Jump to content

Pierdere antigel


costyserbanescu
 Share

Postare recomandată

costyserbanescu

buna ziua . am deschis acest topic deoarece sper sa gasesc ajutor din partea voastra . am cautat prin alte parti dar nu am gasit nimic concret . problema sta in felul urmator : merg cu masina linistit nu pierde nici un pic de antigel , cand trec de 2300-2500 de turatii si merg mai mult cu ea turata incepe si pierde antigel . un exemplu ar fi : am mers pitesti bucuresti dus 120-130km/h in viteza a 6-a nu am pierdut nici un strop , dupa ce am plecat de la bucuresti mers un pic mai tare 140-160 tot in a 6-a cand am ajuns la pitesti in fata blocului mi sa aprin martorul care imi arata ca am ramas fara antigel . nu baga antigel in ulei si nici ulei in antigel si nici nu scoate fum alb la pornire si nici la turatii mari . ce credeti ca ar putea fi ? eu cred ca ar putea fi termostatul . renteaza sa il schimb singur?multumesc anticipar oricui incearca sa ma ajute

Modificat de costyserbanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact aceeasi problema ca si tine am avut si eu .. si tot ruta bucuresti-pitesti o faceam si eu :)):P ... din pacate(sau poate din fericire) la mn a fost garnitura de chiulasa arsa... in vreo 3 locuri chiar... si la fel ca la tine se comporta : cand mergeam linistit(poate prea linistit) nu se intampla nimic inca daca faceam vreo 2-3 depasiri mai lungi imi baga presiune in vasul de expansiune si arunca lichidul de racire pe la supapa vasului ... multi mecanici m'au tot speriat cum ca as fi chiulasa ovalizata...deja incepusem sa ma interesez pt piesa :)) .. din fericire a fost decat garnitura arsa:)

mult succes ;)

app ... daca te uitai mai bn pe forum gaseai rezolvare la problema ta pt ca s'a mai discutat ;)...data viitoare incearca sa cauti mai bn

Modificat de Andyyreyy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la celalalt post. Evita sa postezi de mai multe ori, aceeasi problema, ca e impotriva regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

in primul rand imi cer scuzi ca am deschis de doua ori acelasi topic , am rugat un moderator sa il inchida pe celalat . florin treaba curioasa e ca la mine nu stiu pe unde pierde , adica nu pierde pe la pe langa supraplinul vasului de expansiune , defapt nu sti pe unde pierde . o sa scot busonul vasului de expansiune sa si o sa il pun pe fratimio sa accelereze mai tare sa vad daca miroasa a gaze arse . cat trebuie sa accelereze cam cat timp? multumesc anticipat pt raspunsuri si sper sa o rezolv ca e foarte enervant :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema la masina din semnatura tot asa cu motor turat ramaneam fara antigel, un drum Baia Mare - Bucuresti si inapoi 5 litri antigel, si au fost mai multe probleme:

1. garnitura de chiulasa pierdea antigel si baga gaze in vasul de expansiune, dar dupa caz poate baga si pe galerie si sa nu depistezi, poti verifica la un service au un tester care detecteaza cu un lichid daca baga gaze in vas.

2. un O-ring la un T in partea cu bateria la motor care era rupt.

3. O-ringul de la senzorul de temperatura antigel.

Anul trecut am schimbat toate astea si de atunci nu am probleme nici macar nu am completat antigel pana acum. Ai grija pe la ce mecanici te duci ca s-ar putea sa te sperie cu tot felu' gen, chiulasa deformata sau bloc motor deformat chestii din astea, s-ar putea sa fie si astea dar bat in lemn pentru ele. Iti recomand sa mergi la mai multi mecanici daca se poate.

Nu te speria daca ai mecanic bun se rezolva. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

nu ma sperii . sigur nu e chiulasa ca daca era chiulasa scotea fum alb pe esapament si imi baga apa in ulei sau invers . tind sa cred din ce in ce mai mult ca e garnitura de chiulaosa sau termostatul . o sa fac ce a zis florin si sa vad rezultatul . revin diseara cu rezultatul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am copiat postul aici, avand in vedere ca s-a solicitat inchiderea celuluilalt post.

1. Verifica sa nu ai pierderi pe langa furtune si pe langa cotul de plastic din lateralul chiuloasei - sa nu fie spart.

2. Verifica daca nu se vad urme uscate de lichid de racire - pete mici culoare alba - pe langa supraplinul vasului de expansiune.

3. scoate busnul vasului de expansiune (cu grija sa nu sara lichid pe tine) si roaga pe cineva sa tina masina turata - 3000rpm sau chiar mai bine. Tu baga nasul deasupra orificiului de la vasul de expansiune - daca miroase a gaze arse, e garnitura de chiulasa cu probleme.

Asteptam rezultatul verificarilor.

Putin trebuie tinuta accelerata 1-2 minute e suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar fii atent ca verificarea trebuie sa o faci cu masina in temperatura, adica cu antigelul cald. iar daca nu reusesti sa iti dai seama daca miroase sau nu a gaze scoate returul de antigel de la vasul de expansiune si pune-l sa curga inapoi in vas pe la buson si urmareste daca apar bule de aer pe retur, asta ar fi un alt semn ca iti baga gaze pe circuitul de racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt semn poate fi acela ca dupa un drum mai lung sa fie f tari furtunele de la radiator

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

o sa ma duc maine la un mecanic bun sa ne uitam la ea sa vedem ce are . o sa va tin la curent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

am fost azi la mecanic si s-a confirmat faptul ca este garnitura de chiulasa . el ia dat forja si cand ne-am uitat la nivel scazuze , mirosea a gaze arse si se intarisera si furtunele . am pus vag pe ea si cand ii dadea forja mai mult temperatura crestea pana la 100 grade , deci este de la garnitura de chiulasa . ma bucur ca am scapat numai cu atata , cand o sa schimbe garnitura de chiulasa si ce mai trebuie o sa faca si planarea chiuloasei ca sa fiu eu impacat .

off topic : partea buna e ca azi acest baiat mi-a facut o resoftare si acuma am ajuns pe la 140-145cp si cred ca peste 350nm deci dupa ca o sa repar masian o sa o iau un pic la forja :Driver:

Modificat de costyserbanescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci s-a confirmat ...... Ai grija sa

nu o chinui, dupa ce ii schimbi garnitura de chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

nu o sa o chinui dar o sa am cateva reprize mai agresive . multumesc celor care au incercat sa ma ajute :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

salut . am si eu o intrebare . ce piese ar trebui sa folosesc si cam care ar fi pretul lor ( garnitura de chiulasa si restul de garnituri si " suruburile " acelea care vin stranse ) multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu golful meu. Pierd antigelul la turatii mari si din cate am vazut locul pierderii este pe la suprapliul borcanului. Nu se vad semne de apa in ulei sau invers. Ce poate fi? Am inteles ca mai mult ca sigur este garnitura de chiulasa sau chiluloasa dar cred ca o sa maicer pareri si de la alti mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pierde la turatii mari, pe la supraplin, de acolo e problema. Dupa ce ai mers cu motorul turat - verifica daca e tare furtunul de sus din radiator. Cu motorul cald, scoate busonul de la vasul de expansiune (vezi sa nu sara pe tine antigel) - roaga pe cine va sa accelereze motorul (peste 3000 rpm) si sa o tina asa un pic. Tu baga nasul deasupra vasului de expansiune si vezi daca miroase a gase de esapament, gaze arse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costyserbanescu

pusitu1808 cam lafel am imi face si mie . cand mergeam cu masina linistit nu imi pierdea deloc dar cand o calcam mai tare peste 2300 turatii incepea sa piarda . sfatul meu din e sa iei masina la o tura mai agresiva sa mergi cu ea peste 2800-3000 turatii cateva minute si sa vazi dupaia daca iti pierde antigel si daca se intareasc furtunele de la radiator . eu asa am facut si la mine s-a confirmat ca e garnitura de chiulasa . oricum stai linistit daca e garnitura de chiulasa nu e mare chestie dar trebuie sa ai un mecanic bun si se rezolva sigur . asteptam sa ne spui rezultatul dupa ce faci ce tiam zis . o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@costyserbanescu daci ai de gand sa planezi chiulasa iti trebuie garnitura de reparatie.Incearca pe cat posibil sa iti iei pe ELRING.EL150.152 Grosime [mm]:1,45 mm,EL150.162 Grosime [mm]:1,53 mm / EL150.172 Grosime [mm]:1,61 mm.200-230 lei maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin multumesc pentru ajutorul de la tempomat,am ajuns in Spania si am vazut ca imi curge antigel pe la radiator partea de jos ce ii mai bine sa schimb radiatorul ori reparat daca se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Sunt posesorul unui Golf IV Variant Ocean, 1.9 TDI, si de cca. 2 saptamani, apare in mers,la intervale neregulate, un miros acru, asemanator cu cel de furaje fermentate, pe care la inceput chiar l-am pus in legatorul cu trecerea prin anumite localitati, dar la verificare cu aerul ce venea la deschiderea geamului, nu era asa. Ati putea sa imi indicati un posibil defect al masinii, ca banuiesc ca este legat acest miros de ceva intern ei. Mentionez ca nu este asemanator cel al lichidului de racire antigel, si nici cu cel de la lichidul de spalare al parbrizului, verificare pe care am facut-o prin mirosirea recipientelor respective cu capacul desfacut! Nu am studiat inca daca este legat de o anumita turatie sau alta procedura din conducerea auto, dar voi supraveghea si aceasta ! Va intreb ca poate ati intalnit acest defect si ma puteti ajuta cu localizarea lui mai rapida ! Va multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca dupa ce folosesti AC-ul si opresti masina, face balta sub ea sau nu. Daca nu face, e posibil sa fie scurgerea de condens de la ac infundata - nu gasesti unda mocheta de la pasager sau din spate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate repara radiatorul la golf 4 sau trebuie inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare. Azi am constatat ca radiatorul meu plange pe la coltul dreapta jos. Nu stiam pe unde pierde antigel si cand l-am inspectat am vazut prelins antigel in partea de jos a radiatorului. Cred ca s-a corodat.

Am gasit in Carrefour un lichid ce astupa fisurile din radiator, ca sa rezolv momentan buba. Problema este ca nu stiu pe unde sa-l torn in radiator. M-am uitat pe langa bara dar nu vad nici un buson. Ma puteti ajuta cu eventuale sfaturi?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-l in vasul de expansiune si dupa ce deschide termostatul va ajunge lichidul in radiator si va astupa gaura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema.

nu am probleme cu antigelur dar...

azi am fost pana in oras si cand am parcat am vazut ca incepe sa se faca balta sub masina.

am deschis capota si am observat ca pierd lichidul pt parbriz. am verificat atent si vasul e OK. lichidul se scurgea prin sprituitorul pt farul din dreapta.

intradevar acesta lipseste, dar inainte nu am avut aceasta problema. mentionez ca folosesc cam zilnic stergatoarele si nu am mai patit asa ceva.

am stat pe loc pana s-a scurs cam tot lichidul de parbriz...iar acum am becul aprins in bord care ma avertizeaza ca vasul e gol...

cum pot sa remediez problema? o sa cumpar un sprituitor nou in viitor dar as vrea ceva de moment macar...

o sa incerc sa pun apa sa vad daca curge iar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!