutele.

Intr-un regim de exploatare normal, si in conditiile a 12-14.000 km anual, cred ca sunt o alegere rezonabila.

(alegere facuta la sfatul mecanicului meu) Daca se vor ivi probleme am sa va anunt.

Multumesc.

Toate bune!

post-35366-1284028784_thumb.jpg

post-35366-1284028789_thumb.jpg

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pun VIN pe site poate cineva sa imi recomande niste discuri si placute bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti topicul asta vei gasi informatii suficiente. Sunt marci de discuri si placute recomandate chiar pe acest topic. VIN-ul nu are relevanta decat cand comanzi piesele la magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la placutele de frana ,,, si cele de pe spate si cele de pe fata ar trebuie sa aibe senzor de uzura ca sa nu se aprinda martorul in bord ?

am vazut ca sunt mai mult modele constructive de placute:

- cu suruburi etrier Sistem Lucas,

- cu amortizor vibratii cu arc,

- cu clema piston ...

este diferenta asa mare intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca la platforma golf mk4/bora numai placutele de pe fata au senzor de uzura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu Bora mea, SDI, an fabricatie 2003.

Cam acum un an, am inceput sa simt trepidatii in momentul in care franam usor, de exemplu in momentul in care incetinesti putin, sa te bagi in spatele unei masini, dupa care intrii in depasire. Aceste trepidatii au inceput sa fie simtite la viteze din ce in ce mai mici, pana in momentul in care si in regim de oras, la 40-50 km /ora can ma opresc la o trecere, se simte. In afara de faptul ca este enervant, la viteze mari am si un sentiment de parca ar zbura partea din fata a masinii.

In prima etapa discurile au fost rectificate, de 2 ori, dar de fiecare data dupa aprox. 1-1,5 luni a reaparut trepidatia. Dupa accea am schimbat placutele de frana, iarasi dupa vreo luna a inceput trepidatia. In final mi-am luat discuri noi-noute, insa si asa, deja dupa aprox 10 zile simteam iarasi trepidatiile, inclusiv la viteze mici.

Am dus masina la o reprezentanta, in care sa zic asa mai aveam incredere, insa rezultatul nu a fost cel sperat. Nu si-au dat seama de unde vine trepidatia, mai mult, nici nu au simtit-o, dar mi-au recomandat si au vrut sa imi schimbe rulmentii, ambele, cu un cost de aprox 700 de lei, fara manopera. Dincolo de faptul ca mi se pare putin scump, imi vine greu sa cred ca este vorba de rulmenti, mai ales ca nu huruie deloc. Nu am probleme de genul acesta, ci am trepidatii cand franez. Garantie nu au putut sa imi dea, nici macar verbal, adica chiar daca dau banii, am toate sansele sa nu se imbunatateasca nimic.

Acum am mai auzit ca e posibil sa fie problema cu senzorul abs, ca ar fi indicat sa le dau jos si sa le curat. Ce parere aveti ? Unde sa-l duc ? Deja ma tine de un an problema asta, si tot cheltuiesc, dar nu dispare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O posibilitate ar fi sa apara trepidatii si din butuc (fuzeta, partea pe care se fixeaza discurile de frana)). Nu cred ca doar schimbul rulmentilor ar rezolva aceasta trepidatie.

Insa restul motivile posibile le-ai eliminat? (anvelope, jante, inele de centrare)

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca discurile sunt ovalizate daca zici ca o perioada de cateva zile dupa ce ai schimbat discurile nu ai mai avut vibratii. E clar ca in cele 10 zile s-au ovalizat si astea noi. Mie mi se pare incredibil cate probleme sunt cu discurile de frana care se ovalizeaza. E loterie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in curand imi voi schimba si eu discurile de frana

din pacate placutele actuale au doar 10 k km :P si dupa cate am inteles nu le voi mai putea folosi ...

cred ca o sa fac un efort financiar si o sa-mi cumpar discuri si placute ATE ca am gasit la supeeeer pret adica la 900 lei

manopera cica este 250 lei + plus verificat frane pe stand 20 lei,,, lucru care imi displace ca mi se pare cam multi bani

lichidul de frana ma costa 32 lei/L marca Bosch de care nu stiu daca este bun si aici astept o parere

dintre colegii care au mai schimbat discuri si placute ma poate ajuta cineva sa le schimb si eu, binenteles contracost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot pui placute,discuri de la ATE atunci pune si lichidul tot de la ATE, si anume "SL6" special conceput pt. ABS,ESP si cu o temperatura de fierbere inalta.

Am si eu o problema cu Bora mea, SDI, an fabricatie 2003.

Cam acum un an, am inceput sa simt trepidatii in momentul in care franam usor, de exemplu in momentul in care incetinesti putin, sa te bagi in spatele unei masini, dupa care intrii in depasire. Aceste trepidatii au inceput sa fie simtite la viteze din ce in ce mai mici, pana in momentul in care si in regim de oras, la 40-50 km /ora can ma opresc la o trecere, se simte. In afara de faptul ca este enervant, la viteze mari am si un sentiment de parca ar zbura partea din fata a masinii.

In prima etapa discurile au fost rectificate, de 2 ori, dar de fiecare data dupa aprox. 1-1,5 luni a reaparut trepidatia. Dupa accea am schimbat placutele de frana, iarasi dupa vreo luna a inceput trepidatia. In final mi-am luat discuri noi-noute, insa si asa, deja dupa aprox 10 zile simteam iarasi trepidatiile, inclusiv la viteze mici.

Am dus masina la o reprezentanta, in care sa zic asa mai aveam incredere, insa rezultatul nu a fost cel sperat. Nu si-au dat seama de unde vine trepidatia, mai mult, nici nu au simtit-o, dar mi-au recomandat si au vrut sa imi schimbe rulmentii, ambele, cu un cost de aprox 700 de lei, fara manopera. Dincolo de faptul ca mi se pare putin scump, imi vine greu sa cred ca este vorba de rulmenti, mai ales ca nu huruie deloc. Nu am probleme de genul acesta, ci am trepidatii cand franez. Garantie nu au putut sa imi dea, nici macar verbal, adica chiar daca dau banii, am toate sansele sa nu se imbunatateasca nimic.

Acum am mai auzit ca e posibil sa fie problema cu senzorul abs, ca ar fi indicat sa le dau jos si sa le curat. Ce parere aveti ? Unde sa-l duc ? Deja ma tine de un an problema asta, si tot cheltuiesc, dar nu dispare.

Simti trepidatii in pedala de frana sau unde mai exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa intreb cat costa si lichidul de frana de la ATE ..

nici nu stiam ca produc si asa ceva :wub:

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit preturi si mai mici la colegul mau77mau de pe forum

discuri si placute ATE = 865 lei cu garantie 12 luni

ATE made in EU

ohhoo hoo :P

de care lichid de frana imi trebuie ? dot4 nu? imi ajunge 1L ?

PS. - la autokarma.ro acelasi pachet costa 1448 lei ;(

cum pot merge cu asemenea adaos pe criza asta ?

Modificat de stefanutz30
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut noroc. Discurile, placutele si furtunasele ATE, made in Germany - cod de bare cu 400. Pentru tine poti folosii DOT4. 1 litru e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot pui placute,discuri de la ATE atunci pune si lichidul tot de la ATE, si anume "SL6" special conceput pt. ABS,ESP si cu o temperatura de fierbere inalta.

Simti trepidatii in pedala de frana sau unde mai exact?

Trepidatiile se simt in momentul in care franez, in volan. In afara de volan, pur si simplu se simte in toata masina, ceva de genul cand apesi frana si i dai drumu, tot asa....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna cod de bare 400 ?

Primele 3 cifre codifica tara de origine, in acest caz Germania, 594 e Romanica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!