Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Depinde de mecanic,multi dau chiulasa jos sa schimbe semeringurile..dar sunt multi priceputi si cu scule mai bunicele care nu mai dau chiulasa jos.Trebuie semeringurile luate(16 bucati),un silicon special pt etansarea capacului tacheti(ai grija ce iei sa nu te zgarcesti la bani/calitate pt ca iar o sa trebuiasca sa dai capacul jos si distributia daca incepe sa piarda ulei pe la capac),,in mod normal se schimba si uleiul (depinde daca mecanicul iti curata capacul si tachetii de rezidurile depuse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

caut o oglinda de golf 4,electrica si incalzita(stanga-de la sofer)

pe topicul de dezmembrari nu pot da reply si nu stiu de ce,de aceea intreb aici.

multumesc

Modificat de remus_bt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici PM-ul catre cei care au topic-uri cu dezmembrari nu-ti merge? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Posed un Golf 4 1.4 AXP din 2001.De aproximativ un am am o bataie la motor(poate fi ascultata in link-ul de mau jos) .Am verificat tachetii si sunt ok,mai jos nu am umblat.

Inclin sa cred ca e o bataie de bolt de piston sau de cuzinet de biela.

V-ati lovit de probleme asemanatoare?;aveti idee cat ar costa reparatia in cazul in care este cu adevarat una dintre cauzele de mai sus?

Mai jos este scanarea cu Vag-Com-ul si link-ul cu sunetul.

Thx.

Saturday,12,May,2012,18:08:35:60804

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Mode 01 - PID 01 : Readiness -- Address 10

Number of DTCs stored: 0 -- MIL Status: MIL OFF

Misfire monitoring: Passed

Fuel System: Passed

Comprehensive Components: Passed

Catalyst monitoring: Failed or Incomplete

Heated catalyst monitoring: Not installed.

Evaporative system monitoring: Failed or Incomplete

Secondary air system monitoring: Not installed.

A/C system refrigerant monitoring: Not installed.

Oxygen sensor monitoring: Failed or Incomplete

Oxygen sensor heater monitoring: Failed or Incomplete

Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete

------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Readiness Status: 1110 0101

Exhaust Gas Recirculation: Failed or Incomplete

Oxygen Sensor Heating: Failed or Incomplete

Oxygen Sensor(s): Failed or Incomplete

Air Conditioning: Passed

Seconday Air Injection: Passed

Evaporative Emissions: Failed or Incomplete

Catalyst Heating: Passed

Catalytic Converter(s): Failed or Incomplete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie unul nu imi pare ca are zgomote suspecte.O bataie de lolt biela suna altfel.Am auzit destule motoare cu zgomotul asta specific si merg binemerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa suna toate 1.4/1.6 16v. Sunetul specific problemei de piston slap pe care o cam au toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% se aude de la canistra de carbon.cel putin eu asta aud

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de clantanitul acela care se aude foarte bine pe final (sec 31-34), cu motorul la relanti, provine de la canistra de carbon.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asa suna toate 1.4/1.6 16v. Sunetul specific problemei de piston slap pe care o cam au toate.

Daca e un piston slap ,e vorba de fusta sau de bolt; daca ar fi fusta ar insemna segmenti uzati si sa "dea cu fum" ,a mea nu da cu fun.

16514

Mode 03: Emission related fault codes

Address 10 (Engine): 1 Fault Found:

p0130 - Oxygen (Lambada) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

Decat eroarea asta o primesc cand scanez Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e sonda lambda 1 dusa.. deci consum de benzina ridicat

nu are legatura in mod explicit cu, sunetul anterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare . ma poate ajuta cineva cu problema mea?

am un golf4 1.4 16v si cind se incalzeste motoru ramin fara acceleratie si moare motoru, si daca opresc la semafor si cind bag in viteza sa plec la fel ramin fara acceleratie si moare.

imi poti da si mie o parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva cum se scoate aceea tapiterie din poza??

Ca am gasit urme de lichid de spalare parbriz pe ea

post-46557-0-47159100-1336901450_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alina80,am senzatia ca problema ta este de ordin electric.Un senzor sau ceva de genul asta.Din cate am inteles ai fost la test cu ea si nu ai gasit nimik ''defect''.Incalzeste bine motorul si atunci trebuie facuta o diagnoza..exact in momentul cand incepe sa faca figuri.Sa incerce cineva sa iti verigice mufele de la:clapeta de acceleratie,bobina(daca ai sistemul cu 1 bobina),senzorul te temperatura de la linga termostat,senzorul axa came si senzorul rotatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor ax came e nou

am mers cu testeru in masina in timp ce facea probleme dar ala a zis sa scimb filtru de benzina si uleiul.Le-am schimbat si degeaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se opreste masina...are tendinta sa porneasca greu dupa 5..6 chei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu . pleaca de la prima cheie

doar dimineata face figuri la pornire. ii dau o cheie si dupa 0 secunda incepe sa scada turometru si moare.la a treia cheie abia merge dupa care toata ziua nu mai am probleme cu pornirea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva cum se scoate aceea tapiterie din poza??

Ca am gasit urme de lichid de spalare parbriz pe ea

1. desfaci capacul la suportul de la centura de siguranta si o sa gasesti un surub pe care il dai jos.

2. desfaci din cleme buza care tine plafonul.

3. desfaci plasticul negru pe care se sprijina polita din portbagaj. El este prins in niste cleme de plastic pe bucata care vrei tu sa o dai jos.

4. desfaci cele doua suruburi de jos in care este prinsa tapiteria patata.

Ti-a patat tapiteria acolo pentru ca furtunul de la strop-gel a iesit din imbinarea lui, o sa o vezi dupa ce dai jos tapiteria. Iti recomand ca dupa ce refaci imbinarea sa asiguri cumva acolo sa nu mai ai probleme pe viitor.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hermanmihai

as vrea sa adresez o intrebare forumistilor din timisoara : stie cineva sa-mi dea indicatii in legatura cu cumpararea unei bai de ulei second pentru golf 4, 1.4, 16 valve, 75 cai, an 2003 pe care tocmai am avariat-o iremediabil. cand spun indicatii ma refer la numere de telefon de la parcuri de alea cu masini avariate din zona, dealeri de piese second, prieteni care dezmembreaza etc, orice informatie este binevenita. va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva cum se poate verifica nivelul de ulei din cutia de viteze?Eventual o poza este bine venita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci aparatoarea de noroi din stanga(e prinsa in 1 holsurub si in 2 sigurante soare),gasesti busonul mare de umplere in capul cutiei.Nivelul trebuie sa fie fix in buza busonului.Masina trebuie sa fie pe plan perfect drept.Vezi postul meu #476

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, si daca nu se prelinge dupa ce desfac acel surub, inseamna ca trebuie completat. Intrebarea e: completarea cu ulei se face tot pe la acel buson sau?Mecri GABIVVX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este nevoie sa desfaci neaparat aparatoarea de ulei.eu am facut aceasta operatiune si fara sa desfac.doar am dat roata jos.am scos surubul si dupa i-am pus roata si am lasato sa stea dreapta.

Da tot pe acolo completezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand desfaci uleiul trebuie sa fie in buza busonului.In mod normal daca nu e in buza sau daca bagi degetul prin locas si simti ca nivelul uleiului este coborat,trebuie sa completezi.Toti fac umplerea asa:baga ulei pana incepe sa curga pe la buson si atunci opresc operatia si pun busonul.

@c0sminel,pai daca nu dai jos aparatoarea(laterala scutului)cum lucrezi la buson? :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult baieti! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt noi le-am schimbat recent. nu ramin fara acceleratie deodata doar dupa ce se incalzeste motorul si apa e la 90.

pentru gabi vvx

Sa fiu mai explicita. Cind motorul este rece la prima cheie relantiu scade si incepe sa trepideze motorul. Daca incerc in acel moment sa accelerez imediat moare. dupa 2-3 chei fara sa ma mai ating de acceleratie relantiul sta normal la 1000 incepind sa scada pina la 750 cit e normal si plec fara probleme. Dupa cam un km. cind apa e la 90 si sunt nevoit sa dau treapta inferioara pentru a ceda trecerea sau sa opresc la semafor cind apas pe pedala de acceleratie degeaba ca si cum nu ar mai avea cablu si turometru incepe sa scada pina la oprirea motorului. Uneori se intimpla si in mers cind am pe cineva in fata si sunt nevoit sa dau treapta mai mica( ramin fara acceleratie , masina incepe sa mearga intrerupt trepidind toata pina se opreste). Deci astea apar cam atunci cind masina este in sarcina si are nevoie de forta caci daca merg pe un drum intins cu treapta 5, pot sa merg cit vreau ca nu imi face figura.

DACA MA MAI POATE AJUTA CINEVA CU O PARERE VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!