Jump to content

Bord computer - probleme


CooLT
 Share

Postare recomandată

Salut! Am si eu o problema legata de limba computerului de bord, mai exact astazi cand am deschis portbagajul in loc sa ma anunte in germana ca e deschis, mi-a aparut intr-o limba detectata de google ca fiind spaniola (si insemna "portbagaj deschis", macar atat :)) ).... Am repetat manevra si acelasi lucru. Are cineva idee de ce s-a intamplat chestia asta? (nu am testat sa vad daca si in alte cazuri se schimba limba). Mentionez ca azi am umblat la furtunul de la stropitorul lunetei pentru ca era desfacut si a curs in spate - motiv pt care imi mai aparea uneori ca am portbagajul deschis el fiind inchis (insa ma anunta in germana) - dar nu am umblat la partea electrica. Merci anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    28

  • Al Bundy

    7

  • marius1982.11

    5

  • Cristian09

    5

am asa o ... nu stiu cum sa zic,intrebare sau curiozitate.pornesc masina,imi arata 8.6% (instantul ),apoi de pornesc de pe loc si merg 10 m imi arata 50%(instanta) si 15.6 % (pe medie).dupa 2-3 km de rulaj,cel pe medie imi revine la valori de 9 % sau chiar mai putin.intrebarea mea , de ce cand bag cheia in contact imi scrie 8,6% si dupa ceva metrii imi arata valorile alea sau de ce nu imi porneste direct de la valoarea ultimului consum mediu facut la 100 de km si sa urce sau sa coboare de la valoarea aia.

atata am avut de intrebat,sper sa nu aiba vreo belea computerul de bord,poate si la altii arata tot asa,nu stiu.

ca sincer de consum nu ma pot plange,17 l in oras imi ajung 220 de km,iar pe exterior ma duc cu 5,2%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simz, sincer nu am mai auzit pana acum sa isi schimbe singur limba....dar, cine mai stie, in viata mai sunt si lucruri inexpplicabile....

Intra cu Vag-ul pe 17-Instruments, 10 Adaptation si pe canalul 4, schimba limba - Pt germana, baga cifra 1. Test, save, done....si e gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florine

exista vreo setare care se poate face la CB astfel incat sa nu mai reseteze consumul mediu la fiecare oprire a motorului pentru mai mult de 2 ore?

stiu ca am avut setarea asta cand am cumparat masina si cred ca s-a pierdut atunci cand am umblat noi sa activam tempomatul, range, etc

ar fi fost foarte util sa ramana memorat sa stiu si eu consumul mediu pe o perioada mai lunga si nu sa se reseteze de capul lui mai ales ca exista butonul de resetare manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista nicio setare ca BC1 sa nu se mai reseteze dupa cateva ore - de asta e el, iti arata consumul, doar pentru deplasarea curenta....ma rog, deplasarile curente, daca opririle nu depasesc un anumit interval.

Pentru perioade mai lungi - exista BC2 - apesi odata scurt, pe butonul reset si intra in BC2 - aceleasi date ca BC1, numai ca reflecta o perioada mai lunga de timp - km. Acolo gasesti datele pe care le cauti tu.

Sper ca am fost de folos :icon_thumright:

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru perioade mai lungi - exista BC2 - apesi odata scurt, pe butonul reset si intra in BC2 - aceleasi date ca BC1, numai ca reflecta o perioada mai lunga de timp - km

si abia acuma spui? :lol: de juma de an injur ca nu mai am functia asta. am ingrosat sa vada toata lumea pentru ca sunt sigur ca sunt multi cei care nu au auzit de ea

LE: m-am uitat in manual si intradevar este specificata chestia asta :D

Modificat de _zenith_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se poate ca valorile stocate in memoria 2 se pot sterge singure,pt ca acum cateva zile imi arata vreo 10 mii km iar acum imi arata 400 km,fara ca eu sa resetez.Se poate sa fie setat ca la o anumita valoare sa se reseteze.Mi se pare ca am mai patit asa ceva dar nu am bagat de seama atunci.Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca valoare, nu se setaza. In schimb se mai intampla ca, din diverse cauze, sa se piarda datele stocate pe BC2 - nu e normal, dar se mai intampla. Excludem varianta cand el se reseteaza automat, dupa o anumita perioada mai lunga de timp/km parcursi - lucru absolut normal.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ar trebui sa piarda si BC1 si BC2 cand ii apare problema aceasta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema cu BC, inainte sa schimb distributia am avut un consum instant de 0.9 dupa schimbarea distributiei am 1.5 cu motorul incalzit de ce mi-a crescut consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CA nu e pusa bine la punct, nu e reglata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

Am si eu o problema cu computerul de bord. Nu pot trece de pe 1 pe 2 din butonul de reset. Am fost in service si la prima verificare mi-au spus ca ar fi maneta de stergatoare cu probleme. Mi-au comandat una noua, au schimbat-o si tot asa. Nu trece din 1 in 2 (butonul de reset nu functiomneaza), ramane afisat doar consumul pe 1, iar mai nou, din cand in cand incepe sa se schimbe afisajul singur trecand prin toate fazele, (medie, instantaneu, durata, distanta, etc) , chiar foarte repede, parca-l fugareste cineva, fara sa apas pe niciun buton. Cei de la firma de service (IVAS) au spus ca ar fi ceva pe tabloul cu ceasuri (un contact imperfect) si au sugerat sa schimbam ceasurile ca ei nu se baga sa cositoreasca pinii de la mufele din spate (o varianta pt remediere). Am pus masina pe computer si nu are nicio eroare - totul merge bine....( fara afisaj comp 2 si reset).

Ma poate ajuta cineva cu vreo idee, ce ar putea fi de vina? Multumesc.

Modificat de FLV100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia de la cineva niste ceasuri de proba si vezi daca functioneaza.

Fara erori stocate e greu sa gasesti cauza ...

Verifica mufe , pini si fa si o curatare a lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au fost verificate mufele, am dat cu spray de contacte pe deasupra (tot asa a ramas), urmeaza sa cositoresc/ verific pinii 23 si 25 de la conectorul din dreptul ceasului de km (23- MFI top rows si 25 - MFI memory switch: reset, 24 - MFI bottom row merge bine) - chiar astia 2 ar fi cu problema dar e foarte greu de umblat la ei.

Bine ar fi sa gasesc la cineva un tablou cu ceasuri numai de proba. Caut un immo 3 VDO de cumparat, daca asta ar fi problema.

Modificat de FLV100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai drum prin Bucuresti, iti dau eu de proba.

Daca nu, gaseste pe cineva cu Golf sau Bora, indiferent ca e immo2 sau 3 - ca se scot foarte usor - au doar 2 suruburi - si pune-le de proba. Daca nu mai face, e de la cluster, daca tot face, vezi sa nu ai cablajul ciupit de la maneta si sa atinga la masa - de coloana volan......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi s-a montat o maneta noua si tot asa face (bine ca nu mi-au cerut banii si pe maneta comandata in urma cu 3 zile), iar cablajul pana la mufa din tablouri a fost verificat si nu era intrerupt (cel putin asa mi-a spus electricianul de la service)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrerupt nu....sa nu dea la masa, pe undeva.....

Totusi trebuiau scosi pinii 23, 24 si 25 din mufa verde si verificat daca mai face. Daca de, e din cluster.

Era simplu sa constate daca e de la maneta sau nu.....ii scoteau mufa mica - neagra, din maneta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!Am si eu o mica problema!De curand mam hotarat sa-mi schimb ceasurile de la golf cu unele cluster insa intervine o mica problema.eu nu am computer bord(ala ce iti indica consumul ...) iar asta ce vr sa il pun are!pot sa fac schimbu?Nu ma prea pricep si deaia am zis sa Imi dati voi niste sfaturi daca ati putea.multumesc!

Modificat de helpher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde din ce an e masina ta, din ce am sunt celelalte ceasuri ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ca o completare - sarind peste diferentele de generatii, imobilizator, CAN - care pot creea incompatibilitate la montare - vezi ca nu sunt plug and play...deoarece in ceasuri este imobilizatorul masinii - trebuie sa faci adaptarea lor, etc - ca sa mai porneasca masina.

Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si idee se poate , o sa iti mai trebuiasca si maneta cu CB si senzor temp , etc

Vino si posteaza codurile ceasurilor de bord (si de pe masina ta si ce doresti sa achizitionezi)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! care e combinatia de butoane si alte celegate de cele 2 manetute (stergatoare si semnalizare) ca sa ii pot scoate erroarea de apare in momentu in care trebuie facut schimbu de ulei . Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si senzor temp , etc

Sigur ca da, plus de confectionat cablaj de la maneta la cluster.

Senzor temperatura exterioara, ii trebuie doar daca nu are climatronic.....

Alexandru - Resetare interval service....nu eroare.

1. Ti apasat butonul 1 - pui contactul

2. Invarti de butonul 2 spre dreapta - pasager - mesajul o sa dispara. Opresti contactul.

3. Pui contactul - mesajul nu trebuie sa mai apara.

post-30007-0-04324700-1325323033_thumb.j

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salutare,

Sunt un posesor al unui Golf 4 CHAMP Hatchback, 1.4 16v, motor BCA, an fabricatie 2003, 122.000km.

Am o curiozitate legata de computerul de bord :

O scot din garaj dimineata, o iau si o plimb prin oras. Cand o las pe liber imi indica un consum de 1.6% - uneori chiar 2%. Pe liber ! Ma invart cu ea cateva minute bune - 15,30. Consumul revine la normal, adica 0.6% pe liber. Asta cred eu ca este optim.

Ajung cu ea acasa, o las 1-2 ore oprita. Ma sui din nou la volan, apare din nou acelasi consum aberant de 1.6-2%.

Pe drum drept in a 5-a viteza la 90-100km/h m-am trezit cu consum de 7-8%, ceea ce mi se pare foarte deplasat. Asta dureaza putin, deci ma face sa cred ca are vreo legatura cu temperatura motorului ? Sa fie rece ? Acul temperaturii de racire sta constant la 90 de grade.

Aici am vorbit de consumul instant. Consumul mediu in oras imi iese undeva la 10,5-11%, 6.6% in afara, desi pe un drum de autostrada de 80km am pus benzina de 50 de lei, m-am invartit 10 minute prin Constanta si la revedere 9 litri de benzina.

E un motor foarte mic pentru caroseria asta, sincer nu stiu ce a fost in capul nemtilor cand au proiectat-o, dar nu merita deloc, mai ales ca este foarte puturoasa.

Am avut inainte un Opel Astra din '93, motor 1.4 si pot sa spun ca e posibil sa o intreaca pe asta si sa consume si mai putin.

Modificat de Aysun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

   Salut. Am si eu o problema legata de computerul de bord. In urma unei verificari plin-plin a consumului am descoperit ca consumul calculat plin-plin (care era de 12,4/100) era diferit fata de cel inregistrat pe BC2 ( 9,1/100)

    La urmatorul plin am resetat BC2 si am reverificat in momentul cand am realimentat, dupa cca 360km efectuati in oras, iar diferentele erau mari intre consumul calculat plin-plin ( cca 12,6) si cel afisat de BC2 ( 9.4l/100km). Mentionez ca in momentul cand am resetat BC2 eram in peco abia facusem plinul si am notat si km de pe bord, iar in momentul cand am refacut plinul am notat datele de pe BC2 si km din bord, iar diferenta era aceeiasi ( +1 km diferenta dintre cele 2 citiri ale kilometrajului fata de BC2)

   Are cineva idee care ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!