Jump to content

Bord computer - probleme


CooLT
 Share

Postare recomandată

F l o r i n

daca este immo 2 - ti-am atasat poza ca sa identifici foarte usor acest lucru.... nu, nu are pictograma cu usa deschisa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    28

  • Al Bundy

    7

  • marius1982.11

    5

  • Cristian09

    5

La masina din semnatura  afisajul CB se diminueaza de capul lui astfel incat nu mai poate fi citit si apare si dispare. Bordul este un IMMO 2. L-am desfacut o data cu gandul ca este un contact imperfect dar fara rezolvare. Banuiesc ca intensitatea luminoasa este data de ledurile de sub afisaj. Cum se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu este vorba de contact imperfect.... ci de afisaj defect - asa se manifesta - se repara ceasul, prin inlocuirea afisajului - pentru minidot se gasesc numai afisaje originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si extrem de scumpe...comparativ cu valoarea masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa este - din pacate lucrul nou nu se poate compara cu lucrul vechi. Tot asa, este ieftin raportat la un cluster nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare...am si eu o mica problema cu intensiatatea ceasurilor in sensul ca daca actionez un consumator mai mare,claxon de exemplu...scade intensitatea ceasurilor,la display se vede mai pronuntat.

Nu va ganditi ca dispare de tot...dar se simt fluctuatii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica incarcarea - daca nu cumva iti fluctueaza si voltajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, acum parca sunt ceva mai accesibile preturile. Acum vreo 2 ani erau in jurul a 100eur. Apoi de unde si pana unde un banal(si prost) de junghi de LCD monocrom si pixelat sa fie la pretul a 2 plinuri? Si nu e de parca e pt nush ce masina de lux sau de colectie, pt un vw de aproape 20 de ani.:mellow: La pretul ala se fabrica un diplay fullhd de un telefon mainstream

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, întâmpin o problema la un Golf 4 1.9 TDI ASZ când mă conectez cu interfața la computerul de bord nu comunica. Țin sa menționez că acest computer a fost schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca ai alimentare in mufa OBD ?

daca da, ce eroare iti genereaza cand incerci sa te conectezi cu masina ?

daca ai casetofon aftermarket, scoate-i siguranta sau mufa de alimentare, dupa care incearca sa te conectezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai casetofon AM, posibil ca diagnoza sa fie compromisa deja, eu am ars una asa. De atunci am grija de acest aspect. La unele benzinare e posibil sa trebuiască sa setezi manual baud rate-ul ca sa meargă pe engine, pe orice alt modul merge cum e default. Eventual testeaza pe o masina pe care esti sigur ca a mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare 

am si eu un golf 4 1.6 16 v 2002 77 kw 105 cp cod motor BCB ( sper sa va ajute aceste informatii )

prima problema este ca nu imi merge acel ecran mic dintre ceasuri in care arata consumul si ce o mai arata pe acolo 

a doua problema este ca sub ceasul turometru se afla ceasul care arata ora si minutele ...acela merge doar dupa ce merg mai mult de 100 km ..nu ma intereseaza ceasul cat mai intereseaza ecranul acela mic .

se poate schimba numai acel ecran ? 

multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate. Se ocupa Florin de asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

O intrebare pentru Golf 4 1.9 tdi 90 din  a11a 2000 . Am ceasuri cu BC mic 1J0 920 825 B immo 2 (cred ca este Motometer) si nu afiseaza  decat pictograma cu portbagajul deschis (si mesajul respectiv) cand acesta este deschis binenteles dar de usi nu zice nimic. Intrebarea este: Daca schimb cu unul  VDO 1J5 920 826 C cu immo3 pe linga Range, consum l/h, ace aprinse o sa vada si usile si portbagajul? sau nu o sa vad nimic ca nu o sa mearga. Daca merge il cumpar si ne vedem pentru montare si activarile ce se cuvin.  Multumesc!

Modificat de Bica_Lucian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o singura usa, doar la sofer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florine, multumesc! Ceasurile VDO 1J5 920 826 C le-am cumparat deja de pe ebay.de astept sa vina. Ca sa le verific  spuneti va rog pe linga pinii  1,23,26,30 la + si  24 la - din priza albastra  ce pin mai trebuie ca sa se aprinda si  fundalul ala cu albastru? sa vad si eu ce mi-a trimis neamtu.  Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pin 20 este  pentru iluminare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am mai postat pe acest topic o problema cu afisajul BC care nu se mai vede bine dar functioneaza. Mi-am dat seama ca functioneaza pentru ca iluminat din exterior cu lanterna pot citi valorile afisate. Cand l-am desfacut (displey-ul BC) am vazut ca in spate are niste leduri care banuiesc ca sunt responsabile cu iluminarea lui si sunt activate la punerea contactului. La ceasurile cu BC mic 1J0 920 825 B immo 2 tot pinul 20 este responsabil cu iluminarea? 

Mi-ar prinde bine o schema cu denumirea pinilor din cuple sa pot alimenta ceasurile electric pe banc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, iluminarea este pe aceelasi pin. Dar dacă restul este iluminat... Scale etc.. Atunci problema este pe placa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am mai pus intrebari si mai sus in topic dar deoarece ma sâcâie defectiunea, revin cu intrebarea daca stie cineva ce este de vina pe aceasta placa de bord, incat aceasta matrice de leduri care lumineaza afisajul se aprinde (normal, difuz sau deloc)doar cand vrea ea. Cu placa pe masa si alimentata se aprinde, o vibrez si nu vrea sa se stinga si daca nu-i fac nimic dupa un timp se stinge iar la o mica atingere se aprinde din nou.

3.jpg

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai o lipitura care nu mai e OK. Trebuie sa verifici placa aten la lupa sau microscop sa o gasesti si sa o refaci. Simptomul e din cauza ca se incalzeste si se distateaza lipitura, cand se raceste se reapropie si iar face contact. Cand o atingi vibratia e destula cat sa se apropie din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare baieti, probabil nu are legatura cu subiectul postarii insa vreau si eu putin ajutor daca se poate, am un Golf 4 1.6 16v an 2001 IMMO2 si aveam ceasuri minidot BOO si mi-am pus mai de mult ceasuri maxidot VDO IMMO3 si cand deschideam capota imi aparea masina pe mijloc cu capota deschisa accentuat cu rosu pe partea capotei (poza 1) si era ok asa cum era dar eu i-am zis baiatului daca se poate sa imi faca sa imi apara martorul de usa soferului deschisa (poza 2) si mi-a facut asa cum am vrut, crezand ca merge sa imi apara fix pe masinuta din poza 1 dar mi-a schimbat si imi apare ca in poza 2 urmat de un beep mereu de fiecare data cand deschid usa dar a inceput sa devina foarte enervant pentru ca de fiecare data cand deschid usa soferului si am contactul pus sau motorul pornit imi apare "DRIVERS DOOR OPEN" si face beep si buzzerul in aceleasi timp si as vrea sa revin inapoi la masinuta pe mijloc pentru ca nu facea beep deloc si imi aparea doar cand deschideam capota, baiatul respectiv mi-a zis ca nu mai pot sa revin inapoi si ca nu mai am ce sa-i fac doar sa anulez buzzerul dar nu vreau sa fac asta, aveti voi vreo idee cum sa fac sa revin inapoi la poza 1 ? @F l o r i n am vazut ca tu stii bine cu ceasurile de golf 4.

 

Deci pe scurt vreau sa schimb masinuta mica sus "DRIVERS DOOR OPEN" cu prima masinuta cea mare ca sa nu mai faca beep de fiecare data cand deschid usa sau daca nu se poate schimba macar sa anulez cumva "DRIVERS DOOR OPEN" ca sa nu mai aud acel beep de fiecare data, chiar ma streseaza, va rog daca stie cineva cum se face sa imi spuna si mie va rog frumos...

Screenshot 2023-06-20 213240.jpg

 Screenshot 2023-06-20 213417.jpg

Modificat de Robert Ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salutare am un golf 4 1.9 tdi 110 cp,și de câteva zile,nu îmi mai merge kilometrajul și acul de motorină se joacă incontinuu se mișcă non stop,și se aude un tacait in partea de jos a volanului pe la siguranțe sau relee nu știu exact,și de când a început problema asta la ture mici mise da in bot mașina,va rog ce i care știți ajutați mă!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica cablajul de la senzorul de viteza de pe cutie, posibil ai fir rupt. Daca e ok, atunci inlocuit senzorul de pe cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am o problema, am vrut sa imi leg ceasul de turbo la butonul de reglaj al intensitatii in bord, pentru o secunda am luat mana dupa ele, s au atins si au facut un scurt, de atunci nu imi merg becurile in bord cat si butoanele din masina cand pun pozitia, dar cand aprind faza lunga merg toate. Ce poate sa fie. Siguranta e buna, am incercat cu alt bloc de lumini si alt buton de intensitate dar se intampla acelasi lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!