Jump to content

Pierdere antigel


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

Nu. Oricum, daca e sa fie prea mult, il da singura afara, pe la supraplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am completat azi ca era la minim si m-am scapat cu ceva peste jumatatea recipientului.

Ar mai fi o intrebare: daca antigelul e de mai multi ani tinut in recipientul lui, mai e bun? A stat cam 5 ani in garaj nefolosit. Se poate sa fie expirat sau sa-si piarda din caracteristici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,astazi mi s-a fisurat o teava de aluminiu e in poziie verticala si s-a frecat termocupla de ea si a gaurit-o ,pare sa sprituie din ea antigel in toate partile,dar nici servo nu mai merge deloc .....am fost la un prieten si a izolat teava cu un manson ca sa nu intre lichid in alternator si ca sa ajung pana acasa,ce poate fi pana luni ma apuca groaza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,sunt nou pe aici si am o problema. Am schimbat antigelul iar la cateva ore dupa procedura cu motorul incins la 90 de grade mi-a iesit abur de sub capota si cand m-am uitat sub maisna pierdea antigel pe undeva pe langa baia de ulwi,galerie de admisie ceva de genu. Mentionez ca numai cand se incinge motorul,cu el rece nu pierde. Ce ar putea fi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Si eu am aceasi problema ca si colegul Katanyo, azi cand am vrut sa plec cu masina din parcare, am observat o pata sub ea, m-am uitat mai bine si era antigel dupa care am inceput sa caut, sa vad pe unde se scurge, am gasit antigel pe baia de ulei, exact cum zice si colegul Katanyo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat acum cateva ore am observat ..inca nu stiu ce poate sa aiba..dar mie imi perde cand se ridica apa la 90 *C. daca afli sau remediezi pb te rog sa postezi. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, daca gasesc ceva te anunt, la fel o sa te rog si eu, in cazul in care gasesti raspunsul, anunta-ma si pe mine. Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vw golf 4 1.4 16v APE..

de ieri imi pierde si mie antigel cam la 40 de km mi se aprinde martorul de apa...

si se vad picuri pe capota si pe capacul de la filtrul de aer, iar in partea din stanga sus a radiatorului se vede ud. . . o sa ma uit maine pe unde pica exact.

acum o saptamana i-am facut schimbul de antigel...

a mai avut cineva problema asta?ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti arunca atata lichid afara, chiar nu se observa pe radiator/furtune nicio urma de antigel ca sa vezi pe unde iese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou,se pare ca eu am remediat problema cu pirderea de antigel cand se incingea motorul. Era de la capacul vasului de expansiune,nu mai tinea presiunea si dadea afara. Asta dupa multi "MECANICI",diferite "DIAGNOSTICE"..si preturi colosale. Am schimbat capacul si nu am mai avut treaba deocamdata sper sa fie OK. Am vb cu multe persoane si au zis ca e o problema cu capacele astea in timp se strica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am mai prea auzit problema asta, deci nu stiu cat de intalnita e. Bine ca ai scapat ieftin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut acum citeva zile dupa un drum de 1200km cu ac pornit in franta pentru ca aici lucrez momentan cind sa plec cu masina a doua zi surpriza......pornesc si apare mesajul stop cu colant temperature ...etc ma uit la antigel si era gol vasul se mai vedea pe fund un pic....am completat am pus capacul mam uitat peste tot dar nu am vazut ca ar curge pe undeva......totusi atunci se scursese pentru ca am vazut pe scut si sub scut o balta mica.....A doua zi pornesc masina las un pic sa se incalzeasca antigelu si desfac usor capacul vasului atunci am vazut ca datorita presiunii create tisneste pe la furtunasul care iese din vas de deasupra care este prins cu un colier.Este posibil sa fi pierdut prin acel loc antigelu dupa ce am oprit masina?De atunci nu a mai scazut drept este ca nici nu am mers mai mult de 10km cu masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic furtunul respectiv cand opresti motorul nu mai trebuie sa piarda ,dar daca antigelul s-a strans pe scut e normal sa iti apara balta sub masina la stationare.Rezolva problema cu furtunul si apoi vezi daca mai pierde antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am depistat azi pe une curge...curge pe linga acel furtun dar e spart vasul cu antigel are o spartura cit un virf de ac mare si cind e antigelu fierbinte tisneste pe acolo...cu ce se poate lipi ?ce solutie ar fi buna sa reziste la temperatura mare?ca nu imi prea vine sa schimb vasul pentru acea gaurica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu rezista cu nimic.Vasul este de plastic si se dilata/contracta.Totusi incearca cu o solutie gen picatura sau lipici special de plastic.

Ce draq,gasesti la dezmembrari vag de expansiune de G4 la un kk de pret. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa o fi stiu ca nu sint scumpe dar sint in franta si aici nu gasesti ca in romania mai ales la dezmembrari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pina la urma am dat comanda de vas de lichid racire nou.Se pierde mult antigel la schimbarea vasului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti scoate antigelul(atat cati iti permite)cu motorul pornit pe la furtunul de retur din instalatie de care tu pomeneai in postul de mai sus.Iti raman in vas 100-200 grame care se pierd la demontarea vasului din furtunulprincipal de jos.Ne e mare paguba.Solutia asta este destul de simpla,sa nu te apuci sa desfaci robinetul de jos de la radiator sau sa faci alte combinatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dai drumul la antigel pe la robinetul de golire de jos de la radiator s-ar putea sa-ti blestemi zilele ca are niste o-ring-uri inauntru si daca sunt intepenite alea or sa se rupa si apoi o sa-ti piarda antigel pe-acolo. Si un robinet de-asta e vreo 100 de lei si la banii astia e de o calitate mediocra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este normal ca dupa un drum de 100km mers prin oras aproximativ jumatate,din drum sa bolboroseasca si sa fiisie in vasul de expansiune?Am o gaurica mica in vas intre timp am comandat alt vas si prin acea gaurica iese abur si imi arunca antigel,si probabil ca tot din cauza la acea gaurica prinzind aer se ridica si nivelul lichidului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O alta simptoma ar fi ...apa in vas e la minim dar cand deschide busonul se umple iemdiat aproape de maximum vasului.

În mod normal, când motorul funcţionează aerul aflat în instalaţia de răcire se strânge în borcan, deasupra nivelului antigelului (aşa funcţionează un sistem de răcire sub presiune) şi când desfaci capacul laşi aerul să iasă. Nu numai în cazul unei defecţiuni se întâmplă astfel, ci chiar şi când sistemul e în stare perfectă.

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu pierd antigel. Am observat ca pierd pe la furtunul de jos. Imi picura destul de bine. MAine merg la mecanic sa vad ce si cum. Enervanta treaba sincer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De ceva timp am observat o scadere a nivelului de antigel. Totodata am vazut ca in timpul mersului nivelul urca 2-3 cm de la nivelul maxim , apoi scade la nivelul initial sau putin mai mult de acesta. Am facut si un test si apare o spuma in vas cand motorul e turat. Sa fie garnitura de chiulasa, sau daca ar fi garnitura, ar implica mai multe simptome? Nivelul uleiului inca nu l-am verificat. Atasez si clipul.

26012013.3gp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e antigelul murdar, asta de obicei inseamna ca a ajuns ulei in ulei. Uita-te daca ai spuma si-n ulei, deocamdata poti testa doar pe joja daca ai asa ceva.

Daca ar fi garnitura de chiulasa de vina, ar trebui sa-ti faca presiune foarte mare pe instalatie si sa ai furtunele de pe circuit foarte tari si chiar sa-ti bolboroseasca in vasul de expansiune, asa face cand ies gazele din lichid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Am inteles cum e cu garnitura de chiulasa. Am verificat uleiul si e curat, antigelul la fel nu prezinta pete de ulei in el. Exista posibilitatea sa mai fi existat goluri de aer prin instalatie? Intrucat cu aprox 10 zile in urma am schimbat un furtun subtire, care duce din cel de la radiator in chiulasa (era fisurat). Am evitat sa folosesc masina, daca puneam antigel in vas a doua zi era gol. Dupa schimbarea furtunului am facut cate-o completare, de altfel nesemnificativa (50-60g) la fiecare drum. Astazi dupa un mers mai in forta nu a mai fost nevoie sa completez deloc, nivelul din vas am vazut ca a inceput sa se mentina. Iar referitor la spuma am inteles ca aceasta ar veni de pe furtunul de retur, ceea ce este normal. Multumesc mult pentru informatie.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!