Jump to content

Basic settings


sebica79
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Pe vag-com, la basic settings, gr 003 (egr on/off) - nu-mi mai aduc aminte daca la fel face si in basic settings pe 011, dar in momentul in care motorul se tureaza pana la 1400-1500 rot/min (turattie generata de test la ciclu de on/off), incepe sa tremure destul de puternic.

Aveti ideea care ar putea fi cauza?

Valva EGR a fost curatata, admisie la fel.

~Sebica

Modificat de sebica79
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era cumva motorul rece?

daca da e normal, asa am patit si eu, dar incearca dupa ce se incalzeste sa vezi ca numai face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

era cumva motorul rece?

daca da e normal, asa am patit si eu, dar incearca dupa ce se incalzeste sa vezi ca numai face

Motorul este cald. La accelerare din pedala (nu in basic settings) totul este normal. La un moment dat am vrut sa vad cursa la tija si m-am mirat cand am simtit si apoi vazut, cum tremura cand se accelereaza (in basic settings pe 011). M-am tot gandit sa nu fie ceva de la egr sau eu stiu.

De ce [un problema, pt ca in relanti mai apar trepidatii ... si ma mira la culme (sunt deranjante), mai ales ca, gr 013 perfect, compresie f buna si egala ...

Problema este delicata si incerc sa gasesc un raspuns ... ce anume poate genera acel tremurat in basic settings la accelerare - si nu mai zic de cel in relanti, cateodata - mai ales cand e cu botul in jos masina.

Ideea este ca volant este la inceput de sfarsit de cariera :P . A inceput sa bata putin, se aude in relanti, un tremurat este prezent si in pedale (in toate 3), chiar si in mers - se poate un mic masaj in timp ce circuli prin intermediul pedalei de acceleratie :P .

In rest totul e OK, amreajul prinde cum trebuie si nu patineaza deloc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pleaca de pe loc cu mici trepidatii?

ca si cum ambreajul nu ar prinde uniform?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e normal sa vibreze in test, practic valva egr se inchide si se deschide , facand motorul sa functioneze ori cu exces de O2 si mai ales cu gaz egr aproape de 100%, regim anormal la relanti, si de aici si vibratiile. Daca ai aceste variatii de turatie si sunet la motor e clar ca valva lucreaza, deci nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Bine, acum depinde si ce intelegi tu prin vibratii, daca da sa se dezintegreze motoru asta nu e normal :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e normal sa vibreze in test, practic valva egr se inchide si se deschide , facand motorul sa functioneze ori cu exces de O2 si mai ales cu gaz egr aproape de 100%, regim anormal la relanti, si de aici si vibratiile. Daca ai aceste variatii de turatie si sunet la motor e clar ca valva lucreaza, deci nu ai de ce sa-ti faci probleme.

Bine, acum depinde si ce intelegi tu prin vibratii, daca da sa se dezintegreze motoru asta nu e normal :D

Sincer nu-mi fac probleme, incerc doar sa inteleg cauza acestor manifestari. De ce la un moment dat, mai ales cand egr-ul este inchis (sau cel putin obturat o parte din el), apare acel mers iregulat, crescand de asemenea si turatia in acele momente (lucru de altfel normal). Nu am zis ca nu functioneaza ceva cum trebuie, tot ansamblu functioneaza cum trebuie, date care reies si din valorile afisate pe vag-com (comanda) si fizic se aude si simte inchiderea si deschiderea valvei.

Am vrut mai mult sa para o dezbatare plecand de la niste premize, si nu rezolvare unei anumite probleme. Poate anumite persoane pot descrie la randul lor manifestarea in momentul in care se fac aceste teste. Poate nu e suficient sa interpretezi, doar pe baza datelor oferite de vag-com, anumite regimuri tranzitorii ale motorului - de foarte multe ori este necesara interventia sau obervarea vizuala.

~Sebica!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca e normal sa vibreze in test, practic valva egr se inchide si se deschide , facand motorul sa functioneze ori cu exces de O2 si mai ales cu gaz egr aproape de 100% ...

Motorul diesel, din principiu, functioneaza cu exces de aer - amestec combustibil/O2 mult peste limita stoechiometrica.

Chiar si cu EGR-ul deschis la maxim, la turatii mici, motorul functioneaza cu exces de aer.

Este normal sa vibreze in test pentru ca se modifica in permanenta semnalul dat de catre MAF si implicit IQ-ul pentru a mentine relantiul constant (In mod ideal, acest lucru n-ar trebui sa se intimple. IQ-ul ramine aproape constant, numai ca ECU recalculeaza de fiecare data valoarea acestuia pentru ca se modifica ciclic valoarea MAF odata cu variatia EGR-ului)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!