Jump to content

Leon Fr aka Scufita Rosie


cristi511

Postare recomandată

Este o masina foarte buna! Foarte, foarte buna! Dar atat!

Ii lipseste si "auto emociion" si "enjoyneering"... Nu are acel ceva care te face sa te atasezi emotional de o masina sau nu. Este... rece...

Link către comentariu

Am rezolvat si cu asigurarea asa ca de luni se pot comanda piesele:

prag de schimbat

usa de schimbat.

Cu toate astea s a intamplat si un lucru bun: nu mai zdrangane usa de pe dreapta :))).

Link către comentariu

Cam asa...

2016-02-05 13.38.20.jpg

Chiar spuneam zilele trecute ca masina asta imi lasa impresia de fragilitate....aparent nu m-am inselat.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Sa vedem...dar altfel nu prea vad cum. Asta e, noi sa fim sanatosi ca fierul se repara.

Link către comentariu

Salut!

Imi pare rau de patanie...exact asa am patit eu la masina noua, la fosta Octavia in 2O12.... da se schimba pragul si se va suda dar nu o sa vezi nici o urma daca se face pe CASCO la reprezentanta. Sudura nu este una clasica ci una in puncte, ei au toate datele caroseriei, nu este o drama, se va repara frumos. La mine la locul reparatiei nici dupa 5 ani nu au aparut probleme de vopsire sau rugina. 

Legat de motorizare as avea ceva intrebari: vad ca faci comparatie cu fosta Jetta care intr-adevar era o masina superba dupa toate modificarile pe care le-ai facut pe ea. Dar ma intreb nu faci tu comparatie intre cele doua motorizari dupa ce vechea motorizare din ce am inteles avea si puterea marita de catre tine... ???Si daca nu avea, PD-urile stie toata lumea ca erau mai explozive la turatii mai joase si isi pierdeau mai repede puterea la ture mai inalte... Am avut si eu in familie 1.9TDI PD pe O2 pe care l-am condus mult si stiu despre ce vorbesti. Jos tragea mai bine ca si actuala...dar de la 31OO rpm se plafona intr-un stil urat de tot...in timp ce actuala fuge frumos si pana la 4OOO...eu venind de pe benzinare chiar imi place. Ce-i drept si mie mi se pare ca sub 2OOO rpm este cam lipsit de vlaga motorul. Dar eu il tin in setarea sport care totusi rezolva anumite inconveniente. 

Legat de consum ma intreb daca la tine nu este ceva problema. Eu pe deasupra am combi, mai grea cu 5O kg sau ceva de genul si am si piciorul greu extraurban... dar consider ca un consum de 5.7% cu un mers alert, cu portbagajul absolut plin, printre altele si un televizor vechi de 6O si ceva de kilograme, multe sticle etc, cu o viteza medie de 78km/h pe DN1, cu varfuri de viteza mult peste limita legala NU este mare. Motorina folosita Rompetrol S55 Efix . Sau Cluj - Oradea cu vit. medie 79km/h 5.2%...

Legat de elasticitate pe autostrada ai dreptate, dar eu consider ca cutia de viteze este problema care este setata prea mult pe consum, ultimele doua trepte avand etajarile mult prea lungi mai ales pentru un motor diesel care se comporta bine si la turatii mai inalte. Efectiv a 6-a este inutilizabila sub 12O km/h si a 5-a sub 1OO... aici si eu am o parere negativa.... la fosta masina un biet 1.4TSI de 122 CP tragea mai bine in vit. 6 la viteze de peste 13O km/h...dar care avea etajarea mult mai scurta.... Mie dupa Octavia nu imi da senzatia de a fi firava caroseria...adica da, plasticele din interior intr-adevar mi se par mai putin calitative si tinuta de drum care pe astfal lin si uscat este superba, dar pe umed si zapada... te fenteaza. 

Scuze de poluarea topicului tau, nu o sa-l mai fac.... si spor la reparat...totusi ce s-a intamplat? Imi pare nespus de rau inca odata. 

Drumuri bune, Andrei

Link către comentariu

Salut Andrei,

 

Sunt constient de procesul tehnologic asa ca nu imi fac griji. S-a intamplat, asta e, nu au existat raniri iar asta e cel mai important. O doamna respectabila nu a fost atenta intr-o intersectie in + si..restul e istorie.

Legat de motorizare, fac referire cu pd-ul vechi in utilizarea zilnica, nu pe reprize sau putere in capat de ture. Jetta era mult mai confortabila la drum lung, mariajul dintre motor (stock) si cutia de viteze era unul mult mai reusit, permitea o elasticitate de invidiat 

Legat de consum crede-ma ca si eu am piciorul greu, ba chiar foarte greu, insa asta nu e un motiv suficient pentru consumul afisat la pompa.

Nu cred ca e o problema, zic ca inca nu s-a "lasat" motorul si o iau ca atare. Oricum nu o sa prinda radacini la mine si asa ma pregatesc usor usor pentru un tsi:)).

Este in regula cu postarea ta, nu am de ce sa ma supar. Ma bucur ca tu esti multumit de masina si iti doresc drumuri bune fara incidente.

Link către comentariu

:) Ok si iti multumesc de raspuns. Te inteleg pe deplin de altfel, tata are 1.4TSI de 15O CP si trage de nu imi vine sa cred,(tot seat leon ca si al meu). De nu ar trebui sa fac saptamanal drumuri lungi, clar as fi ramas in aria TSI ma bagam clar in banii astia la un 1.8TSI de 18O CP... Chiar ma uitam, eu plangeam cu lacrimi de crocodil dupa jetta... era absolut superba. Sa stii ca si dupa mine discurile de 286 mm mi se pare un pic subdimensionate la masina actuala daca conduci mai tare si mai esti si incarcat. Acum incerc sa imi dau seama cam ce costuri inseamna trecutul pe 312. Vad ca intra si alea la jantele de 16(la jetta intra). Numai bine si un weekend placut :)

Link către comentariu

La actuala ai 288 si da ar merge 312 sau cele de pp...si eu ma uitam la varianta asta.

Weeknd placut si tie!

 

Link către comentariu

Daca tot s a intamplat intamplarea....urmeaza arcuri eibach prokit si jante de vara pe 18.

 

jantele pe 17 au intrat la vanzare.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Tare...am descoperit ca s-au "resetat" butoanele iar functia de glisare completa a geamurilor nu mai este "stiuta"; Probabil o "reeducare" a acestora va rezolva acest mic incovenient...

Link către comentariu

Sneak peak:  (eibach/gunmetal)

llanta-quartz-18_400x250.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Frumos, la Leon-ul tau m-am gandit cand am vazut anuntul pe facebook. Am cautat pe net, modelul se numeste Quartz. Ce n-am inteles din poze: e diamond-cut pe "muchiile" spitelor?

Succesuri in continuare

Link către comentariu

Nu e diamond cut modelul, sunt vopsite integral. Oricum vreau sa le schimb culoarea in gunmetal.

Cam asta e combinatia...

2011_VW-Golf-GTI-ED-35_04.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Nasol cu incidentul dar se rezolva usor. In unele reprezentante gasesti scule si oameni bine pregatiti.

Bravo pentru arcuri si jante...o sa arata extrem de bine cu jantele astea. 

Imi place si mie mult Leon-ul, am deja doi colegi care si-au luat, la recomandarea mea: ST FR 2.0 TDI  M6 si FR 2.0 TDI DSG. Ambele merg foarte bine si se comporta excelent la drum.

Link către comentariu

Da, nu imi fac griji pentru ca mare lucru nu e de facut...usa se schimba cu totul iar pragul se taie, se sudeaza, se polizeaza si se vopseste...nu e rocket science. Plus ca am mai facut la ei jetta si au facut treaba buna.

Legat de jante, inca nu e sigura treaba desi mi ar placea sa ajunga la mine...arcurile le astept de la dany...iar masina per total isi face banii dar nimic in plus.

Planuri mai am cateva dar sa vedem ce iese.

Ma streseaza ca o vad lovita si ca nu ma pot folosi cum trebuie de ea..daca ploua nu pot merge..la drum lung nu pot merge...sunt limitat la deplasari scurte pe uscat.

 

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!