Jump to content

Pierdere antigel


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

posibil sa se piarda antigel pe aici(am o poza atasa)

 la mine este mereu umed locul indicat in poza

post-68643-0-06812300-1431251108_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti,

ma puteti ajuta si pe mine cu un cod pentru un furtun de la instalatia de racire - atasez 2 poze mai jos

(mecanicul imi zice ca nu se gaseste decat pe original si dureaza pana ajunge piesa)

 

post-19032-0-68834500-1432832096_thumb.j

post-19032-0-19282600-1432832105_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe orginal dureaza, eu cand am avut nevoie, nu am gasit decat original, si costa destul de mult pentru un furtun(150-200 lei). Sunt de fapt doua furtune prinse intre ele impreuna cu acel T si furtunasele scurte. La mine dupa inlocuire, dupa aprox doi ani problema a reaparut, datorita faptului ca acel furtun trece foarte aproape de pompa tandem, care in cele mai multe cazuri are scapari de motorina, care impreuna cu vibratile dic la fisurarea acelui furtun. Am rezolvat problema cu 15 lei cat costa 1m de furtun universal (de 8mm nu mai tin minte dar poti masura), si care l-am montat pe sub furtunul gros de apa, si l-am lasat mai lejer. Initial asta a fost "improvizatia" care am facut-o pana mi-a venit furtunul original, apoi dupa ce am observat ca dupa nici doi ani a cedat (tocmai in concediu), am revenit la "improvizatie" care tine din 2009 si pana acum fara nici cea mai mica problema.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai pune problema gasirii unui mecanic serios in Bucuresti (care sa stie sa improvizeze)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e mare smecherie, eu am facut-o in drum dinspre mare , intr-o parcare pe la Cernavoda (aveam in portbagaj furtunul de la prima experienta). Dat furtunul jos, desprins de celalalt (vine prins printr-o bucata de cauciuc, pe care am taiat-o cu un cutter/cutit), montat colierele, si completat cu antigel,(eu am pus apa plata ca altceva nu aveam). Nu sunt fan improvizatii, dinpotriva, de fiecare data incerc sa fiu cat mai OEM, dar in cazul asta lucrurile sunt diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salutare... So io am aceeasi problema des intalnita ... PIERD ANTIGEL, dar numai la drumuri lungi,in orash nu am problems... Am fost la mecanic ...s-a uitat p sub masina...nicio urma t antigel... El spunea k e posibil sa fie in pot la garnitura we chiulasa si cand se incalzeste tare motorul we dilate so imi curve p akolo... Parca nu as desface motorul as schimb garnitura...mai astept sa vad daca descopar probl.

Tin as precizez k am un motor Asz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ne-ai si traduce ar fi perfect...

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare... So io am aceeasi problema des intalnita ... PIERD ANTIGEL, dar numai la drumuri lungi,in orash nu am problems... Am fost la mecanic ...s-a uitat p sub masina...nicio urma t antigel... El spunea k e posibil sa fie in pot la garnitura we chiulasa si cand se incalzeste tare motorul we dilate so imi curve p akolo... Parca nu as desface motorul as schimb garnitura...mai astept sa vad daca descopar probl.

Tin as precizez k am un motor Asz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat nivelul la ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Nu e crescut

Circul cu problema asta de vreo 2000 de km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca ai motor 1.4/1.6 16, sub carcasa filtrului de aer inspre habitaclu exista o conducta de plastic care face legatura intre pompa de apa si carcasa termostatului, pe capetele acestei conducte sunt niste oring-uri care in timp imbatranesc si numai etanseaza bine, codurile sunt 032121665A si 032121666, intai verifica daca sunt prelingeri pe la capete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de acord dar nu se vede pe jos nimic si disparitia lichidului este destul de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

de ceva timp am ceva pierderi de antigel, un oring, am schimbat cotul(cel de la iesirea din calorifer) parea totul ok, din pacare pierderea a revenit, dar nu inteleg pe unde, in zona caloriferului pare totul ok, dar ....din pacate nu stiu ce este in aceasta zona, nu gasesc nici un service sa vrea sa verifice.

Am postat o poza, multumesc anticipat.

post-68643-0-19660000-1444578781_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scurgerea de la AC. Este dulce ceea ce se scurge pe acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acum o luna am gasit nivelul de antigel la doua degete sub MIN, asta dupa ce am remarcat ca imi iesea abur prin partea stanga a capotei. S-a dovedit ca era distribuitorul de apa, o piesa de plastic prinsa pe blocul motor in care intra 3 furtune. Plasticul era copt iar garnitura de etansare terminata. Schimbat distribuitor apa, cost 90 ron piesa si 60 ron manopera. Dupa mai multe zile de stationare pe baza de sarbatori, gasesc antigel sub masina in dreptul pompei de apa. Sa fi cedat garnitura pompei? Trebuie schimbat doar o-ringul sau tre sa iau o pompa noua? Acum regret ca nu am schimbat pompa de apa o data cu distributia acum 3 ani insa mecanicul a zis ca e ok, se invarte usor si ca e Hepu originala si n-are sens. Multumesc pt orice sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat pompa si cureaua daca s-a imbibat cu antigel.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Calin. O sa fac asta in ianuarie. Cureaua pare uscata dar inteleg ca in timp antigelul scurs o poate slabi si se va rupe. Deci, nu se poate inlocui doar garnitura de la pompa de apa...asta e! Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, din pacate nici una originala nu tine 2 intervale de distributie, uite cum era la mine la 170k. Culmea culmilor e ca nu a scazut nivelul antigelului din 30mii km cat am mers eu de la achizitia ei .Scurgerea am observato doar cand am schimbat distributia. Practic ea a rezistat, dar cine se risca cu asa ceva? Eu ma mir de ce scrie in manualul de service al masinii ca la primul schim se schimba doar cureaua si intinzatorul?

Rolele tin, dar nu si etansarea pompei.

post-34985-1260217710_thumb.jpg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tine etansarea/pompa de apa dupa planul/cartea service daca e cea originala/fabrica dar cum majoritatea masinilor au km care le au atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un golf 4 1.4 16v .. Ieri cand am incercat sa plec de pe loc , in treapta 1 , undeva pe la 3000 rpm mi s-a oprit motorul . Am pornit iar si se auzea un zgomot puternic , metalic din zona distributiei , cam pe unde e pompa de apa. La fel , daca incercam sa accelerez puternic dadea in nas , iar cand incercam sa trec de 3000 rpm dadea sa moara. Am vazut ca ii curge si mult antigel ... Nu ma pricep , nu am unde sa o duc acum , pana dupa sarbatori si as dori sa vad niste pareri daca doriti sa ma ajutati. 

O zi buna in continuare ! :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Important e sa nu mai incerci sa dai la cheie, deloc. Daca insisti te poate costa mult.

Da jos capacul de la distributie si vezi ce e acolo daca esti curios. Posibil sa fi cedat pompa, sau spart blocul, dar putin probabil.

 

romytaxi, km au fost verificati si la ultima intrare in reprezentanta erau cu putin mai putini decat afisati in bord. Pompa era cea de fabrica, lafel si rolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antigelul curge de undeva din spatele motorului , am vorbit cu cineva si mi-a spus ca s-ar putea sa fie un furtun ceva. Deci nu cred ca e asa grav . Doar ca cineva a incercat sa o faca sa treaca de 3000 turatii si a curs aproximativ tot antigelul din ea. 

Marti o sa ii dau capacul jos de la distributie sa vad care este exact problema . Se aude si un sunet metalic, ca un zornait tot in zona motorului . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare colegi,

Golf 4 16V. Pierd aleatoriu lichid de răcire. Două săptămâni nimic, apoi brusc se duce un litru. Pata e sub robinetul de golire radiator. Nu cred în coincidențe, problema a apărut după ce am schimbat pompa de apă, iar cu această ocazie am dat drumul și robinetului respectiv. Pare o chestie de plastic. Se poate repara? Trebuie altul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 In primul rand trebuie sa vezi exact despre ce e vb. Daca e fisurat, crapat sau poate nu e strans bine. Desi acum curge, maine nu mai curge e putin ciudat. Nu cred sa existe ceva solutii destul de durabile ca sa repari daca e fisurat. Eu l-as desface (atentie sa recuperezi antigelul curs) si m-as uita acolo sa vad, poate e putina mizerie si nu s-a strans bine robinetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6Q0122291F lei 25 original sau 15 lei o varianta buna af.

Schimba robinetul pt ca sigur ai probleme de etansare la el....sau a fost fortat cand a fost desfacut.

 

104567_x800.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!