Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Si mie mi-a fost aprins martorul ABS si la laptop mi-a dat o gramada de prostii, pompa abs,senzor, etc. Toata problema a fost o siguranta arsa din panoul de pe baterie :).Am pus masina la,laptop si erorile au disparut ca prin minune si marotorul s-a stins :).

PS: La mine se aprindea martorul ABS doar atunci cand depaseam 20km/h si ramanea aprins pana la urmatoarea pornire a motorului.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca vezi cum se face adaptarea de la ross tech, vezi ca se si merge cu masina si alte chestii, poate la tine adaptarea a fst facuta pe jumatate ca si la mine, poate ne lamureste cineva mai in masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru acel burduf admisie aer (pagina anterioara) si eu m-am interesat si am gasit.

costa cam 10-15 lei ...este vorba de un simplu burduf de caseta directie dacia :-)

asa am rezolvat-o si foarte ieftin si arata si bine :-)

sper sa ajute informatia,

seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de asta,pur si simplu multi vor sa-l schimbe sau sa schimbe improvizatiile cu racordul original.Improvizatii se pot face multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu vreau sa il schimb cu ceva frumos ca acum am o mufa de scurgere de 50 de culoare gri si se vede oribil.

O sa ma interesez de acel colier de care zice colegu sa vad cum arata si daca e ok il montez ca,cu ce am montat acum zici ca e scurgere . :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am alergat sa platesc cine stie cat pentru un simplu racord de cauciuc prin care intra aerul de afara.

Cred ca de la inceputul anului l-am pus si pana acum nu prezinta nicio modificare (nu s-a topit, nu s-a rupt...arata ca nou)

Asta este doar o alternativa ieftina si zic acceptabila pentru cine nu poate avea unul original.

cam asa arata, doar am taiat frumos din el cu foarfeca acolo unde am avut nevoie.

a intrat fortat, nu a fost nevoie de colier sau alte lucruri de prindere.

scuze, acum si atasamentpost-5898-0-74228400-1338320002_thumb.jp

Modificat de CipB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata bine :icon_thumleft:

si zici ca e burduf de caseta de directie dacia nu??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, burduf caseta directie, sau bieleta...acum ca apare poza se vede despre ce e vorba :lol: .

se gaseste cam la orice magazin de piese dacia de cartier.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am de 3 ani burduful respectiv si am postat lucrul asta si aici pe forum.Mai sunt alternative sa iasa bine,spre exemplu aparatoare de plastic de amortizor...dar inca nu am gasit dimensiunea potrivita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am incercat sa pornesc masina azi nu a vrut de la prima cheie, mentionez ca are bujii NKG Line, baterie varta schimbate de jumate de an, am avut pb cu sonda lambda dupa catalizator si am schimbat-o cu una noua marca BERU, si acum mi se aprinde becul in bord cu eroarea

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

am vb cu soila si am inteles ca e de somda lambda cea nou schimbata, dupa ce i-am sters eroarea a 2 zi la fel a facut

*** de unde ar mai putea fi problema. mentionez ca am reparat teava care ducea spre toba finala, adica s-a pus alta bucata ca era ruginita acolo si scapa gaze....daca va ajuta cu ceva. dar nu inteleg de ce asa grea pornirea.

mersi, again!

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul intrerupt de la ecu pana la sonda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, am verificat, dar pare in regula, nu trebuia sa fie vro eroare ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, dupa cum spuneam mai devreme, mi-a aparut o eroare, asta dupa ce am schimbata sonda lambda dupa catalizator, acum 1 luna, asta e eroarea:

Tuesday,29,May,2012,12:57:45:46862

VCDS Version: Release 10.6.0

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 036 906 032 P

Component and/or Version: ME7.5.10 3547

Software Coding: 00031

Work Shop Code: WSC 00046

VCID: 1D3ADB2AFBEBD8F4

2 Faults Found

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

P1118 - 35-00 - -

16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

P0141 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

mersi

Si asta nu e eroare? open circuit= circuit deschis= fir intrerupt; contact imperfect intr-o mufa...

Cum ai verificat?

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu vcsd 10.6 ... tot am scos mufa aia...si nu are nimic....o sa incerc sa ma uit mai bine, mersi (Cablajul intrerupt de la ecu pana la sonda)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

am si eu aceasi problema LA GOLFUL MEU 4-1.4BENZINA 16 V 2002 TIP MOTOR BCA

azi dimineata cand am pus contactul s-a auzit un piuit si mi-a aparut in cadranul kilometrilor- SERVICE

am citit pe forum ca tre sa ti apasat pe buton -pui contatcul-invarti spre dreapta -si gata

cauzeaza la ceva daca fac asa ? adica e normalsi nu o sa mai apara ?.

va multumesc anticipat

tin sa precizez ca masina are 81000 pe bord

in realitate nu stiu

NU STIU DACA AM POSTAT UNDE TREBUIE ASA CA SCUZELE DE RIGOARE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tii apasat pe butonul de reset km

pui contactul (nu pornesti motorul)

invarti de butonul de setat ceasul spre stanga (la unele e spre dreapta)

scoti contactul

dai drumu la butonul de reset km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multiani fain!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles contact imperfect la o mufa, deciz curatate toate mufele si vazut daca nu cumva firul este intrerupt. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am mai scris si in paginile anterioare si cum am mai spus de un timp imi scade nivelul de ulei la motor,nu scade cu foarte mult dar scade treptat.

Am verificat cam tot ce se putea la motor in afara de un test de compresie care m-ar lamuri exact daca intradevar e vreo problema la motor.

Anul trecut i-am dat jos epuratorul si l-am curatat si vroiam sa stiu daca aceasta operatiune se poate repeta din an in an.

Saptamana care vine vreau sa vad si cum se prezinta filtru de aer si ma gandeam sa nu cumva sa fie iar imbacsit epuratorul.

Este vreo anumita limita de kilometri la care sa se curete epuratorul???

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan daca vrei te ajut cu testul de compresie !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSRAZVAN ,Nu e limita de timp pt curatarea lui.Daca faci operatia la 3 ani este suficient.Stai linistit cu epuratorul,nu e cauza care duce la consumul de ulei.Semeringurile de supapa sunt cauza..sau in cel mai rau caz trebuie o secmentare.Ca marja de siguranta..daca completezi 1 sau 2 litri de ulei la 10.000km este bine si nu ai de ce sa iti faci griji.Ma refer strict la motoarele de 1.4 16valve.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabi nici la 1 litru de ulei nu ajung sa ii completez in 10.000 km.Uleiul il schimb la 8-9000 km.

De semeringurile de la supape mi-a mai zis cineva de ele dar nu trebuia sa scoata fum daca erau duse????

Mickey20 lasa-mi te rog frumos un numar de tel.sa vorbim ca chiar as vrea sa ii fac un test de compresie sa vad ce valori are.

Si am gasit prin actele masinii un test de compresie facut de neamt si am vazut ca are urmatoarele valorii si as vrea sa stiu daca sunt ok.

1-13 bari

2-14 bari

3-13.5 bari

4-13 bari

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nenicule,trebuie sa fi nebun sa iti faci griji ca la 8-9000km iti consuma sub 1 litru de ulei.Stai linistit ca este chiar foarte bine .Sunt altii care la 1.4 16 v baga 1 litru de ulei la 1000km. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce unii cauta defecte la masinile lor.La ce consum de ulei ai tu,nici nu ar trebui sa-ti treaca prin cap sa schimbi semeringuri sau mai stiu eu ce.Eu am un consum de umblu cu sticla de ulei in portbagaj si tu iti faci probleme la 1L la 10.000km.De scos fum nu-ti scoate deoarece ai catalizator.La mine scoate putin fum in sarcina cand urc prin serpentine si chestii de genul,dar la mers normal nu scoate fum de loc.Dar sa vezi cand se auto curata catalizatorul si da drumu la fum, sa vezi acolo cum fumega :D.

PS: Compresia aia pe care o ai tu, e aproape de fabrica.Daca nu ma insel cand sunt noi au 14.5 compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!