Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

nu mai chinuiti masinile inutil prin service-uri

eu am ajuns de nenumarate ori la aceiasi concluzie.. ce a venit asamblat, montat, reglat din fabrica e SFANT

deja cand incepi sa desfaci motorul si sa umbli.. poate sa-mi zica mie cel mai mare si priceput mecanic ca la fel cum era.. nu o mai scoate

cand consuma 1l la 1000km si pufaie, nu trage etc.. atunci da.. nu mai ai incotro.. dar in rest intretineti-le corect si atat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc de sfaturi,oricum pana acum am fost si sunt foarte multumit de motor numai ca sunt un pic perfectionist si de aceea am intrebat daca acel consum de ulei este normal.

Oricum nu ma apuc sa desfac motorul ca la ce mecanicii exista poate o stric de tot.

:icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bulinele de diferite culori ce se afla pe arcurile fata sunt cumva codurile acestora pt ca am o bulina roz si un albastra,iar acum 2 ani am schimbat numai un arc si in partea unde am pus arcul nou este mai joasa cu 1 cm.ce imi recomandati?va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am vazut ca de ceva timp am ceva urme de ulei la capacul de la axa cu came.

Anul trecut cand i-am schimbat distributia "desteptu de mecanic" a demontat acel capac ca nu reusea sa o puna la punct.

Din cate imi aduc aminte acel capac are o garnitura.

Stiti cumva daca se gaseste de cumparat ca am vazut ca am ceva urme de ulei pe acolo.

post-46557-0-87271500-1338977726_thumb.j

post-46557-0-48479500-1338977729_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu aceeasi problema, numai ca la mine capacul nu a avut nici o garnitura ci avea o "pasta" de etansare din fabrica. :icon_thumleft:

Dupa ce s-a demontat capacul, la fel aveam urme de ulei.

S-a demontat, s-a curatat bine si s-a pus un fel de silicon/pasta mai de calitate (Victor Reinz, de culoare gri inchis), ca sa etanseze bine. Nu am mai avut probleme de atunci. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sincer nu as vrea sa ii pun pasta.

Se gaseste garnitura aia din interior sa ii cumpar???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, daca nu a avut garnitura din fabrica (cum a fost la mine) nu cred ca ai ce sa cumperi. Esti sigur ca tu ai avut garnitura? :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista garnitura in zona aia.Problema este ca trebuie data distributia jos ca sa etansezi capacul.Pasta pe original este in jur de 200 lei,pe ERLING 120 lei(e verde) si pe VICTOR REINZ in jur de 40 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sunt absolut sigur ca a avut numai ca mecanicu nu stiu ce ia venit sa desfaca acolo si de atunci imi zemuieste cu ulei

Si cred ca acea garnitura a imbatrinit si de aia curge si vreau sa ii pun tot garnitura cum a fost de la "mama ei"

Gabi de capacul de care zic eu este deasupra EGR-ului si nu are cum sa ii dau distributia jos

post-46557-0-14223300-1338979211_thumb.j

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 din schema?N 90344501.

post-64586-0-16108600-1338988858_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La aia ma refeream Gabi.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi sta masina turata dimineata cam 1 min la 1100. apoi scade este normal ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie imi sta la fel dar nush daca chiar 1 minut.nush ce sa zic de chestia asta

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa face si la mine, nu-ti fa griji. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca e normal...asa isi face treaba socul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am gasit unde sa postez exact asa ca postez aici.la ce distanta ar trebui sa bata proiectoarele din far? ca mi-am pus si eu ca nu aveam si deocamdata sunt legate pe lampa spate(provizoriu) oricum nu le folosesc cand nu e ceata sau cel putin deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine mai mult de 2m nu bat, sunt cele oem

iar unghiul de deschidere e cam 4m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci sunt ok.asa bat si la mine merci

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am curatat clapeta de acceleratie si in loc de REINZOSIL am folosit LOCTITE; acum vad ca loctite nu este recomandat pentru componentele care sunt in imersiune completa in benzina....acum va cer parerea, dau jos iar si pun rezosil...sau las asa.

mersi

nimeni???

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este valoarea de fabrica a compresiei la motoarele noastre.Vreau un raspuns de la cineva care are date exacte ...date de fabricant.

Unde ai folosit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am datele in cartea de reparatie si service.. iti zic diseara cand ajung acasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am curatat clapeta de acceleratie si in loc de REINZOSIL am folosit LOCTITE; acum vad ca loctite nu este recomandat pentru componentele care sunt in imersiune completa in benzina....acum va cer parerea, dau jos iar si pun rezosil...sau las asa.

mersi

nimeni???

Lasa asa. Tu ai clapeta imersata in benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila,merci.A venit cineva care a fost la test de compresie si i-ai iesit urmatoarele valori:1-16.5/2-16.5/3-16/4-17.Imi par cam mari valorile.S-au dat jujiile jos,masina era rece,sa scos fisa mufa centrala de la bobina de inductie..si cam atat..nu sa scos releu pompa benzina sau furtun alimentare rampa de injectie.Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi dic, nu e imersata, dar totusi e si benzina prin zona si daia am intrebat. o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

benzina pe langa clapeta de acceleratie ???

clapeta are o parte mecanica si una electrica, ce nu trebuie niciodata sa ajunga lichide pe acolo...

din clapeta aerul se duce la admisie, un furtunas in tulumba, si o alta teava se duce la EGR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!