Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Si placutele si discurile le-as schimba in locul tau. Discul pe fata e cam subtirel... Recomand ATE si la discuri si la placute... dai un ban da stai in fata si ai si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai poate merge cam 10mii de km- regim extraurban - pana uzezi de tot placutele si atunci intradevar merita sa pui si discuri noi +placute.

As zice la ochi ca, scazand 2mm de ferodo din "carne" care nu se pot utiliza, ai mai avea vreo 3-4 mm de uzat, desi in poza 2 ai o placuta mai uzata ca celalalte

Cica ca regula empirica 1 mm de ferodo =1000 de km in cele mai groazince conditii de utilizare

Modificat de Drogas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Asadar care ar fi dimensiunile la care trebuie schimbate discuri si placute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand pentru a afla daca trebuie sau nu sa schimbi discurile acestea trebuie masurate. Din cate imi amintesc discurile se schimba cand este o diferenta de -2mm fata de dimensiunea standard, ma refer la grosimea discului bineinteles :D.

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ne ajuta cineva cu ce grosime specifica producatorul ca grosime de uzura pentru:

-discuri fata

Grosimea discurilor nu trebuie sa fie sub minimul specificat de producator - 18 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In catalogul EBC 22/20 fata

Si spatele 9/7 (nou/uzat)

Eu am comandat de la EBC discuri frana Turbo Groove si placute Greenstuff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Deci la discuri cand se subtiaza cu 2 mm fata de original trebuie schimbate.

La placute parca era 7 mm limita daca nu ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Imi raspund tot eu printr-un link:

schimbare discuri frana golf 4

Front discs:

Diameter: 280 mm

Thickness: 22mm

Wear limit: 19mm

Torque specs:

guide pins (the 7mm allen bolts:) 22 ft lbs

rotor set screw : 3 ft lbs Just tighten it very lightly and make sure the screw head is level and not sticking out

lug nuts: 89 ft lbs (dry spec)

Rear discs:

Torque specs:

brake caliper bolts - note that these are self locking bolts. The factory service manual says that they are one use only, torque to: 26 ft lbs

8mm brake carrier bolts: 48 ft lbs

rotor set screw: 3 ft lbs - very light, just make sure the screw head isn't sticking out

lug nuts: 89 ft lbs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, am o intrebare legata de schimbarea placutelor si a discurilor de frana de pe spate.Este o operatiune dificila?Daca folosesti o cheie de flex si o cheie franceza (din cate am citit in topic) poti sa infiletezi si sa presezi pistonul innapoi cu usurinta?Imi poate descrie cineva operatiunea de presare si infiletare a pistonului in cateva cuvinte daca a facut-o cu ustensilele descrise mai sus?Adica cu cheia franceza apesi si cu cheia de flex rasucesti sau invers?Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact. Cheia franceza e pe post de presa. La mine a mers doar cu cheia de flex, pe care am apasat in timp ce infiletam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am inteles cum vine cu presa si cu cheia de flex dar ma citisem ca trebuie si ceva chestii de ungere de genul vaselina sau spray de ungere.Ai folosit asa ceva?Sau mai exact ce trebuie folosit in momentul in care le schimbi.Vorbind de chestii de ungere sau curatire.

A si inca ceva cheia de flex este universala sau sunt de mai multe tipuri?Eu am o cheie de la un flex de ala ieftileanu Budget oare se potriveste?

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie doar de o cheie de flex pe care apesi in momentul in care invarti. Cheia care o ai cred ca e buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tare chestia si cred ca am sa incerc sa o confectionez dar problema este ca nu prea inteleg cum o folosesti, adica piulita la care ii razi jos filetul interior ar trebui sa fie cea care invarte pistonul?Daca ai putea sa imi explici as ramane recunoscator.Mersi mult

Imi cer scuze numai acuma mi-am deschis ochii si inteleg ce si cum scuze de post dar nu intelegeam cu ce comprimi pistonul dar am observat cam tarziu ce e drept ca pe surub este placuta cu o piulita care apasa pe piston iar piulita fara filet invarte pistonul.Imi cer scuze inca odata.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa-mi ofere cineva un feedback cu privire la discurile si placutele de frana EBC ce le comercializeaza colegul 4turbo in aria anunturi online?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Imi cer scuze daca sunt off-topic (in sensul ca s-a mai discutat) dar am o mare problema cu discurile pe fata. Au uzura foarte mare si imi ating placutele in ele si scartaie mereu fara sa calc frana sunte ce dispare greu si dupa ce calc frana. Cel putin al viteze de peste 60 h nu se mai aude. M-am gandit sa imi schimb discurile si placutele...dar din lipsa "lichiditatilor" m-am oprit asupra marcii FERODO, atat la discuri cat si placute. A mai pus cineva aceasta firma pe masina? Cat sunt de bune?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

in postul 596 ai ceva impresii despre placute ferodo premier utilizate de mine.Acum au 10 000 de km si se comporta ireprosabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! si eu am placute de frana ferodo premier si pe fata si pe spate si sunt multumit de ele. despre discurile de frana ferodo nu stiu ce sa-ti spun pt ca nu am folosit niciodata. Eu pe fata am brembo max si pe spate brembo simple. Un sfat ar fi sa te feresti de delphy sunt de calitate proasta si scartaie rau de tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va recomand Placute ATE si discuri tot ATE.Am avut TRW Lucas si au fost ca "pixu" .Sau ovalizat in 5000Km.Le-am returnat pe garantie si am mai dat diferenta de bani si am comandat ATE.SUnt foarte multumit.Am sa pun si pe spate tot ATE sau ATE POWERDISC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la toata lumea....am nevoie de un sfat in legatura cu un golf4 din 2002..

cand apas frana mai insistent... se aude destul de tare un zgomot ca si cand se atinge fier pe fier..

se aude de la roata stanga spate.!

mai mult de atat.. este ca in mers...se aude ca si cand trag dupa mine.. o tzeava.. ceva..

asta e zgomotu.. si nu stiu ce sa-i fac.. am aspirat la placute.. am dat roata jos.. m-am uitat dupa pietricele.. nu aveam...

ce sa zic.. daca a patit cineva asa ceva.. rog lamuriri! multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Vad ca ai golf6, nu e inca in garantie :D? Banuiesc ca placutele sunt inca ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Om... tu nu citesti intentionat tot postul? :D

salut la toata lumea....am nevoie de un sfat in legatura cu un golf4 din 2002..

cand apas frana mai insistent... se aude destul de tare un zgomot ca si cand se atinge fier pe fier..

se aude de la roata stanga spate.!

mai mult de atat.. este ca in mers...se aude ca si cand trag dupa mine.. o tzeava.. ceva..

asta e zgomotu.. si nu stiu ce sa-i fac.. am aspirat la placute.. am dat roata jos.. m-am uitat dupa pietricele.. nu aveam...

ce sa zic.. daca a patit cineva asa ceva.. rog lamuriri! multumesc anticipat.

iar tu... :D

Vad ca ai golf6, nu e inca in garantie ? Banuiesc ca placutele sunt inca ok.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cineva pe aici.. sa imi dea un sfat?:-)

Uita-te daca nu cumva discurile sunt cam uzate si marginea exterioara a discului nu atinge in mers marginea placutei. In care caz ar trebui sa iei frumos la pila toata marginea discului sau placutele sunt uzate neuniform din diverse cauze si freaca fier pe fier. Bafta !

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

:D whooops, nu stiu la ce ma uitam

vezi ca la mine era asa de la faptul ca cablul de frana de mana ramanea blocat, din cauza asta am reusit sa stric(putin) un set nou de placute si disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare colegi!

atunci cand franez de la viteze de 90+ imi tremura volanul.

Credeti ca e din cauza discurilor sau a rotilor neechilibrate?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!