Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Azi am fost la sevice,unde au zis ca senzorul pentru placute frana nu are martor separat pe bord,si cand se uzeaza placutele bord computerul va afisa uzura franalor pintr-o pictograma asemanatoare cu cele care nu au bord computer.Acum chiar nu stiu daca am senzor sau nu,a auzit cineva asa ceva?Eu pana acum stiam ca trebuie sa am martor pe bord pentru placutele de frana.

Modificat de rcs66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pictograma se aprinde in bord; nu este insotita de vreun mesaj. Asa e si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pictograma se aprinde in bord; nu este insotita de vreun mesaj. Asa e si la mine

pe bord sau pe computerul de bord?eu am inteles ca ar fi sub turometru un martor pentru placute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma mi-am recitit postul si duhh apare si mesajul "Bremsbelag prufen" (Inspectie/Schimbare placute frana), iar pictograma apare central, intre ceasuri, deasupra BC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinion!Inca o intrebare:ai bordcomputer mic sau mare?Zici ca apare deasupra lui,al meu e tipul mare,jos apare temperatura exterioara,la mijloc consum etc.,iar sus postul de radio.Pe care parte trebuie sa apara mesajul?

Modificat de rcs66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai care-i ghinionul :biggrin: e consumabila...

Nu-i ceva socant...

Martorul e in centrul zonei semnalizate in poza de mai jos (am furat-o de la un coleg de pe forum sper sa nu se supere hihi), iar mesajul apare pe BC, care este identic cu cel din poza.

post-55577-1266697814_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.La mine in zona indicata e tot bordcomputerul,de asta nu stiu unde ar trebui sa apara mesajul.Am sa fac maine o poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

vreau sa schimb placutele spate. Cunoaste cineva de unde as putea imprumuta/inchiria scula cu are se infileteaza pistonul in etrierul spate?

Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu astazi operatiunea ,,schimbat placute si discuri spate,, dupa cum am spus in postul de mai sus am pus ferodo ambele, astept sa vad cum se cpmporta!

la infiletarea pistonaselor am folosit o cheie de flex, si o cheie franceza , a functionat f bine, numai ca este f mogalos sa infiletezi mereu la acele pistonase, in final am incheiat cu brio, ptr necunoscatori<< e f usoara operatiunea>>, in doua ore asa lejer am terminat totul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat placutele...am promis ca revin cu impresii, am pus TRW si pe fata si pe spate.

pe fata erau aproape noi, iar spatele era uzat in intregime la o roata(semn ca la ultima revizie din germania nu au schimbat decat placutele fata).

operatiunea e fff simpla...in fata etrierul e prins cu 2 suruburi(se foloseste un imbus de 7...atentie nu il gasiti in setul de imbus obisnuit), iar in spate etrierul se desface cu o cheie de 14 si una de 16 parca(pt a tine contra), iar pt impins pistonasu am folosit un patent (tip papagal) si l-am prins intr-o cheie franceza....a fost ffff greu de impins inapoi deoarece uzura placutei fiind mare a fost desfiletat pana la maxim si se invartea cu totul in etrier. am muncit in jur de 3 ore in total.

acum a disparut si huruitul la franare si "fluieratul" in timpul mersului...sunt multumit de placutele TRW...am auzit numai cuvinte de lauda de la multi mecanici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@rcs66

el are sigur BC mic...asa am si eu..si intr-adevar avea pictograma este in partea de sus a BC. cele cu BC mic in partea de jos apar date, gen consum, temperatura exterioara iar deasupra lui este o zona (aproximatv egala ca dimensiuni ca partea de jos) unde apar numai pictograme..printre care si aceasta pentru placute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.urmeaza sa schimb discurile de frana pe fata.am gasit vreo 6-7 producatori.......o recomandare ceva????ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romeo_GOLF_ALH incearca discuri si placute ferodo si pe fatza si pe spate...maxim 6mil costa toate ...si sunt f multumit de ele...acuma alegerea este a ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.urmeaza sa schimb discurile de frana pe fata.am gasit vreo 6-7 producatori.......o recomandare ceva????ms

..ATE :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am luat si discuri si placute BOSH pe societate de la depozit METEOR.330 de lei toata combinatzia.sper sa fie bine.multumesc oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romeo_GOLF_ALH: FATA + SPATE, 330RON ?

Schimbat placute spate, tot aud huruit-ul ala. (Nu face tare, dar ma deranjeaza). Ce urmeaza, schimbat total discuri + placute?

Modificat de likudio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DOAR PE FATA.!!!

Modificat de Marius
Quote inutil. Citeste Regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da eu ma confrunt cu o alta problema vreau sa-mi schimb discurile si placutele pe fata , unu pentru ca sunt uzate si al doilea lucru e ca imi scartatie rau de tot in curbe cand merg cu viteza mica sau cand merg cu spatele chiar si cu placutele noi tot acelasi scartait ...il aveam .

Odata ce schimb placutele si discurile e recomandat sa schimb si lichidul de frana ? am de 2 ani masina si nu am schimbat niciodata lichidul si nu stiu de care sa-mi cumpar .

Mersi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristopher

uite aici o discutie despre necesitatea schimbului lichidului de frana. este valabil mai ales la tine, daca spui ca ai deja de doi ani masina.

cat despre ce fel de ulei sa cumperi...nu stiu cat de importanta este marca....dar in schimb foarte important este specificatia lui, adica pentru masinile noastre trebuie sa aiba specificatia DOT-4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb placutele si discurile pe fata zic eu ca nu am dat un pret de speriat lamuriti-va si voi cum stau preturile pe perioada de criza

Discuri + placute fata TRW = 510 ron

bucse amortizoare fata = 80 ron

lichid frana Textar 1 L = 30 lei

manopera = 130 ron

Modificat de Cristopher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut
cam la fel am procedat si eu:

zimmermann coroziv fata , zimmermann clasic spate cu placute ferodo premier.

de remarcac ca placutele nu scirtie deloc.Nu am rulat decit 80 km si inca nu tin frinele ca anterior. :vaidecapulmeu:

noroc cu doi colegi de forum care m-au ajutat la achizitie si la montaj. :))

De atunci am rulat circa 3000 de km si acum placutele si discurile sau comportat super bine.Azi de dimineata am facut o proba la viteza (85 km/h) apoi frana brusca.Masina a franat cum trebuie si s-a oprit (nu motorul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat discurile si placutele pe spate weekendul trecut. Azi am observat ca masina este infranata. La stop am verificat si am observat ca roata spate dreapta este mai calda decat cea de pe stanga.

Ce este de facut? Thx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Cauti motivul pt care pistonasul nu revine dupa actionare. La mine e din cauza cabluiui de frana de mana, la care a imbatranit burduful mic de cauciuc de la capat pe acolo intrand de la apa ,ala toate mizeriile si cred ca s-a saturat si el, trebuie sa ma duc sa trag de ureciusa care o actioneaza cablul cu mana ca sa nu frece.

Nu stiu, la cat ajunge un cablu de ala?

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am schimbat discurile si placutele pe spate weekendul trecut. Azi am observat ca masina este infranata. La stop am verificat si am observat ca roata spate dreapta este mai calda decat cea de pe stanga.

Ce este de facut? Thx.

Fix aceasi problema am avut si eu acuma 2 zile.

Roata din spate mi a fost infranata si asa a ramas.

Am dat roata jos si am vazut ca pistonul a ramas blocat,mentionez nu are rugina pe el deloc sau ceva e ca nou.

Care ar putea fi problema?

Au placutele de frana vreo legatura? Nu sunt chiar asa de uzate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica cumva garnitura pistonului ?

Acum citiva ani, cind aveam Dacia Supernova mi se marisera atit de mult garniturile etrireilor, incit stringeau foarte tare pistonul si acesta nu mai putea culisa usor.

Eu aveam o manifestare opusa si anume masina nu frina lin ci deodata brusc, fiindca la apasari moderate pe frina pistoanele nu puteau iesi din etrier. Altfel nici etirerul si nici pistonul nu erau lovite sau murdare si fara garnitura pistonul intra usor in etrier. Am inlocuit garniturile si frina si-a revenit. Mi-a luat cam un an pina am dedus ca ele sunt vinovate, fiindca toti pe forumul daciaclub imi spuneau de lichid si pompa.

O garnitura umflata poate de asemenea sa blocheze pistonul si sa nu-l lase sa se rertraga si m-am gindit la asta fiindca spui ca ar fi curat pistonul. Fiind etrierul de pe spate mai trebuie verificat si cablul frinei de mina sa nu fie blocat, eventual sa-l deconectezi pentru un drum mai scurt si sa vezi ce se intimpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!