Jump to content

Leon Fr aka Scufita Rosie


cristi511

Postare recomandată

Cum am precizat iarna de mai multe ori la masina mea pe forumul marcii,  pe zapada sau orice situatie care este alta decat astfalt bun si uscat, masina are tendinta de a pierde un pic mai repede aderenta fata de ce eram obisnuit. Ma gandesc ca este rezultatul combinatiei tren de rulare setat rigid(sportiv), punte spate semirigida. Cel mai tare se observa pe zapada si gheata aceasta tendinta, dar probabil si la umed cu cauciucuri mai late. Pe uscat intr-adevar super OK, dar numai acolo. Negreala la tipsuri este si la mine dar mai mult pe cel interior jos.

Eu sam Pirelli P7 Cinturato, pe umed inca nu am avut posibilitatea sa le testez, deci nu comentez, dar am o oarecare parere deja cam cum o sa se comporte...Eu zic ca masina este prea usoara fata de duritatea suspensiei impreuna cu un tren de rulare spate primitiv, de aici aceasta nervozitate in conditii de aderenta scazute... si tot de aici cred ca vine faptul ca cei cu motorizari mai puternice care au tren de rulare spate mai adecvat nu semnaleaza aceste simptome!!!

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Pai vezi tu, echipata cu hankook sau cu Michelin CrossClimate nu am patit asa ceva....ambele pe 17/225. initial ziceam ca nu are suficienta putere sa rupa aderenta dar acum, fiind incaltata cu Gy-urille astea zic ca putere e destula. 

In alta ordine de iei, da, dupa ce am mers (cel mai recent) cu Renault Talisman, F10 si Duster, pot spune cu mana pe inima ca trenul de rulare e primitv...dar isi face treaba bine. Cel putin pe asfalt uscat e minunat si inca nu am vazut martorul esc-ului in bord. Mare plus pentru asta!

 

Link către comentariu

@Andrei1980 cred ca avem aceleasi pneuri, si chiar si la motorizarea mea, stai pe loc la porniri de pe loc cu carosabil umed :(

@cristi511 km "fara numar", poate scapi totusi sub 1000 ron, eu unul am scapat ^^

Te tin la curent prin PM si pentru acel "produs".

Link către comentariu

@Toni M : cum am pipait gumele si ma uit la ele cam la asa ceva ma astept.  Aste e...mai rele nu pot fi ca Conti Eco Contact pe umed sau celebrele Montana de pe primele serii de loganuri care tineau 80 000km dar patinau si la gandul de acceleratie sau franare(stiu ca m-am chinuit cu ele pe un logan 1.6mpi, pana le-am aruncat dracului la 45 000 km cand nici macar la jumatate nu erau tociti) care nu era o masina tocmai muscle car :))))

@Cristi511: da pe astfalt uscat chiar superfain, circul saptamanal intre Cluj-Oradea si pe serpentinele de pe Piatra Craiului este un deliciu cu masina, mai ales daca ai drum uscat(astfaltul este bun) 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu

Mersi asemenea Toni, am dat acum un mail sa aflu un pret. Astept sa raman mut...de uimire!

Legat de anvelope, raman la parerea mea ca Nexenurile alea, pentru pretul ala, ofereau niste performante mai mult decat decente.

Link către comentariu

Unul dintre motivele pentru care nu am mai pus arcurile pe masina este ca pot sa parchez linistit fara sa mi fie frica de borduri...sau pot sa ajung linistit in zone mai putin accesibile:

 

2016-04-17 08.02.39.jpg

Link către comentariu

@cristi511: frumos, la peisaj :)

Apropo de trecerea de la 17'' la 18'' si influentele in consum, iti pot spune ca dupa 2,000km facuti, din care 1,500km extraurban, consumul a crescut (acelasi tip de drum si aceleasi viteze) cu 0.5-0.6 L/100, la masina mea de 1,550kg.

 

Link către comentariu

Pai da, cam asa am calculat si eu de-a lungul timpului. :)

Cum fu la plimbare? Am avut o tentativa sa venim si noi...doar ca n-a fost sa fie de data asta!

LE: problema e ca masina ta, mai grea cu vreo 200 de kg, 20 de cai in plus la putere si avand cutie automata, consuma sensibil mai putin decat a mea :))))

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cristi, eu ti-am mai spus: masina ta oricum nu cerea arcuri, eu zic ca ai luat decizia corecta.

Dar sa stii ca DSG-ul in multe cazuri consuma mai putin decat manuala :) . Si da, roti mai mari intotdeauna => consum mai mare.

Link către comentariu

Ea saraca cerea niste perne si roti pe 19...dar aia e, a venit cu garda de 4x4 si jante pe 17 :)).

Nu nu, eu zic ca a mea e diferita, e speciala, are personalitate:banghead:

LE: @CristiALF nu marimea influenteaza consumul ci greutatea. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
3 hours ago, cristi511 said:

Cum fu la plimbare? Am avut o tentativa sa venim si noi...doar ca n-a fost sa fie de data asta!

LE: problema e ca masina ta, mai grea cu vreo 200 de kg, 20 de cai in plus la putere si avand cutie automata, consuma sensibil mai putin decat a mea :))))

Fu excelent :) Vorba piesei, "3j de grade"

Dam de stire pentru data viitoare.

 

LE: vezi ca la mine influenteaza mai putin, caci masa amortizata e mai mare la mine ca la tine cu vreo 200kg, deci impactul cresterii masei neamortizate (adica roti) ar trebui sa se simta proportional mai putin :)  Asta daca ma mai ajuta fizica/mecanica

Link către comentariu

@CristiALF, de fapt dsg consuma mai mult. Consumurile oficiale la dsg6 sunt mai mari. Cutia automata e și ea o gura de hranit, plus kg in plus pe masina.

Link către comentariu

Probabil de la 17 in sus se mareste consumul...eu de exemplu eram convins ca o sa imi creasca consumul dupa ce trec de pe 16 pe 17...si scot exact acelasi consumuri saptamanal intre Cluj - Oradea si retur. Cel putin conform CB-ul masinii... chiar astazi am ras cand am ajuns ca de 3 saptamani la rand scot 5.2% Cluj-Oradea si 5.6% la intoarcere(urca un pic spre Cluj drumul ). La fel a fost si cu cele de vara...si vede des masina viteze mult peste limita legala si depasiri multe....setarea motor sport(conform acelui buton din bord) , extraurban doar sport il folosesc. 

Link către comentariu

@Andrei1980: confirm si eu, intre 16 iarna si fostele 17 vara era diferenta foarte mica spre insesizabila la consum. Sunt in mod clar mult mai grele 18, le simti si cand le ridici in portbagaj :cool:

Link către comentariu

@75NOR eu tind sa cred ca depinde oricum si de modele...un exemplu offtopic din partea mea...eu rulez Blossom si sunt in dubii sa scap de un set de jante pe 17, raman cu 17 pe iarna si sa trec la 18-19 (Aici pe moment ma gandesc la Cassiopeia sau Supernova ) , iar daca ma uit la specificatiile macar acelor de la superskoda la total weight including package, suntem la 40-41kg.

Tin minte de la polo cross cand aveam 15 tabla iarna si 17 BBS(acelea pe care vin majoritatea Polo Cross 9N3) vara, si nu cred ca am observat diferenta de consum, insa trebuie sa recunosc, ca neavand CB nici nu urmaream matematic consumul prea des, :) singura diferenta observata de la mine aici a fost cu soft "stock" vs mtm :))

 

Link către comentariu

@ToniM: ca sa continuam si sa inchidem OT-ul, foarte OK Blossom-urile, big Like. Ref la celelalte 2 modele de jante, vezi ca sunt cu 8j latime, gandite pentru guma de 235, daca vei pune 225 pe ele o sa stea intinse si pierzi si rim protectorul. In plus, o sa le ai mai in afara fata de specificatie.

Link către comentariu

Revenind la masina, am observat ca mi-am  schimbat stilul de condus. Acum, si inca nu inteleg de ce, tin in mare parte din timp ambele maini pe volan. Am tot incercat sa imi gasesc o pozitie confortabila pentru mana stanga insa nu am reusit asa ca....back to school cu mainile la 9 si 15. 

Nu e neparat un lucru rau doar ca e inca o chestie pe care am sesizat-o in cei aproape 16k km facuti pana acum. A da, si la un calcul rapid, am cheltuit pana acum in jur de 5200 ron pe motorina. 

Link către comentariu
On 2016. 04. 09. at 0:49 PM, cristi511 said:

Ce e gresit in poza asta?

20160409_123538.jpg

 20160426_131753.jpg

20160426_131803.jpg

Legat de acest post de al tau... azi cum am ajuns la Oradea(din Cluj - 155km), in parcare am facut pozele. Mie mi se par ca tevile nu sunt asa afumate...pe deget abia mi-a ramas un pic de funingine... nu stiu ce sa zic, poate ca softul tau face figuri sau cine stie ce. Diferentele sunt destul de mari...

Link către comentariu

Eh, stiu ca nu e tocmai ok ce se vede in poza pusa de mine dar mă crezi că n am timp să mă fâțâi pe la service şi să le ascult explicațiile? 

Când o să merg pentru revizie o să îi rog sa îmi facă şi update de soft dacă e cazul. 

Până una alta am revenit la preşurile de textil pentru sezonul de vară.

 

Link către comentariu

Te cred, nici eu nu as avea nici timp nici sa stau si sa le ascult povestile vanatoresti/pescaresti ai celor din serviceul reprezentantei... Si eu cochetam cu acestea dar parca sunt mai problematice si nici cele de "iarna" din cauciuc nu arata rau...  ma mai gandesc :)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ce sa zic..din plictiseala m-am apucat de studiu si de adunat material. Deci, va urma...

11428645_1607609226194868_673080018_n.jpg

SEAT LEON 5F SPOILER TETTO M-3.jpg

10684024_1487944824839907_193982396_n.jpg

ff888fd619c6464218561a17ef3f7f40.jpg

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!