Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

Pai ai gasit lichid de frana in interiorul aerisitorului,sub capacelul de cauciuc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e ceva la sistemul de prindere al tobei sau la articulatie pt ca tot circuland prin oras,cam pe la 40km/h m`am gandit sa trag frana de mana incet,ca sa realizez ca incepe sa dispara acel scartait enervant,deci in concluzie va trebui sa schimb din nou placutele pt ca materialul din care sunt confectionate e unul de proasta calitate:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX exact in interiorul aerisitorului am gasit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala bine cu apa si eventual daca poti sa suflii bine in aerisitor sa ramana gol si curat.Apoi peste cateva zile tragi un ochi in el sa vezi dace se mai umple.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi am suflat saptamana trecuta in aerisitor si era perfect uscat iar azi cand m-am uitat am gasit iar urme de lichid in interiorul aerisitorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 ani aveam aceeasi problema, la aerisitoarele etrierilor de pe spate si anume se umezeau cu lichid de frina in interior. Nu se observa decât daca scoteam capacelele de protectie, acestea fiind usor umede in interior si bagând pe gaura aerisitorului un servetel subtire facut sul. La extragere acesta era mereu umed.

Am inlocuit aerisitoarele cu unele cumparate de la reprezentanta si problema s-a rezolvat.

La frânare nu simtem nimic fiindca pierederea era foarte mica, insa poate dupa un timp mai lung s-ar fi simtit ceva. Cred ca nu trebuie sa intri in panica in sensul ca mâine sa schimbi aerisitoarele, insa te-as sfatui sa o faci cât poti de repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare . exista si aerisitoare mai mari decat cele de mk4 ? ca am facut prostia de am strans prea tare un aerisitor si s`a stricat filetul . acum vreau sa fac filet mai mare cu tarodul dar vreau sa stiu daca gasesc aerisitoare mai mari . mersi anticipat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident ca sint, dar trebuie sa ai unul OEM ca model a.i. cel nou sa aiba o geometrie similara cu cel OEM

cel putin asta e parerea mea ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai ca nu inteleg . ce treaba are geometria ? aerisitorul e sa aerisesti franele. are doar un singur rol . se poate un cod sau de unde pot cumpara niste aerisitoare mai mare la filet ? mersi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin geometrie ma refer la forma capatului care intra in etrier

altfel, pui un dop si gata :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fac un lucru de mantuiala. din moment ce dau gaura cu tarodul intra orice fel de surub(de dimensiunea tarodului evident) . o sa incerc sa caut pe la dezmembrari un aerisitor mai mare sau astept un cod ceva daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dezmembrari nu cred ca iti da nimeni doar aerisitor, dar poate te lipesti de un etrier cu totul la pret bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu incerca sa te carpesti cu gauri majorate, schimba etrierul cu totul, nu te juca cu frana.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca la maxim 100 de lei ar trebui sa gasesti un etrier destul de bun, atata tot sa verifici sa nu fie pistonasul ruginit si evident sa n-aiba aceeasi problema ca al tau. Dai si tu o parte din spaga pe care-o faci la o cursa cu TIR-ul si asta e...

Daca n-ai bani si totusi vrei sa te incurci cu tarodul, mai bine baga un surub direct, dar numai provizoriu ca tot va trebui sa schimbi etrierul in viitorul apropiat. Ideea e ca nu stim cu siguranta daca materialul din care este cofectionat etrierul suporta astfel de modificari si de aceea ma gandesc ca daca umbli p-acolo sa nu cumva sa-ti arunce afara aerisitorul mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata , am vb cu un prieten la Materom si mi`a facut rost de un etrier nou la 30 lei . nu ma mai complic cu tarod si alt aerisitor . multumesc pt sfaturi baieti !

CU FRANELE NU E DE JOACA !!!! DRIVE SAFE !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca l-ai luat la pret mai bun ca la dezmembrari, chiar daca nu e OEM (banuiesc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etrierul e OEM , luat de pe alt golf 4 , de la dezmembrari (Materom)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

As vrea sa va cer parerea in legatura cu placutele si dicurile mele de pe fata. Atasez doua poze sa vedeti starea lor. Ce ziceti ar trebui schimbate dupa uzura care se vede?

Placuta dinspre exterior partea dreapta are material foarte putin zic eu, in jur de 2mm, restul cred ca sunt peste 4mm. In poza atasata se vede placuta cea mai uzata.

Acum av intreb daca sa le schimb pe toate si sa pun discuri noi, sau mai merg astea, eventual as lua o singura placuta folosita mai groasa si s ao schimb pe cea uzata de 2mm.

Ms.

post-48630-0-26464400-1339946248_thumb.j

post-48630-0-70730700-1339946249_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu personal nu te sfatuiesc sa faci chestia cu schimbatul doar a unei singure placute.4 mm nu cred ca te mai duce mult. nu mai bine schimbi tot setul si pui nou si te tin 50k? totusi cu franele nu e de joaca.sau daca nu ai bani sa le schimbi sunt 2 persoane care vand placute SH folosite vro 10k pe forum si tot e o treaba mai buna decat sa schimbi doar o placuta

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

nu stiu daca si la modelul tau...dar de obicei placutele fata au un martor de uzura...cand se ajunge la el se aprinde un beculet in bord...

cand se aprinde...le schimbi...

cat despre discuri...au niste cote minime...cand ajung la dimensiunea aia le schimbi...le masori cu sublerul...

nici eu nu recomand faza cu schimbatul unei singure placute si ma indoiesc ca vei gasi una sa se aseze pe disc exact ca cea tocita...si s-ar putea sa i probleme...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Am acel martor dar aceste este pe placuta interioara, care este de doua ori mai groasa decat cea exterioara(2mm). Am sa incerc sa schimb atunci totul sa fie ok. Oare care ar fi cauza de o placuta este asa de tare uzata(exterior) si ce din interior mult mai putin.

De discul acela ce parere aveti? mai merge? Are acea nervura pe margine de 1-2 mm.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

La discuri daca uzura este e 2 mm trebuie schimbat.la mine nou are 22mm si la 18mm trebuie schimbat.

La placute fata daca ai uzura diferita este din cauza ca nu lucreaza bine.Sunt doua suruburi speciale pe etrier care se desfac, se curata de rugina se ung si apoi montezi placute noi (recomand ferodo termoquit) si gata.

Este bine ca verifi starea placutelor si a discurilor, ca poti avea uzura inegala si atunci senzorul nu arata nimic in bord iar alta placuta sa ajunga la metal.La unele placute (ferodo) la ultimul milimetru de carne are o sarma de metal introdusa in placuta special introdusa ca sa scartie discul, ca avertizare. :exclaim:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

dovada la ce spune @cristianionut...

post-14266-0-44744200-1339960689_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am vopsit etrierii, fata si spate. Pe fata am descoperit ca discurile prezentau zgarieturi destul de adanci pe partea inferioara, probabil asta e cauza pentru care la franare se aude si acel scartait enervant. Pe spate, la placuta din stanga am avut "placuta" surpriza de a descoperi ca de fapt placuta este atat de uzata incat a ramas doar fierul....deci inlocuire atat fata cat si spate urgent.

Pe fata aleg ATE, iar pe spate TRW...merg pe fabrica, am fost multumit de frane.

Modificat de undan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am sa incerca sa masor cumva grosimea discului sa vedem cat are.

Ca si combinatie ce ziceti de Textar(disc)+Ferodo premier sau Trw( placute) sau Disc si placute ferodo premier? Astea au preturi mai ok, ate cam scump din pacate.

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!