Jump to content

T5 - Distributie


buzas
 Share

Postare recomandată

Buna.Sunt proaspat posesor de un t5 1.9pd si vreau sa ii schimb distributia.

Mi-am cumparat scule de blocare dar .am o nedumerire.

Sa desfac suruburile la avans sau nu????

Am vazut pe youtube o gramada de diy si la unele desface la unele nu.

Imi explicati va rog,eventual daca trebuie sa reglez avansul cu vag comul?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,se slabesc si suruburile fuliei axei cu came iar dupa ce montezi distributia o verifici/reglezi cu vag-ul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca umbi la avans pierzi mai mult timp cu reglaje; majoritatea celor care schimba disctributii la PD-uri nu umbla la suruburile alea... acum depinde de fiecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg,dar daca acum e ok,si nu desfac suruburile ,teoretic ar trebui sa fie dupa totul ok nu? Adica daca fixez totul la semn ,blochez ,schimb alea alea,pun la loc tre sa fie ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui .... dar TREBUIE verificat oricum cu vag-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

99,9% va fi ok, fara sa fie necesare alte reglaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai sculele de blocaj o sa constati ca nu poti sa le pui pe amandoua fara sa desfaci cele 3 suruburi. la toate e un pic decalata , prima data se blocheaza axul cu came cu blocajul specific, apoi se desfac cele 3 suruburi si se trage la punct arborele si se blocheaza. dupa montare la intinderea curelei cu intinzatorul (cu cele 3 suruburi slabite) o sa vezi de ce trebuie slabite...la intinderea curelei acea fulie se misca un pic in sens invers acelor de ceasornic ca sa permita intinderea corecta a curelei fara modificarea pozitiei axei cu came care e blocata.

e pacat sa nu folosesti sculele pe care le-ai luat si sa nu o faci asa cum trebuie. o sa vezi ca daca o faci asa cum ti-am zis si cum scrie "la carte" cand verifici cu vcds nu o sa mai fie nimic de "reglat" dupa.

dupa ce ai pus tot si ai strans si cele 3 suruburi, il invarti din nou la punct in sensul acelor de ceasornic si verifici cu sculele de blocaj daca e la punct, daca nu, ajustezi din nou cu aceasi procedura.

succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...

Buna ziua,

am volkswagen t5 motor pana in 2, mi s-a defctat , de abia am cumparat o din germania  ian 2023, are 128000km, din 2013. La primul drum pe autostrada mi a dat senzor rosu presiune ulei motro scazuta si zgomot la motor, am dus o pe platforma la un service. trebuie inlocuire motr vw ma costa 10 000 euro, am scris la vanzator germania, mi a zis ca trebuie sa cer despagubire motor ca au probeleme egr. 

a avut cineva aceasta problema si cum a rezolvat o , multumesc

 

Garantie - Fakten für Autofahrer.pdfGaranție - fapte pentru șoferi.pdf

 problreme EGR motor CFCA decont de firma VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura egr-ul cu lipsa presiunii de ulei .

De la egr defect nu trebuie inlocuit motorul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!