Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Ar trebui refacut planul la ele, dar nush daca se poate si daca se practica. Eu am dat 40eur pe un set original de placute, 60eur discurile tot oem ,110ron erau ATE aftermarket. The choyce si yours.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

de unde ti-ai luat placutele si discurile originale? si pe mine ma bate gandul sa le schimb...cat de curand...si nu prea vreau sa dau banii pe aftermarket :D

Modificat de adimar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deh...daca ai avut bani cand a fost nevoie :D

stiam de site-ul asta...dar nu am stiut care este modalitatea prin care se poate comanda. tu ai comandat direct pe site..si ti-au venit prin curier...sau prin alt membru de aici de pe forum?!

...

De 2 zile am facut operatiunea si eu. Discuri + placute OEM. Pe placute scrie si TRW si Textar, care o fi.:(.

dupa ce te dai ceva cu ele..sa ne anunti si pe noi...cum se comporta :D

Modificat de adimar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acuma sunt in plin schimbare de discuri+placute,cu spatele am terminat,dar am intampinat niste probleme:

1-abia am reusit sa scot surubul care tine discul,dupa care interesant a fost ca surubul nou nu se mai infileta pana in capat si nu am avut la indemana un tarod de 6.

2-cealalta problema la care va cer si parerea este ca una dintre bolturi care sustine etrierul a avut un joc in suportul etrierului destul de mare fata de celelalte bolturi,este acesta o problema mare ?

Imediat ma apuc si de partea din fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este. Daca se rupe s-ar putea da peste cap, plus ca nu lucreaza cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am terminat si cu fata,si dupa problemele aparute va recomand cand schimbati discurile sa aveti la voi si un tarod de 6 pentru gaurile suruburilor care tin discurile,deoarece astea mi-au intampinat cele mai multe probleme,una dintre ele s-a si rupt cand am insurubat-o,dar l-am gaurit si refiletat.

Dupa cate stim franele din fata au cel mai important rol in franare,si o chestie ce am observat a fost ca pe spate etrierul a fost Lucas cu placute Textar/Trw oem, iar pe fata totul a fost Ate oem,cea ce ma face sa ajung la concluzia ca nemtii au pus pe fata ce e mai de calitate iar pe spate din reducere de costuri si fiindca pe spate sunt mai putin importanti ca pe fata au pus o calitate mai slaba,asta e parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am avut ceva treaba la Autotrend Baia Mare dealer Skoda si cu ocazia asta am intrebat de discuri si placute pentru masina din semnatura.Preturile sunt dupa cum urmeaza:-discuri ventilate fata cod 1J0615301E -301 ron/bucata

-discuri spate cod 1J0615601N -174 ron/bucata

-placute fata cod 1J0698151G -356ron/set

-placute spate 1J0698451P -250ron/set

Ce parere aveti de preturile astea? Mie mi se par cam...maricele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la placutele mele de pe fata, nush daca sunt OEM sau nu, caci nu le-am demontat, dar se vede scris pe urechiusa eie metalica otelita ATE, iar pe placuta Galfer.

In kitul meu erau si suruburi de schimb cu umar si date cu loctite albastu si lamelele de ghidaj, au intrat la fix, ciudat la tine.

Ch33sus, astea-s preturile la noi la piese de origine.La porsche nu mai au reducere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca au sau nu ,dar daca nu au atunci o sa iau cand o sa fie cazul de la ahw-shop unde toate astea impreuna sunt 320 de euro cu tot cu transport,adica sub 1400ron,nu peste 1500.Las-o incolo de treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar un pachet complet (discuri +placute) la autokarma de la ferodo sunt pina 150 de euro.

marius am citit eronat micrometrul tau, scuze, eram :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ch33sus eu am iesit cu piesele la 1240.00 ron(totul de la Ate) si discul pe fata a fost power disc cea ce e mai scump decat cel simplu,si avand in vedere ca si piesele oem sunt fabricate tot de producatorii de pe piata nu are rost sa dai atatia bani,(mai sus am scris o parere de-a mea)iar nemtii daca au incredere in Ate sau alti producatori atunci si eu am,eu zic ca mi-am echipat masina cu un sistem de franare mai performant,mai de calitate,si mai ieftin decat o echipare oem.

A si am uitat sa precizez ca mi-am facut card de fidelitate la acel magazin si acuma am deja puncte pentru contravaloarea de 1240.00 in valoare de 850.00ron

marius1982.11 si eu am avut in cutie suruburile,dar iti spun ca filetele de la gaurile de M6 au fost cumva afectate la trei din cele patru.

Modificat de powerhorse
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele OEM sunt foarte dure si tocesc discurile. Mai bine schimbi doua seturi de placute decat discurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa.

Placute dure uzeza discurile dar neuniform si atunci capacitatea de frinare scade fiindca contactul placute si discuri nu este perfect.

powerhorse: achizitia facuta de tine este de top, dar asta nu inseamna ca vei opri mult mai repede ca alte masini.Adica nu sa nu afecteza chestiunea asta psihologic ca vei avea in subcostient tendinta sa fortezi masina, datorita sigurantei pe care ai la sistemul de frinare.

referitor la ovalizarea discurilor am sa va povestesc o intimplare: am traversat muntii in grecia si am mers repede unde am folosit excesiv frina.Erau atit de incinse frinele incit miroseau a ebonita, frina patina un pic, iar jantele de magneziu nu puteai sa pui mina pe ele de calde ce erau.Si mi-a venit ideea (deh inginer) sa torn o sticla de apa pe discuri.Apa face precum apa din fierul de calcat, se vaporiza.Dupa acel eveniment discurile nu au avut nimic.Cind am schimbat rotile pentru jante si cauciucuri de iarna, am mers 2 kilometri cu prezoanele desfacute partial ca sa dezlipeasca geanta de butuc.

Discurile le-am ovalizat in Bucuresti in ambuteiaj, am mers dupa la spalatorie si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar asa.

Placute dure uzeza discurile dar neuniform si atunci capacitatea de frinare scade fiindca contactul placute si discuri nu este perfect.

Discurile le-am ovalizat in Bucuresti in ambuteiaj, am mers dupa la spalatorie si gata.

Corect. Placutele si mai ales rabatul care il fac unii pentru 50 lei la un set. Febi sunt foarte dure de exemplu. Iar referitor la faza cu spalatoria, s-au ovalizat probabile pentru ca acolo nu au fost stropite uniform, cum facusei tu in Grecia, astfel ca s-au racit repede si neuniform.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve

...azi mi-a aparut si mie "Check Brake Pads" ....ziceti ca pe spate nu sunt senzori ??? ( golf 4)

..pe fata mai am placute dar pe spate sunt praf ... masina e dotata cu ESP si ma intreb daca nu are si pe spate senzori ??

Modificat de 66 JOK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar,ca mult mai repede nu opresc,dar daca am redus franarea chiar si cu un metru asta inseamna mult intr-o situatie de urgenta,de altfel m-am documentat mult,daca sa iau power disc sau simple,si am ajuns la concluzia ca sunt mai eficiente cele striate,si mai durabile.(cele perforate au mai multe minus-uri decat plus-uri)

Nu am avut niciodata gandul ca acuma voi conduce mai tare ca si pana acum dar daca fac o investitie o fac pentru siguranta si din :icon_thumright: pentru masina.

Racirea brusca a discurilor nu e indicat deloc,si am sa va spun o poveste in care am vazut practic ce se intampla cu incalzirea si racirea brusca repetata.

OFF TOPIC "Lucram intr-o fabrica,si cum romanul ii inventiv,incalzeam apa dintr-o galeata cu niste tije de otel (fi 50-60mm),pe care le bagam in cuptor,le incalzeam dupa care o puneam in galeata cu apa,aceasta operatie o faceam de vreo 10 ori cu o singura tija,dupa care..pe tija apareau crapaturi de vreo 20-30mm, se incovoia,devenea fragil,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

66 JOK esti sigur ca masina ta are discuri pe spate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

JOK ,alea nu-s discuri

... au fost candva de demult, masoara-le si vezi ce grosime au, cu cate sub 7 :icon_thumright: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....deci sunt senzori si pe spate la placute sau nu ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..... pentru placute si discuri ,ce recomandati inafara de cele OEM care am inteles ca sunt nr1 ???

..intra-devar pe spate nu avem senzori ...multumesc vicius_the_one

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-Ate,the best

2-Lucas,Textar

Acestea sunt si echipari din fabrica ,cel putin la mine,astea au fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!