Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Eu am facut operatiunea, dar nu pricep despre ce clema vorbesti?

Clema cu cele trei picioare care intra in pistonas,nu stiu cum altfel so numesc,pistonasul in interior are chiar si un canal in care se aseaza capetele clemelor si nu lasa sa joace de capul lui(placuta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-mi schimb si eu discurile si placutele de frana si pe fata si pe spate. Am gasit la Autokarma un pret fb, dupa parerea mea, pt acestea, marca FERODO. Va rog sa-mi spuneti daca pentru masina din semnatura este un set bun si calitativ, comparativ cu pretul (am inteles ca unele scartie de noi dar nu preciza daca si discurile erau noi sau de aceeasi firma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ti-am explicat foarte clar:

placutele ferodo premier, fata si spate, nu scirtie deloc.Au ceva in compozitie care le fac sa nu scirtie.

eu am avut anterior si alte firme dar m-au disperat unele.Ultimele marca mintex scirtiiau doar la mersul inapoi si apoi frina, deci placutele spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ierti, dar vorbeam si de discuri, ca doar placutele nu scartie singure, nu? Asadar am trei variante (Placute+ Discuri): Fata + Spate - Ferodo Premier + Ferodo = 536 Ron; Fata+ Spate: Pagid + Febi = 665 Ron sau combinat: (Fata: Pagid + Febi; Spate: Ferodo Premier + Ferodo) = 635 Ron (Sper c-am calculat bine :icon_thumright: ) Sper ca variantele sunt bune, eu le-am pus din auzite pentru ca e prima oara cand le schimb. Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca placutele feroodo premier nu scartaie;cele ate care le-am avut anterior scartaiau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu am totul de la ATE pana ce si lichidul (sl6 special pentru esp) si nu scartaie deloc,nu stiu cum de la unii scartaie,sa nu fie originale?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am auzit de cazuri in care la ferodo premier se desprinde ferodoul de partea metalica dupa cca 2 ani de folosinta.... :wacko:

si eu tot f premier folosesc si sunt multumit de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ierti, dar vorbeam si de discuri, ca doar placutele nu scartie singure, nu? Asadar am trei variante (Placute+ Discuri): Fata + Spate - Ferodo Premier + Ferodo = 536 Ron; Fata+ Spate: Pagid + Febi = 665 Ron sau combinat: (Fata: Pagid + Febi; Spate: Ferodo Premier + Ferodo) = 635 Ron (Sper c-am calculat bine :) ) Sper ca variantele sunt bune, eu le-am pus din auzite pentru ca e prima oara cand le schimb. Multam.

Nu te-am acuzat !Credeam ca nu ai citit.... :beer:

La placute Ferodo Premier care se pare ca dupa gama Logan, unde sunt bine cotatate, acum si la golf. Sunt fabricate in Belgia.

La discuri Ferodo nu stiu unde sunt fabricate. Importante sunt cele pe fata, dar vorba unui coleg de pe forum (de la care am si cumparat, piesele, care are magazin), daca mergi in regim normal nu are rost sa cumperi discuri de top, sunt totusi consumabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi, dar am ales 2 discuri fata + placute TRW la pretul de 172 ron discul si 140Ron placutele, din Arad. Pe spate mai astept ca se mai poate :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In urma cu 2 luni am schimbat discurile de frana si placutele de frana, pe puntea fata si pe cea din spate.

Am folosit discuri de frana de 256mm pe fata si de 232mm pe spate marca Roadhouse (firma spaniola), placutele de frana sunt tot Roadhouse.

Toate piesele au costat in jur de 530 lei la care s-a adaugat si un spray pentru curataul discurilor de frana in valoare de 15 lei.

Montajul a fost facut de mine si a durat cam 2 ore, pentru comprimarea pistonaselor de la etriere de pe puntea spate mi-am confectionat o presa, pentru a putea roti si presa, pistonasul, in acelasi timp.

Am parcus cam 1500km de cand am montat discurile si placutele, masina franeaza foarte bine, placutele nu scartaie deloc. Am facut si cateva franari foarte puternice (de nevoie, mi-au frant altii in fata mea, in afara orasului, franare de la 120km/h la 20km/h), si am constatat ca masina se opreste foarte bine si mult mai repede decat cu discurile vechi, care aveau ceva uzura.

Inca un amanunt, am observat ca placutele fac mult mai putin praf.

In concluzie investitia a fost foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai putin praf de la placute inseamna ca sunt mai dure ca cele anterioare si pot avea ca o consecinta uzura discurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. A incercat cineva placute/discuri de la EBC brakes? Daca da, puteti da un feedback aici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

Vreau sa schimb placutele si discurile pe spate. Pe fata am reusit sa le schimb singur dar la cele de spate am inteles ca este nevoie de o cheie speciala care sa impinga pistonul inapoi in etrier. Stiti de unde se poate achizitiona/imprumuta una? Thx.

PS: pe fata am pus discuri Brembo Max si placute Textar. Dupa 15kkm nu scartaie nimic; sunt foarte multumit

LEDIT: de asemenea as vrea sa va intreb unde ati schimbat lichidul de frana in bucuresti? La Porsche Vest a fost un amic sa schimbe placutele + lichid si a ramas fara frane in 2 zile. O parte din lichidul de frana din rezervor era scurs prin motor etc. As vrea sa il schimb la un service care foloseste aparatura specializata pt asa ceva.

Modificat de abuwz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Combini o presa si o cheie de flex.

Si il schimbi fara aparatura, trebui o rampa, desfaci un aerisitor si lasi sa curga lichidul, dupa care completezi in vas si te muti la cealalta roata si tot asa.. Cam 200 ml de la fiecare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

pentru un schimb de discuri de frana + placute pe spate care din urmatoarele combinatii recomandati?

Discuri Brembo+placute TRW

Discuri Brembo+placute Ferodo

Discuri Zimmerman+placute TRW

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai citeste postul 533, poate te ajuta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O presa de la vechea Dacie si o cheie de flex rezolva situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...cand am facut ITP-ul in septembrie am facut si un test de frane...ma gandeam sa-mi iau discuri de frane...merita investitia?ca eficienta sunt 86% dar cu ovalitatea imi da de gandit...ce parere aveti?

Frane ax fata

Stanga ∆ dreapta

Rulaj liber N 140 27% 102

Ovalitatea % 15 20

Forta de franare maxima N 3756 13% 3276

Eficienta franarii % 86

Forta de fr.la dez.max N 3756 13% 3276

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu: Pot sa-mi pun placute de frana de Passat? (probabil B5 sau b5.5)? Un prieten care are G4 TDI 136hp zice ca are pe spate, (later edit: si a lui nu e Variant..).

La mine vine curand ziua cand sa le schimb toate, si voi verifica si discurile...

Daca ati putea sa-mi spuneti ce ar implica montarea unor placute mai mari (pe spate sau pe fata sau ma rog unde este posibil): trebuie schimbate mai multe piese aferente, e costisitor? Ar exista vreun dezavantaj (in afara probabil de pretul mai mare de achizitie)?

Multumesc anticipat

Modificat de bogdinamita
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu văd care ar putea fi avantajele... Mașina a fost construită așa cum trebuie, nu cred că trebuie să recurgi la improvizații cu plăcuțe de fr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare am si eu: Pot sa-mi pun placute de frana de Passat? (probabil B5 sau b5.5)? Un prieten care are G4 TDI 136hp zice ca are pe spate, (later edit: si a lui nu e Variant..).

La mine vine curand ziua cand sa le schimb toate, si voi verifica si discurile...

Daca ati putea sa-mi spuneti ce ar implica montarea unor placute mai mari (pe spate sau pe fata sau ma rog unde este posibil): trebuie schimbate mai multe piese aferente, e costisitor? Ar exista vreun dezavantaj (in afara probabil de pretul mai mare de achizitie)?

Multumesc anticipat

Sunt topic-uri despre "upgrade frane" in care e destul sa citesti si vei afla tot ce poti face la masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad la presa ta trebuie sa rotesti separat pentru impingere si separat pentru rotire pistonas,eu l-am facut pe strung si freza deci difera un pic,dar capul care roteste pistonasul a ramas cu filet (in cazul tau piuluta),si in acest fel folosesc doar o cheie,cu care se strange si se si roteste pistonasul in acelasi timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate vad la presa ta trebuie sa rotesti separat pentru impingere si separat pentru rotire pistonas,eu l-am facut pe strung si freza deci difera un pic,dar capul care roteste pistonasul a ramas cu filet (in cazul tau piuluta),si in acest fel folosesc doar o cheie,cu care se strange si se si roteste pistonasul in acelasi timp.

deci ne ajuta cineva cu o prea sau unde cine are sa putem cumpara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!