Jump to content

Discuri frana si placute - inlocuire


lucianD
 Share

Postare recomandată

multumesc de pareri :)

woodoo: de cind am schimbat rotile de vara cu cele de iarna nu mai scirtiie asa rau iar acel zdrang a disparut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare as vrea sa schimp placutele de frana la masina din semnatura...si pe fata as vrea sa imi pun placute cu senzor de uzura!,si nu stiu ce fel de placute sa pun!daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi:) o zii buna in continuare!:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai cablaj pe masina pt. avertizare uzura placute? Ca altfel, degeaba le pui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi cred ca am da o sa ma uit mai exact ...si daca nu am totus ce fel de palcute sa imi pun care is mai bune ca nu am mai schimbat si nu stiu ce fel de placute sa pun:)ce marca mai exact si sa aiba si pret bun:)! ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la ATE sau FERODO sunt foarte bune...evident au un pret pe masura calitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

De curand mi-am schimbat si eu discurile de frana. Am renuntat si eu la acele suruburi de Ghidaj pentru ca s-au rupt amandoua. Surpriza era ca la viteze peste 100 km/h la ora cand franam se simtea o vibratie in volan ca si cum discurile ar fi ovale...vibratie ce a disparut dupa ce am inlocuit suruburile care s-au rupt. Asa ca daca va apar si voua mai bine faceti un efort si le puneti.

Dupa ce am inlocuit suruburile si nu au mai vibrat , dupa montarea cauciucurilor de iarna m-am ales cu o vibratie si mai mare la franare. Sa fie de la discuri? Nu au decat 2000-3000 de km. Sa fie de vina cauciucurile? Nu ar trebuie sa apara vibratie si la accelerare ?

P.S: o data cu schimbarea suruburilor de la care credeam ca era problema am schimbat si pivotii. Fix in ziua in care am pus cauciucurile de iarna am luat si o groapa cam adanca. Sa imi fi afectat cumva pivotul si de aceea sa trepideze?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic - daca e vorba de echilibrat - se simte oscilatia, cand ajungi la o anumita viteza - deci si la accelerare.

Daca e doar la franare, ar trebui sa fie disc ovalizat...dar e prea repede - ce marca de discuri ai pus ?

Mai bine verifica janta care ai lovit-o. Echilibreaz-o si vezi cum se comporta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Discuri si placute MINTEX :vaidecapulmeu: . Janta nu mi-a venit in minte sa o verific. Oricum saptamana asta masina va primi 4 cauciucuri noi Marangoni si voi verifica si jantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, cand o sa montezi cauciucurie, echilibrezi si jantele. O sa iti spuna cei de la vulcanizare cum sunt jantele. Poate asa vei scapa de fenomen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Am si eu o problema la masina din semnatura si anume ca la viteze ce depasesc 100 km/ora imi bate foarte tare pedala de frana si eu unul cred ca sunt discurile de frana pe duca dar mai am si o problema si anume ca prin gropii imi cloncane ceva foarte urat pe fata si am verificat si bucsa cea de la bascula are un joc imens.Intrebarea mea este daca are ceva daca mai merg cu ea asa ca nu am nici banii momentan sa le schimb???Si am nevoie de masina ca de aer si faza cu cloncanitul prin gropi face numai cand merg pe un drum mai rau dar in rest e ok.Ar mai merge o perioada asa fara sa se strice altceva.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uzura accentuata bucse => geometrie roti dereglata => uzura neuniforma anvelope.

Trepidatia in pedala de frana la viteze mari este 99% din cauza discurilor de frana fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am si eu ceva intrebari:

am mk4 azd 77 kw si as vrea sa schimb lichidul de frana, vreau sa-l cumpar eu de la un magazin si sa merg la sservice sa platesc numai manopera.

Imi poate spune cineva ce lichid si ce cantitate sa cumpar, sau unde pot citi asta exact?

dar ce trebuie sa le spun sa faca mai exact, ca am inteles ca e o treaba cu aerisitul......ceva de genul asta.

este adevarat ca TREBUIE schimbat la maxim 2 ani?intreb ca altii nu il schimba cu zecile de ani si tot le tine frana excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este adevarat ca la 2 ani se recomanda schimbarea lui. Te uiti pe capacul de la vasul cu lichid de frana ce scrie( dot 4 de exemplu) si cumperi 1 litru iar cu aerisitul ar trebui sa stie singuri ce trebuie sa faca. Daca au pompa nu mai trebuie aerisit.

Dupa ce schimbi lichidul si o sa simti o pedala mai pufoasa cu o cursa mai lunga, mai placuta, o sa spui ca trebuia schimbat de mult.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce schimbi lichidul si o sa simti o pedala mai pufoasa cu o cursa mai lunga, mai placuta, o sa spui ca trebuia schimbat de mult.

Daca o sa simti asa ceva, inseamna ca treaba nu a fost facuta cu profesionalism si in instalatie a patruns ceva aer. Conform legilor fizicii, lichidele sunt INCOMPRESIBILE. In consecinta o cursa mai lunga a pedalei dupa efectuarea operatiunii nu trebuie decat sa te puna pe ganduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitasem sa mentionez, ca imi tine cam jos si ca trebuie sa ma opintesc in pedala in cazuri extreme (facand comparatie cu o octavia II, mi se par slabe franele de la g4) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vonchris te rog dupa ce schimbi lichidul sa ne spui si noua impresiile cum se simte pedala cu lichidul nou.

@x-tremist mereu atent si cu completarile de rigoare. :).

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper ca pana miercuri sa-mi fac timp .....depind de serviciu, insa promit sa postez descrierea comportamentului franelor dupa schimbarea lichidului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat lichidul de frana, am pus textar si e mult mai bine, raspunde mai promt la pedala care e mai moale, nu sunt pe deplin multumit, presupun ca trebuie sa schimb si placutele pe fata.

Modificat de vonchris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ca ne-ai spus de schimbare si faptul ca pedala e mai moale. Raman la afirmatiile mele, plaja de actiune a pedalei creste si poate sa fie apasata gradat si nu prinde doar brusc pe o plaja mica deci zona de eficienta a pedalei creste. Asta e la ce m-am referit cu "cursa mai lunga".

In privinta franelor nu stiu ce sa zic comparativ cu alte masini dar intradevar nu ma uluiesc nici pe mine.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu fac comparatie cu octavia II de la serviciu, la care franele tin mult mai bine, avand in vedere ca am un stil mai ......"grosolan" de utilizare a franei

deci, vreau frana pe care cand o calc, sa simt FRANA, nu joaca.....deci dupa sarbatori, schimb placutele si pe fata si ma tot gandesc ce sa aleg, textar, trw, ate, sau sa caut ce imi zic pe forumul .com ebc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mi-am schimbat placutele deorece firele au fost complet roase erau in aer si numi sa aprins becul in bord ,asa am cumparat-o eu din cate am observat din discuti becul se aprinde la un contact deschis

de ce nu s-a aprins la mine becul din bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai inteles gresit, martorul de uzura placute se aprinde in cazul in care placuta se uzeaza pana la limita senzorului aflat in ea, care face masa cu discul de frana. Deci este un contact care INCHIDE circuitul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi si se poate sa taie firele inainte de a ajunge la senzor din cauza uzuri discului sau fostul proprietar a mers cu ea pana au apucat sa se taie firele cu toate era aprins becul in bord,mentionez ca la punerea contactului motor nu se aprinde becul, sau asa este normal, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici acum daca merge ptr ca ce a fost la altul este lipsit de relevanta. Putea sa fie un cablu intrerupt sau o pb in mufa sau chiar senzor defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!