Jump to content

Leon Fr aka Scufita Rosie


cristi511

Postare recomandată

Cand o sa ma fac mare o sa fiu o Cupra...zise Fr-ul meu :

2016-06-30 09.43.14.jpg

Link către comentariu

Dai o cheie pe fiecare element la colegul ala alb si intreabal ulterior care e ultimu pret ca toata e zgariata :))

Am mai fost si eu ieri pentru o tura de acte cu remat...acel albastru spalacit pe cupra... :censur:

PS: daca tot zici de xperience, un passat alltrack nu da "bine" ? :P

 

 

Link către comentariu

Da exceptional dar probabil in loc sa-i lipseasca 10 mii de euro o sa-i lipseasca 20 de mii :biggrin:

Link către comentariu
19 hours ago, cristi511 said:

Saptamana viitoare m-am programat la revizie.

Avem asa:

- ulei

- filtru ulei

- filtru motorina

- filtru aer

- filtru habitaclu

- buson baie 

Halatul...undeva peste 900 ron. Scump. 

Odo:aprox 22k km.

In plus vor cere o verificare a a/c-ului pentru ca nu imi place cum se comporta si...cam atat. 

Tizule, de ce vrei sa schimbi filtrul motorina la 20k ? 

Nu ai ce face cu 150-200Ron ? Nu mai bine scoti fata la o prajitura de banii astia ? :) 

Vezi ce scrie cartea tehnica: 90k km se schimba, conform fabricii (skoda).

Eu am 63k cu cel OEM si merge perfect. Totusi, n-am alimentat din "canistra" de la "colegii cu economie" :) 

Link către comentariu

Tizule, am stat cu ochii in elsa cand a selectat piesele tocmai sa vad ce si cum....si se schimba la 30k km. Asa scria acolo asa iti zic si eu tie..totul facut pe seria de caroserie.

Acum sincer sa fiu de ce sa ma pun in unghii pt 200 ron? 

Link către comentariu

Si mie mi s-a spus 90...eu am zis o sa il schimb la 45...si ala este jumate... oricum alimentez doar de la pompe probate cu motorina de top...

Link către comentariu

Tizule, 

Te cred, eu iti spun ce am vazut eu in program la Skoda. 

Whatever, e programat pentru schimbat la revizia de 75k, dar sper sa nu apuc eu sa o fac - revizia - sa dau masina cu filtrul de motorina OEM.

Si ar fi ultimul filtru de motorina din viata mea :) 

Link către comentariu

Un general filtrul de motorina se cam schimba la maxim fiecare a 2-a revizie (unde eu inteleg adica max 30k km). Eu nu m-as uita la 200 lei aia. 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu

Adica la 60 K km daca e sa ne luam dupa VW si restul din familie...s-au mirat la reprez. Cluj ca de ce schimb la.15 k totul...(in afara de filtru motorina)

Link către comentariu

@CristiALF: Nu e vorba de bani, caci si asa am bibilit masina asta mult mai mult decat era cazul, nu vroiam sa fac actiuni placebo. Puteam sa o las pe interval flexibil cum a venit setata, dar am insistat sa o trec pe fix. 

Motorina de la noi - cel putin la statii mari - e ok, e super curata. Iti spun ca unul care face porniri la rece toata iarna (masina mea e la temperatura "ambientala") si rulaje in -25 si -30grade. Daca era o problema, atunci era momentul in care sa se manifeste si se colmata/gelifia filtrul

Am testat pe propria piele si e ok. De asta un schimb la 75k mi se pare foarte ok. 

Din fericire, suntem cu totii diferiti si ne cheltuim banii cum consideram :) 

Modificat de 75NOR
Link către comentariu

@75NOR nu l-as schimba daca as fi in locul tau. :D 

@CristiALF nu as garanta nici 10 km pentru filtrul de motorina...asa ca nu e un capat de tara si il voi schimba..sau..macar voi plati pentru shimbul lui :)) 

@Andrei1980 nu as lasa un filtru, oricare ar fi el, 60k. In ELSA zicea de filtrul de habitaclu ca se schimba la 2 ani sau 60k km. Serios?!!?

Asa cum am zis mai sus, fac revizia completa sa le pot cere 2-300e in plus la Buyback. :D 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Ala de habitaclu (adica polen) si ala de aer al masinii trebuie sa fii inconstient sa nu le schimbi la 15k pe o masina rulata doar in tara, de acord.

Nu'l schimb, daca totul va fi ok, o sa o dau cu placute, discuri si filtru motorina OEM :)  De parca cineva ar aprecia/plati mai mult la buyback chestia asta.

O sa vezi tu pe pielea ta :) 

Link către comentariu

Stiu foarte bine ca aproape nimeni nu va aprecia genul asta de atentie acordata masinii. Pretul dicteaza cererea si oferta, nu calitatea. Din pacate!

 

Link către comentariu

Stai linistit,am fost cu Skoda Octavia 2008 MK2 1Z 1.9 TDI 105CP cu 158.000 dotari standard (electrice,clima fara NAVI) pe Full Casco (3600 lei/an) facuta de showroom in urma catorva zgarieturi dealungul anilor si cea mai buna oferta de buy-back a fost 3320euro :D (masina nu era a mea,dar e irelevant) si in piata la oamenii "cinstiti" (nu bate nu troncane) scoteam probabil mai mult.

Din pacate asa stau lucrurile,cine nu urmareste un topic dedicat masinii,etc nu il intereseaza/nu e curios de grija/investitia ta sau cat a costat masina de noua,dimpotriva mai si se mira ca iti cumpara masina si tot merge cu ea de nu se mai strica o vreme buna datorita investitiei/griji fata de masina a propietarului anterior :) 

 

 

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

Cam asta e motivul principal pentru care am renuntat la arcuri sport:

2016-07-04 23.44.27.jpg

Miercuri imi ajung 4 anvelope de vara noi, Matador Hectorra. O sa revin cu impresii despre ele dar tinand cont ca le-am luat pentru 1 sezon nu vad ce ar putea sa nu fie ok. Pe tyrereviews.co.uk au note foarte bune.MP_46.jpg

Joi ma duc la revizie, alti bani alta distractie. Asadar, la 9 luni de la achizie masina a inceput sa pape primii bani.

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Da da... foarte cunoscut situatia...dar problema ca momentan imi mananca nervii mai mult...

Link către comentariu

Nu e vreo problema, sunt costuri de utilizare normale dar...nah..multi isi fac calculele ca fac prima revizie la 30k km sau 2 ani :)).

Odo: 22k km

Link către comentariu

Am cam 13-14k km facuti cu ele in conditiile in care aveau deja vreo 20-25k km la bord. Gumele nu au fost noi, ma refer la cele de pe jantele de 18, ci au venit la pachet. 

Mai au carne, in jur de 4-5 mm doar ca piticu de pe creier imi spune sa scap de ele. Da, achizitia s-a facut oarecum conjuctural dar macar pentru astea 3-4 luni de sezon ramase vreau sa stau linistit si impacat.

2016-07-05 08.34.25.png

Link către comentariu

Cristi, daca iei cauciucurile de la un cunoscut, roaga-l sa ti le cintareasca inainte sa aiba toate aceeasi greutate, iar daca-ti face si montajul, cind le pune pe janta sa le rasuceasca pina la pozitia in care-i trebuie cel mai putin plumb ... Anvelopele par ok, cele mai intalnite probleme la marcile non premium sunt cele de defecte de turnare (greutati diferite si uzura inegala stinga - dreapta care pot trage de volan desi geometria e perfecta si rotile echilibrate).

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!