Jump to content

Pierdere antigel


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

costyserbanescu

verifica furtunele care duc la faratorul farului cu probleme posibil sa fie sparte sau fisurate . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti.....

Am o mare problema....De vreun an in urma observ ca imi ca-mi scapa antigel...fusesem la un meserias si a zis ca e un teu si cista vreo 350 lei . Din neglijenta sau lipsa de bani tot am mers asa pana.....ce am facut un drum lung Iasi-Bucuresti si a inceput sa curga tot antigelul....am completat cu apa.

Am duso la un service ...acum masina e acolo..cunosc mecanicul( evarul nevestei) in bucuresti...

si a zis ca treaba e nasoala.

Adica: e un senzor de temperatura care nu are nu stiu ce carcasa...

- furtunase sparte etc

Ma costa toata treaba vreo 7-800 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat niste furtune....termostatul...si acum cica imi trebuie un distribuitor de apa...are idee cineva cat costa?

la dezmembrari gasesc?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar fi o piesa cica distribuitor termostat apa cod 06A121513..

Codul e AVU , O1,1,6 benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul racire AVU,piesa nr 18 cod 06A121111 cost aproximativ 100 euro.Flansa iti vine completa cu termostat.Incearca sa o iei pe original.

post-64586-0-13823100-1316079662_thumb.j

post-64586-0-42564600-1316079722_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. eu de ceva timp gasesc in partea stanga fata sub bara urme de antigel. De unde credeti ca poate fi? nu am dat scutul jos! dupa 24 de ore se observa o suprafata mai mare de antigel. Am un golf4. Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stanga fata----verifica furtunele si robinetul de la radiator. Baga si tu o lanterna pe sus si vezi ce e,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna

am si eu niste probleme cu o bora 1.9 TDI din 2000

acum cateva luni am avut pierderi de lichid de racire am mers la mecanic s-a uitat la masina a zis ca ii garnitura de chiulasa ,am schimbat garnitura , am rectificat si chiulasa ,am schimbat termostatul , a fost bine cateva saptamani dupa aia nu aveam caldura in masina cand stateam pe loc si temperatura lichidului de racire era la 90 ,

am mers din nou la mecanic a aparut o eroare la senzorul de temperatura al lichidului de racire, l-am schimbat dar problema a ramas ce pot sa fac astept un raspuns

ma scuzati daca nu am scris pe topicul corespunzator problemei mele dar nu stiu pe cae topic sa scriu sunt nou pe acest forum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andreilancrajan

Salut.Aceeasi problema o am si eu,pierd lichid de racire dar nu pot sa-mi dau seama pe unde,am verificat toate furtunele din zona termostatului,doar atat se vede dedesupt unde este suportul motorului niste picuri,aveti vreo idee pe unde ar putea sa pierd?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e destu de greu de depistat daca pierzi putin lichi de racire si eu tot mai complectez la 2 3 luni, inca nu-mi fac probleme, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S'ar putea sa imi sara cativa in cap,dar asa am facut eu asta iarna si nu am nici o problema pana acum.Aveam o pierdere destul de mare,in sensul ca imi curgea un jet de apa din lateralul radiatorului,ca si diametru,cat un ac de seringa.Am pus pulbere,am lasat'o 2-3 zile parca,DAR apoi am scurs tot antigelul,am pus apa,am plimbat masina vreo 10 km,am scurs'o si am pus inapoi antigelul,filtrat,bineinteles.Costuri...cam 10 lei,flaconul de pulbere.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai bagati pulbere ieftina,incercati STOP LEAK de la 2+2,sau KUHLERDICHT de la CARAMBA.Ambele au un cost modic de 15 lei.Dar ambele solutii sunt eficiente doar in cazul in care radiatorul are pori....

post-64586-0-29589300-1322493159_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

problema lui andreilancrajan o am si eu la AZD-ul meu, pierd cam 500 ml la 300 km, exact in acelasi loc se vede si la mine umed, mecanicul a zis ca e ,,boala'' lor sa crape carcasa aceea de plastic unde intra toate furtunele de apa ( partea stanga a motorului) si cand se incalzeste se dilata si pierde simai mult. pretul a zis ca e vreo 200 ron. inca nu am luat decizia sa schimb piesa pt ca nu circul prea mult acum si nu sunt convinspe deplin, pt ca la prima vedere mi se pare ok acea carcasa de plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Problema se manifesta si la mine. Pierd antigel in spate la carcasa de unde pleaca o teava groasa de plastic spre pompa de apa. Pierderea nu este mare, dar se umezeste mereu acolo. Am pus pana si se simte in zona unde intra teava acea. Acolo din cate ma vazut este un oring. Acum intrebarea mea este, poate sa fie acel roing problema? Poate sa se fi fisurat carcasa doar asa din senin? Se poate schimba acel oring fara a demonta carcasa?

Ms. Eventual de unde pot lua pieasa ca pe original este 80 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

si eu pierd antigel. daca ma puteti ajuta sa imi spuneti cam de la care piesa poate porni scurgerea. am atasat si 3 poze din care sper sa imi puteti spune.

post-102358-0-78120900-1331565986_thumb.

post-102358-0-17348200-1331565993_thumb.

post-102358-0-83174700-1331566002_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

eu am schimbat o garnitura de 3 ron care se aplatizase si nu mai etansa si o siguranta de 5 ron si s-a rezolvat dar in prealabil am cautat exact locul de unde curge. la tine nu imi pot da seama pt ca ai pozat in ansamblu. incearca cu un aparat foto mai mic sa il bagi pe sub carcasa termostatului unde se mufeaza toate furtunele sa vezi exact de unde curge. garnitura 20 si siguranta 21

post-100257-0-90155700-1332262586_thumb.

ca sa schimbi acea garnitura trebuie desfacuta acea flansa in care intra toate tevile si furtunele si apropo desfacand-o trebuie schimbata si garnitura dintre flansa si chiulasa, e putin mai mare in diametru decat cea care e intre teava ce duce la pompa de apa si flansa.

TERMO.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

si eu mai pierd antigel, vara mai mult(cam 1 litru la 3000 km) insa mecanicul zicea ca radiatorul e corodat destul de tare partea de jos. In plus tot vara mai vad dimineata grila dintre proiectoare(aia mai lunga) umeda iar la caldura se mai ...aduna albine acolo, viespi etc.

Ma gandesc sa-l schimb si apoi sa urmaresc. Nu-mi arde acum de garnituri si chiulase...Furtunele sunt relativ moi dupa forja.La rece sunt o idee mai moi. Daca desfac busonul dupa un drum elibereaza presiune ca si cum desfaci o sticla de pepsi si atat... iese si ceva abur daca e incins motorul. Temperatura nu trece de 90 grade. Sa ma ingrijorez sau sa schimb pur si simplu radiatorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un radiator bun si schimba-l. Dar vezi sa nu curga pe la robinetul de golire. Poate acolo e problema ta. Si la mine am vazut ca se goleste de presiune vasul daca ii scot capacul cand e motorul cald, dar presupun ca asa e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai logic , odata ce ai scos capacul toata presiunea e eliberata. totusi , nu e deloc indicat sa scoateti capacul de la antigel dupa ce ai rulat cu masina si e incins motorul.se asteapta putin (5-10 min) pt a se diminua din presiune. si in plus , cand scoti capacul daca e presiune mare poate sari apa care are 90 grade si te poti arde !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa schimb curand radiatorul ala torusi si apoi o sa mai vad.

Sper doar ca spartura din radiator sa nu "mascheze" garnitura de chiulasa ciupita in sensul ca dupa schimbarea radiatorului sa incep sa am probleme cu presiunea pe furtune. Acum ma gandesc ca nu e concludenta faza cu furtunele moi pentru ca se pierde presiune din instalatie prin radiator. Nu? Oricum...umblu asa de vreun an dar nu am observat sa se agraveze treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua ! Sunt posesorul unui Golf IV Variant Ocean, 1.9 TDI, si de cca. 2 saptamani, apare in mers,la intervale neregulate, un miros acru, asemanator cu cel de furaje fermentate, pe care la inceput chiar l-am pus in legatorul cu trecerea prin anumite localitati, dar la verificare cu aerul ce venea la deschiderea geamului, nu era asa. Ati putea sa imi indicati un posibil defect al masinii, ca banuiesc ca este legat acest miros de ceva intern ei. Mentionez ca nu este asemanator cel al lichidului de racire antigel, si nici cu cel de la lichidul de spalare al parbrizului, verificare pe care am facut-o prin mirosirea recipientelor respective cu capacul desfacut! Nu am studiat inca daca este legat de o anumita turatie sau alta procedura din conducerea auto, dar voi supraveghea si aceasta ! Va intreb ca poate ati intalnit acest defect si ma puteti ajuta cu localizarea lui mai rapida ! Va multumesc pentru ajutor.

1. Dacă mirosul "de furaje fermentate" e mai degrabă ceva între mirosul de zahăr ars şi cel de leuştean putrezit :icon_cheesygrin: şi apare intermitent, de obicei la pornirea compresorului de aer condiţionat sau în zilele ploioase la pornirea maşinii, ai o pierdere de antigel la radiatorul de încălzire din bord.

Mirosul de antigel G12 curat este asemănător cu cel al apei calde cu detergent, şi din acest motiv nu îţi dai seama. Însă dacă antigelul G12 e lăsat să curgă mai mult timp şi să reacţioneze cu praful şi mizeria de sub bord şi de sub mochete, crusta formată astfel lasă un miros ca de leuştean putrezit, care prin uscare trece la un miros ca al zahărului ars.

Pierderea e mică şi intermitentă, altfel ai fi observat scăderea nivelului la antigel.

Am avut o problemă asemănătoare timp de luni de zile, fără să realizez despre ce e vorba. Nu afecta răcirea, temperatura nu trecea de 93°C (probată cu VAG-COM) indiferent cât de alergată era maşina, dar mirosul era enervant. În cele din urmă, rulând cu aerul condiţionat în funcţiune când erau 40°C afară, a bufnit un jet de abur prin aeratoarele de bord şi am găsit şi mocheta din partea dreaptă udă fleaşcă de antigel (probat cu un şerveţel alb). Pierduse mai bine de 1 litru după cât de jos a scăzut nivelul din borcan. Am completat cu apă distilată + G12 şi o soluţie de lipit radiatoare şi am pus încălzirea pe temperatură maximă pentru a mă asigura că soluţia a ajuns în radiatorul de încălzire. Aparent nu mai curge.

La un sistem cu Climatronic, circuitul antigelului prin radiatorul de încălzire e permanent, vară-iarnă, fiindcă temperatura setată în bord e generată combinând aerul rece de la A/C cu aerul fierbinte de la radiatorul de încălzire. Indiciile mă duc cu gândul la un por / o fisură mică în radiatorul de încălzire, care se închide treptat prin dilatarea acestuia la cald, acesta fiind motivul pentru care soluţia o poate închide şi de asemenea motivul pentru care fisura s-a deschis brusc şi a lăsat să scape o cantitate mare de antigel tocmai în ziua în care erau 40°C şi atât compresorul de A/C cât şi circuitul de răcire erau suprasolicitate.

2. Un alt punct prin care 1.8T şi 1.9TDI pierd antigel e flanşa de plastic de pe latura chiulasei (3 duze pentru furtune la 1.8T, 4 sau mai multe la alte modele). E ieftină, 35-45 de lei, dar face exact cât costă. Se fisurează foarte uşor şi începe să "plângă" cu antigel, puţin câte puţin. La prima ocazie în care pui mâna pe ea şi o găseşti umedă de ceva roz, trebuie schimbată rapid la primul service de cartier. La orice reparaţie la chiulasă, ar fi prudent să o schimbi.

3. Soluţiile de lipit radiatorul sunt urmaşele de drept ale bătrânului piper negru folosit pe vremea Pobedelor, Volgilor şi Daciilor. Piperul măcinat fin şi turnat în radiator se dizolvă în antigel şi reacţionează când e expus la aer printr-un por, formând un dop rigid. Substanţele conţinute de soluţiile moderne funcţionează cam în acelaşi fel, reacţionează cu aerul. Nu vor închide imediat fisura sau porul, ci treptat, progresiv, pe măsură ce soluţia circulă prin dreptul său şi reacţionează cu aerul, deci un timp după introducerea soluţiei va mai curge (din ce în ce mai puţin). Nu se foloseşte niciodată de 2 ori o soluţie pe acelaşi sistem de răcire. La a doua încercare e foarte posibil ca excesul de soluţie să se depună ca o mâzgă pe tot ceea ce înseamnă suprafeţe active de răcire şi să se ducă la Dracu' motorul.

~Nautilus

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Va salut , am un prieten care are un VW Golf 1.9 TDI 116 cai caruia i dispare apa din vasul de expansiune.La 100 de km dupa ce a completat i se aprinde martorul de apa.

Din cate a observat nu i pierde pe nicaieri apa , apa in ulei nu e , nici ulei in vasul de expansiune.

A fost la un mecanic si a vazut la toba de esapament , se formase ca 2 inele albicioase ( el zice ca acele "inele" e de la antigel , garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata etc)

O alta simptoma ar fi ...apa in vas e la minim dar cand deschide busonul se umple iemdiat aproape de maximum vasului.

Atasez 2 poze cu toba de esapament pentru a observa cele 2 inele .Va multumesc

post-109070-0-78578700-1350315871_thumb.

post-109070-0-81659700-1350315881_thumb.

Modificat de alex_smn2002
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura de chiulasa impuscata sau mai rau fisura in chiulasa..Un test de compresie si se lamuresc lucrurile.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dauneaza cu ceva daca se completeaza antigel peste maxim, aproximativ la jumatatea recipientului sau un deget deasupra jumatatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!