Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Cand desfaci uleiul trebuie sa fie in buza busonului.In mod normal daca nu e in buza sau daca bagi degetul prin locas si simti ca nivelul uleiului este coborat,trebuie sa completezi.Toti fac umplerea asa:baga ulei pana incepe sa curga pe la buson si atunci opresc operatia si pun busonul.

@c0sminel,pai daca nu dai jos aparatoarea(laterala scutului)cum lucrezi la buson? laugh.png

pai laterala scutului nu aparatoarea de noroi(contra aripa) eu nu aveam laterala scutului si nu a fost nevoie sa dau nimic jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e alta treaba, tu nu ai laterala de protectie din plastic

dar in mod normal acolo sub contra aripa este aparatoarea ce vine pe interior la ambele roti, care protejeaza de apa atat cutia pe stanga cat si cureaua de accesorii pe partea dreapta

cauta la dezmembrari cele 2 laterale pentru ca, conteaza enorm de mult

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Isi poate lua si noi ..sunt foarte ieftine.Ai grija mare pe dreapta,pt ca lipsa lateralei scutului iti beleste compresorul de AC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vladutzzz89

ce discuri trebuie la un golf 4 1.4 pe fata? de 280mm sau 256mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

256..in mod normal dar e posibil sa fie si alta echipare pe comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De ceva timp monitorizez nivelul uleiului la motor si am observat ca nivelul imi scade din zona A pana in zona B.

Astazi i-am verificat nivelul si se afla in zona B si ii completasem exact acum 300 km.Acesti 300 km i-am facut cu masina in vreo luna timp in care am mers cu masina foarte turata.A vazut numai peste 4000 rot/min.

Cand i-am completat ulei la motor nivelul nu se afla la maximi ci cu foarte putin peste B

E normal??

De vazut am vazut ca nu scoate fum dar am pus degetu in toba si am vazut pe deget urme de ceva "negru" gen ca si cum ai lua un carbune in mana.

E normal sa fie asa sau e vreun motiv de ingrijorare

Si am observat ca numai de cand a venit caldurile am acest consum foarte mic de ulei.Si ca ulei merg cu ARAL 5w40

post-46557-0-14824100-1337538628_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

APE este un motor cu norma de poluare euro 2.Drept urmare catalizatorul este mai simplu fata de euro 4 si filtreaza mai putin noxele rezultate in urma arderii uleiului.Tot ce trece de catalizator iti ramane pe terminatia tobei de esapament.Nu este problema ca in zona ai funingine pe toba.In general motoarele de 1.4 16 v generatia 1997-2005/6 sunt destul de prost gandite si fata de motorizari identice ale altor constructori nu sunt foarte fiabile.Ca recomandare,incearca sa nu mai hingheresti mororul si sa-i dai mereu 4000 ture.Daca continuii asa iti garantez ca in maxim 1 an de zile il distrugi.E altceva sa mergi pe autostrada cu viteza constanta de 150/h la 4000 ture si altceva sa-i dai 4000 ture la fiecare schimbare de viteza.Incearca sa in incadrezi la schimbarea treptelor de viteza in intervalul de 2500-maxim 3000ture.E un motor de 75 cai si nu poti avea pretentii la el si nu il poti hingherii la nesfarsit schimband la 4000turewink.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spunea si GABIVVX, nu scoate fum datorita catalizatorului. Vei vedea ca daca mergi la drum lung,cand mai tragi cu ochiu in oglinda retrovizoare, vei vedea cand incepe sa se curete catalizatorul......sa vezi atunci cum fumega :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca ma uit si nu am vazut fum deloc si nu o tin chiar in ture tot timpu.Mai vede si ea ture mai multe dar nu tot timpu.

Stiu ca daca iti bati joc de ea se da sigur la ulei.

Pana acum motorul merge exceptional chiar nu am nimic sa ii reprosez numai ca mai consuma ulei foarte putin,si la cine i-am zis a spus ca e normal dar cateodata ma baga la idei ca la 300 km facuti cu masina vad ca scade uleiul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai completat la 300km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-am completat putin ca se afla in zona B si dupa ce i-am completat a ajuns aproape de maxim

post-46557-0-43757800-1337543461_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cat ulei i-ai pus, ca ma gandesc ca nu ai ulei la punga.Iti faci un calcul si tu, daca in 500km completezi 100ml sau 200ml sau cat completezi tu pana ajunge la nivelul maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 50ml ii completez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum reusesti sa faci completarea asta chirugicala ? Incearca sa faci altfel raportul de consum.Completeaza pana la linia se sus a jojei(terminatia B de sus a jojei) si apoi dai jurnalierul de bord la 0.Mergi ce mergi ,si peste 500 km te uiti la ulei.Daca e nevoie sa completezi tii cont cat pui(toate bidoanele au gradatii).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Sunt nou aici pe forum. Detin un Golf 4 AXP si vroiam sa va intreb daca in mers pana in 3000 rpm simt ca trage in trepte, care ar putea fi problema? mentionez ca am facut schimbul de ulei si filtre acum ( aral 5w40 ) dar la fel se simte; la relanti nu sunt probleme, erori nu am in bord sau scanare , iar sacadatul nu este prea pronuntat...se simte slab dar e acolo. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare.Cauzele pot fi multe..de la EGR pana la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa cureti clapeta de acceleratie si EGR`ul . o poti face tu in fata portii cu putina atentie . urmeaza DIY postat de colegi si macar elimini o cauza .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de informatii. Am citit despre curatatul EGR-ului si a clapetei..dar daca erau cu mizerie nu trebuia sa am probleme si la relanti? La scanare nu apare nimic in neregula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, astazi am completat cu ulei castrol magnatec 5w40 si dupa ce am mers 500 m s-a aprins becul de CHECK de la motor....aveti idee. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza :)

faptul ca ai completat cu ulei nu are nicio treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda abia schimbasem sonda lambda si acu iar s-a aprind idiotenia aia.....vedem ce-o mai fi acum, mersi soila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine,dupa ce am schimbat sonda mi s-a aprins iarasi de aceasta data fiind egr-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine egr a fst curatat acum 6 luni....dar o sa vdm maine la diagnoza. mersi. o zi buna

in afara de a fi demontat egr se poate curata si prin turatii mai mari la masina?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu omora motorul pana cand nu vezi ce e pe diagnoza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal, intai sa vedem care e pb si dupa aia o remedim. ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!