Jump to content

Leon Fr aka Scufita Rosie


cristi511

Postare recomandată

@calin.g nu neplacute cat deranjante. In jetta n-am simtit vreodata ca nu e bine dozat ac-ul. 

@The_Ego motorul este foarte ok ( pentru un diesel de 150 cp) doar ca s-a incercat prea mult uniformizarea curbei de cuplu astfel incat sa fie cat mai user frendly. Astfel caracterul motorul aduce a benzinar doar ca acum nici nu trage ca un diesel nici nu face ture...nici cal nici magar.

Legat de neajunsuri...probabil ca daca nu aveam inainte vw nu sesizam diferentele. Dar imi e clar acum ca preturile vag sunt mari ( la ora actuala) raportat la ce ofera...ori concurenta a refacut gap-ul. 

@Andrei1980 diferentele in timpi si viteza fata de jetta sunt aproape insesizabile. M-am "masurat" cu un a3 2.0 tdi softat la 183 cp si 420nm si crede ma ca nu e mare lucru intre masini. Ideea e ca necesita o cu totul alta maniera de utilizare iar cutia manuala nu e cea mai potrivita. In schimb cred ca dsg-ul face o treaba mult mai buna si tocmai de asta imi pare rau ca m-am grabit. 

Dar asta e acum, ma folosesc de ea si invat sa traiesc cu diferentele astea. 

2016-04-07 20.42.11.jpg

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Cris, cred totusi ca mai trece ceva timp pana te adaptezi la noul motor CR care trage liniar, silentios, venind dupa un PD puternic, mai violent in demaraj cu o cutie bine etajata.Pana la urma asta e linia actuala spre care tind producatorii.

Link către comentariu

Silentios la ralanti, intradevar :)) . In sarcina e destul de aspru sunetul...sincer sa fiu am tot incercat sa caut informatii despre retrofitul esapamentului activ de pe gtd.

Apropo de asta, daca vreun coleg are informatii despre acest subiect le primesc cu bratele deschise.

Link către comentariu

Nu cunosc modelul tau, dar am GTD 6.

Sunetul GTD la interior e creat de un generator de sunet, la exterior e foarte silentios pantru diesel.

 

Link către comentariu

La mk7 exista o membrana activa ( efectiv un difuzor) pe traseu care face ca sunetul scos sa fie unul placut urechii.

Acelasi esapament activ se gaseste pe 3.0 bitdi cu rezultate spectaculoase.

Link către comentariu

Sincer mi se pare complet fals. Daca stai in fata masinii se aude rontaitul de diesel, iar din spate daca setezi difuzor la 100% se aude ca V8.

Active sound generator aftermarket:

 

3.0 diesel se aude genial si doar daca umbli pasiv la evacuare. Nu are nevoie de vreun difuzor.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

OK , am inteles, da intr-adevar necesita cumva alta maniera, poate ca mie imi pica mai bine, dupa numai benzinare( aceasta este primul tdi personal - pe langa un TDI O2 BXE din familie) . Da, intradevar s-a discutat mult despre sunetul mai placut al motorizarii CR dar nu este chiar asa de silentios, insa la turatii de peste 3000 nici nu este asa zgomotos ca BXE-ul din familie :) . Insa tine frumos 190 pe autostrada :)))))cu cutia asta lunga cat China :)))

De mult afirm ca concurenta a refacut gapul...chiar comentam asta pe un alt forum... ACum grupul VAG face una dintre masinile moderne din ziua de astazi fara sa fie un pionier in orice am lua la o masina... nu vreau sa zic alte marci dar in momentul de fata o situatie de familie a adus sa am seat, ca eu nu pot sa zic ca as avea cea mai buna masina din ce puteam cumpara... toti din aceasta categorie au cate ceva mai bun ca si grupul VW sau la pret mai bun... poate ca la simplitate comenzi inca este de nebatut grupul VW. Nu zic..mie imi place de masina mea deocamdata dar am si eu unele observatii negative...legat de materiale, tren de rulare... etc. Dar totusi zic , masini mai rele sa nu am, isi face treaba, imi da o senzatie de sportivitate, pentru mine arata bine...sanatate sa avem .  

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
On 4/8/2016 at 0:49 PM, cristi511 said:

Ce e gresit in poza asta?

20160409_123538.jpg

Asa arata si la mine :( EU5

 

Service-ul a conchis ca e normal :(

Link către comentariu

:eek: Wtf ? La bavarezele EU5 nu am vazut asa ceva in ~40.000km (fiecare)... Si nici la Tiguan EU6 2.0TDI 184cp...

Ce-mi place mie "normalul" asta al lor...:banghead:

Legat de TSI nu stiu ce sa zic... eu am vazut evacuarile mai murdare decat la TDI PD...

Link către comentariu

La fosta EU 5 1.4TSI tipsurile erau foparte murdare de funingine... trebuie sa ma uita la actuala din familie si la al meu :(:)

Link către comentariu

@Ioana: i know what you mean..."normal" my ass!:banghead:

@Andrei1980: se stie ca t(f)si-urile sunt "murdare" la poponet...

Am mai bifat niste km pe autostrada, pe mega ploaia de ieri si astazi...ma bucur foarte mult ca am schimbat gunoaiele alea de stergatoare oem. Ceea ce e dezastruos insa nu e starea asfaltului pe drumurile patrieri ci...soferul roman cu permis luat pe branza si oo. Am avut azi o situatie in care, fiind ploaie abundenta, un mare "sofer" s-a gandit ca e ok sa depaseasca cu 81kmh un tir care mergea cu 80kmh. Banuiesc ca e zadarnic sa spun ca efectiv era invizibil si ca nu stiu cum am reusit sa ma opresc la timp....dobitocu mergea fara lumini si fara semnal dat ca era in depasire...

In alta dordine de idei...incepe sa ma enerveze foarte tare lipsa de putere a motorului sub 1300 rpm si faptul ca nu pot sa reiau deplasarea de la viteze sub 15kmh patinand treapta a 2a. Tot timpul trebuie sa retrogradez pana la 1 si apoi sa o iau de la capa si devine obositor atat fizic cat si acustic sa conduc in orase aglomerate asa... Candva blamam cutia scurta de pe duster in aglomeratie dar nici cu asta nu imi e rusine...

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

O resoftare te-ar putea ajuta pe partea de cuplu,  mai liniar pe o plaja mare de turatie. 

Eu am simtit asta instant dupa resoftarea la al meu 2.0 tdi , cuplu mult mai ok incepand de la 1300 ture. 

Link către comentariu

De acord cu tine doar ca...cine acopera eventualele probleme? Ca garantia e bye bye in momentul in care umbli la soft...

Masina e noua, are 7 luni. Ca sa nu mai vorbesc de faptul ca ambreiajul, in speta volant, imi lasa impresia de fragilitate...sau de charge cooler...Nu merita, din punctul meu de vedere, efortul financiar. Tot un 2.0 tdi va fi, indiferent de cate softuri ii fac. 

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Softul original este salvat de tuner, in caz de ceva se poate reveni la el foarte usor, nu cred ca ar fi o problema (nu stiu daca exista o modalitate sa iti dai seama ca a fost schimbat si pus la loc cel original). 

Evident, este un risc.. dar stii vorba .. nu risti nu castigi :P

Eu sunt foarte multumit dupa resoftare, 2.0Tdi poate face performante ok ! Mai ales pe masina usoara cu km putini :)

Intereseaza-te si la reprezentanta, ca mai apar update-uri oficiale de soft din cand in cand, poate ai noroc.

Succes ! :D 

Link către comentariu

Am riscat in trecut si am castigat niste grimase de toata frumusetea cand am citit facturile...:rules:

Ma bucur ca esti foarte multumit de schimbarea, in bine, a comportamentului masinii tale doar ca...una e pseudoEuro5-ul tau tdi si alta e pseudoEuro6-ele meu. :))Plus ca nu vreau sa mi bat joc de banii mei a 2a oara....cu toata pasiunea si dorinta de mai multa putere...Nu vreau sa mai aud de diesel de 2l de 200 de cai ce bine fuge...ca m-am lamurit. Atata timp cat motorul e gandit sa dezvolte puterea aia ok, se accepta ( alde 2.1 biturbo sau 2.0d biturbo sau 2.2dci sau cum naiba ii zice la pejo) dar cu softuri si toate cele, pentru stilul meu de mers, ar insemna din start, indiferent de masina, urmatoarele:

- turbina

- ambreiaj

- frane

- anvelope 

- alte elemente de mecanica.

Link către comentariu

Da bine spui!!!! Fix cu motoarele VW nu prea te poti lungi la "pantaloni"... 

Link către comentariu
2 hours ago, cristi511 said:

In alta dordine de idei...incepe sa ma enerveze foarte tare lipsa de putere a motorului sub 1300 rpm si faptul ca nu pot sa reiau deplasarea de la viteze sub 15kmh patinand treapta a 2a. Tot timpul trebuie sa retrogradez pana la 1 si apoi sa o iau de la capa si devine obositor atat fizic cat si acustic sa conduc in orase aglomerate asa... Candva blamam cutia scurta de pe duster in aglomeratie dar nici cu asta nu imi e rusine...

 

Asta sa stii ca se simte si cu DSG. La trecerile in zona de 15-20km/h peste bumperi si apoi accelerat se simte cum se chinuie cutia - fiind in D2.

Patineaza ambreiajele din greu. D1 nu vrea la viteza aia. Solutia e sa o mut manual in M1 si atunci accelereaza frumos :(

Link către comentariu

Tizule, la DSG nu-ti moare motorul cand iti e lumea mai draga :)). Am observat ca e destul de sensibil si cum depune putin mai mult efort decide sa se opreasca...mi s-a oprit chiar si in tr3...motiv pentru care volant nu a fost prea incantata...:banghead:

Recitind ultimele posturi nu imi vine sa cred cat de multe "chichite" am putut sa gasesc...Desi poate sunt subiectiv si putin dezamagit vreau sa cred ca nu sunt toate imaginate si chiar exista. Din pacate...

Modificat de cristi511
Link către comentariu

Asta cu opritul in treapta a doua la turatii mici(si vorbesc de un oprit fara nici o prevestire-  o oprire instant-) o sustin si eu. SI conduc foarte mult, si nu mi s-a mai intamplat la nici o masina pana acum... acum in ultima vreme cumva mi-am schimbat stilul de condus si am foarte mare grija...dar necesita o grija mai mare ca de obicei... in rest destul de multumit asa de motor(deocamdata) 

Link către comentariu

Am ajuns la 15.000 km...nimic wow de raportat; poate doar faptul ca vopseaua mea rosie e fabricata de Carmin ( vopsea de oo).

Ceea ce mi se pare oarecum ciudat este faptul ca desi anvelopele actuale sunt GY Effi Grip Perf, adica au A pe ploaie, masina patineaza destul de tare si nu imi da tocmai cel mai puternic sentiment de siguranta...

Am urmarit toba si se inegreste constant la regenerari asa ca nu imi mai bat capu cu ea.

Astept sa ma anunte ca vrea revizie si sa vad cat 1000 de ron ma va costa :))

 

2016-04-15 13.49.14.jpg

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
  • cristi511 a deschis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!