Jump to content

Acumulatori [Passat CC]


suciuvlad
 Share

Postare recomandată

Din ce spune Sebastian asta pe forumul ross-tech, sunt sanse sa mearga...

 

Ce zice?

"For the others, look up the closest part number of an original battery that matches your aftermarket battery specifications."

http://forums.ross-tech.com/showthread.php?7929-Battery-vendor-code-Bosch&p=74081&viewfull=1#post74081

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e de aceeasi capacitate (Ah) ca si cea de pe masina nici nu cred ca ar mai trebui codata. Si eu am avut bateria originala cu cod BEM. Si cand am schimbat-o si am intrat sa codez nu avea codul BEM de pe sticker. Era codata cu 068 JCB 1111111111.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca bateria e identica nici nu mai trebuie codata. La fel ca la Jorjel si la mine cea originala era codata cu 1111111111. Sa aiba Ah la fel si e ok. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traiam cu impresia ca am bateria originala pe masina, insa cand m am uitat azi la codare... e cu 111111 ... deci probabil nu e originala?

20181001_182049.jpg

 

Later Edit: Scuze, acum am vazut ca sunt in aceeasi situatie :D

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pun tot Exide, insa de 70Ah, codarea va fi 070 JCB 11.... corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare, am inteles ca doar pentru Start/Stop e nevoie de codarea baterie, eu nu am acest sistem pe masina, dar doresc inlocuirea bateriei de 72Ah cu alta cu amperaj mai mare (80-85), este nevoie de codare in acest sens?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit bateria, tot cu Exide, insa codarea originala era 068 JCB 1111... am recodat cu 070 TU3 111

 

JCB era pentru baterii JCI (n am auzit de ei) si TU3 era pentru Exide. 

 

Intrebarea mea e referitoare la incarcare.. dupa ce am inlocuit o, fara codare, pe aparat incarca 12.6 .. e normal asa? Sau sa fi fost din cauza ca nu era codata? Masina e cu start stop, bateria AGM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12.6 v ....inseamna ca  nu incarca deloc. 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Asta nu este concludent. Eu la masina noua cu SS am pus voltmetru in mufa brichetei si tot asa, nu incarca, arata 12,3-12,5V. Daca mergi cu masina cateodata incarca, niciodata daca accelerez puternic. Incarca maxim aproape de 15V in frana de motor (recupereaza energia). La masinile noi nu mai poti masura incarcarea clasic, sa arate permanent 14,5V. Daca bateria este incarcata, alternatorul nu o mai incarca. Exista Load Management care comanda incarcarea dupa softul pus de fabrica.

   Daca chiar vrei sa vezi daca si cand incarca, cumpara cu max. 30 lei un voltmetru de bricheta si vezi in timpul mersului daca si cand incarca. Sau mergi cateva zile si mai masoara bateria dupa stationare sa nu fi scazut sub 12,3-12,9V.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva de genul mi a spus si tipul care a masurat o, ca masinile cu start stop incarca numai cand o cere calculatorul masinii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu este nevoie, nu incarca. Asa este la masinile echipate cu start-stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut. De ceva vreme a inceput sa aibe probleme la pornire. Porneste, dar se opreste imediat. Face asa de vreo 2-3 ori si dupa merge. Din ce am citit aici e posibil sa fie baterie de vina. Ciudat este ca dimineata nu se intampla,doar dupa ce se incalzeste si o opresc.  Nu am erori in bord sau pe tester. Vreau sa cumpar alta baterie dar nu stiu cine ma poate ajuta in Constanta cu montajul si codarea. Daca cunoasteti pe cineva va rog sa lasati un mesaj in privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai investigheaza putin sa fii sigur ca e de la baterie si pe urma da banii. Poate fi si de la deblocator dar e ciudat ca nu ai nicio eroare.

De schimbat bateria nu e mare inginerie. Iti trebuie o tubulara de 13 cu clicket si prelungitor pentru surubul ala de blocare si o cheie de 10 pentru borne. Scoti capac, scoti protectia din pasla (daca o are), dai jos borna - si o izolezi cu ceva ca sa nu faca contact pe acolo, dai jos borna +, desfaci piedica aia de la baza bateriei (cu tubulara de 13), pui bateria noua si reiei operatiunile in ordine inversa.

Ai Start/Stop pe masina? Daca da trebuie baterie AGM si codare daca e de alta capacitate fata de cea pe care o ai acum pe masina. Daca nu ai Start/Stop poti pune o baterie obisnuita si nici nu necesita codare.

Eu am facut operatiunea singur in 15 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Aici este problema ca e cu start-stop si voiam o baterie mai mare. Dar pana la urma o sa ma rezum la una de capacitate egala pt a nu mai fi nevoit sa o codez.

Modificat de Manuel N.
Foloseste search-ul. Ai zeci de posturi pe tema asta. Ai si topic dedicat. Cauta .....cauta ....cauta. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În mod normal, trebuie sa ii zici fabricantul și capacitatea, la codare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa mai si incapa in cutie nu prea poti pune mai mare din ce imi aduc eu aminte ca am masurat cand am schimbat-o. Eu am pus varta de 70, aia de 74 nu intra. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MateiG, din simptomele descrise sigur nu este vinovata bateria. O schimbi degeaba. Spui ca dimineata la prima cheie porneste bine. Este clar ca bateria nu are nimic, pentru ca dimineata ea este cel mai solicitata/descarcata, nu cand motorul este cald. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Problema sa rezolvat. Am inlocuit bateria cu una Exide 70 Ah 760A si totul merge bine. Bateria a intrat la fix. Merci pt sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mi-a murit si mie acumulatorul azi dimineata, un Varta Black 70Ah/640 CCA. Am inlocuit tot cu Varta dar Silver, 74Ah / 750C CA. Bine macar ca eram cu masina acasa in fata blocului si nu cine stie pe unde. Aceleasi dimensiuni ca cea data jos de pe masina.
Pentru cei interesati, surubul clemei de fixare a bateriei se scoate cu tubulara de 13.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, 

Aveti idee, se poate face codarea bateriei noi cu interfata delphi? 

In cazul fericit in care se poate, care sunt pasii de urmat si ce coduri trebuie folosite?

Multumesc,

Modificat de Manuel N.
Partial offtopic. Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Va salut ! Am si eu o intrebare de cateva zile am achizitionat un passat cc 2009 2.0 140cp dsg. Azi am stag cu cd playerul deschis vre o 2 ore cand sa plec pauza a trebuit sa i dau curent. Idee este ca masina are sistem dynaudio.deci mai are o baterie in porbagaj idee este trebuie schimbata si aceea baterie sau doar aceea de la motor?recomandari pentr acumulator?  Multumesc astept raspuns.

Modificat de Manuel N.
Foloseste functia "search". Citeste regulamentul forumului. Citeste topicul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Edy_77 changed the title to Acumulatori [Passat CC]

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!