Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Uite aici un D.I.Y. pentru curatare. Daca nici asa nu vrea, atunci il schimbi.

L.E. Asa arata(scuze, n-am gasit poza mai mare):

senzorcutie.png

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vzt ...multumesc de ajutor ...exact in momentul asta il citeam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un raspuns la problema mea?

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0sminel ,sper ca mecanicul care ti-a montat caseta,a blocat volanul sa nu se invarta peste limita pe care o accepta spira la volan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0sminel ,sper ca mecanicul care ti-a montat caseta,a blocat volanul sa nu se invarta peste limita pe care o accepta spira la volan.

volanul a stat in pozitia de 0 grade pana cand am adus caseta.si de montat a montato de fata cu mine eram acolo.doar ca volanul sta la 90 de grade spre dreapta in momentul de fata,si martorul mi sa aprins in mers din ce tin minte.(nu se aude nimic nici un fosnit nu agata nimic,merge foarte frumos,usor) eu unu as crede ca s-a dereglat si senzorul arata un defect daca volanul sta la 90 de grade.o sa fac maine unchiul si vedem ce se intampla.trebuie stearsa cu vag comul sau se rezolva de la sine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facut unghiul de fuga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a rezolvat.am facut Directia,martorul s-a stins instantaneu si pot sa merg si eu linistit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simplu si eficient.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De cateva zile am mers fara furtunul de la epurator adica l-am scos din carcasa de aer si am mers fara el.

I-am bagat si niste benzina cu cifra octanica mai mare si am alergat-o si sincer ma uimit masina.Trage de mananca pamantu de sub picioare dar intrebarea mea este:are ceva daca merg fara acel furtun ca mie mi se pare ca trage muuult ma bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic.Partea nasoala este ca iti baga gazele in masina..mai ales daca dai drumul la clima/ac.In mod normal si gazele care ies din motor prin epurator si intra in filtrul de aer prin furtunul respectiv..au si ele rolul lor si participa la ardere si la amestecul de carburant optim.Partea proasta ca daca motorul este pe duca,iti cam umple filtrul de aer de ulei.Sa scoti si filtrul de aer sa vezi cum se prezinta..si ai grija sa legi furtunul de la epurator de ceva(furtunele de benzina)pt ca daca e lasat liber e posibil sa se crape la baza lui..la iesirea din epurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de desfacut filtru de aer l-am desfacut si am gasit urme de ulei dar nu foarte mult si pe cine am intrebat a zis ca e normal si chiar azi i-am verificat nivelul de ulei si a trebuit sa ii completez un pic de ulei.

Am mers doar 2 zile si azi l-am montat inapoi ca imi intra gaze in masina

C-am asa arata filtru de aer.e ok?

Mersi mult Gabi de sfaturi si de codurile pentru piese

post-46557-0-75552400-1335984552_thumb.j

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa ai urme de ulei ca vin gazele de la epurator in filtru si mai au si urme de ulei si se aduna.nu te speria e ceva normal.dar nici prea mult ca dupa aia intram in alte discutii.(grave)

de desfacut filtru de aer l-am desfacut si am gasit urme de ulei dar nu foarte mult si pe cine am intrebat a zis ca e normal si chiar azi i-am verificat nivelul de ulei si a trebuit sa ii completez un pic de ulei.

Am mers doar 2 zile si azi l-am montat inapoi ca imi intra gaze in masina

C-am asa arata filtru de aer.e ok?

mai exact ce benzina i-ai bagat?ca am incercat si eu multe si nici o diferenta(parerea mea)

Mersi mult Gabi de sfaturi si de codurile pentru piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,am un golf 4 1.4 16v 2001 AXP 160000 km , imi cam tacane tachetii,pe care i am dat jos,curatat,pus la loc,am mai ramas cu un tacanit care ma irita,mi au spus toti ca nu merita sa i schimb ci sa incerc cu un ulei putin mai gros,pana acum am bagat 10w40 , pot sa incerc un 15w40 gtx recomandat pentru motoare cu peste 100000 km ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SSRAZVAN,cat ai cu filtrul respectiv?Sper ca l-ai dat si tu de gard si scuturat putin inainte de montare..macar sa iei grosul de praf din el.Asa fac toate...se aduna vapori de ulei din motor si raman pe filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ieri cand l-am vazut cum arata am si dat comanda si l-am si schimbat cu altu nou ca aveam ceva km cu el.

Acum filtru de aer la cat sa il mai schimb??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CFL81,15w40 e un ulei mineral pt generatie mai veche de masini.Daca bagi ceva de genul ala in motor pe caldurile astea o sa se faca pisat si o sa iti tacane si mai rau motorul.Uleiul cel mai minim ca vascozitate si ca indice care merge bagat in motoarele noastre este 10W40 semisintetic.Mai bine decat sa faci treaba asta bagi un duralube(e cam scump) sau un aditiv de ulei mai bun.

@SSRAZVAN,pe la 20.000km e foarte bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtrul de aer si cel de polen merg schimbate odata la 2 revizii, adica 2 ani/20.000km

depinde totusi si pe unde mergeti, ca daca mergeti mai mult pe drumuri de tara pline de praf, atunci trebuie anual

daca faceti ca mine 5000km pe an numai prin oras.. nu are rost sa le schimbati anual

eventual le verificati si le suflati :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna din nou,

Revin din pacate cu aceeasi problema. Asa cum v-am spus inca de la-nceput, posed un Golf IV, 1.4 16V, fabricat in anul 2002, tip motor AXP. Problema mea majora se leaga de vibrochenul meu care are un sant de o frumusete caruia i se datoreaza pierderea presiunii la ulei etc. Am hotart impreuna cu mecanicul meu ca cea mai buna solutie ar fi sa schimbam motorul cu totul. Zis si facut!, insa nu reusesc sa gasec un motor de genul asta la dezmembrari.

In masura in care nu va plictisesc si detineti info despre un loc (o persoana, etc) de unde as putea -procura un astfel de motor v-as fi profund recunoscator.

Imi doresc nespus sa nu-mi mai vad masina in parcare in stand by si m-am si hotarat sa nu o mai vand, deci vreau sa o pastrez si sa o folosesc in continuare.

Orice informatie e bine-venita

considerati-l un anunt umanitar!!! :icon_confused:

GABIVVX, am vazut ca tu ai numeroase post-uri; poate cunosti vreao firma mai mare sau ai ceva cunostinte care ar putea furniza tipul asta de motor

Multam fain inca o data

Numa' bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce vrei musai AXP.Blocul si chiulasa sunt identice la :AHW,AKQ,APE,AXP.Difera doar faptul ca unele au senzor de nivel in baia de ulei si unele nu au.Doar sa nu iei de pe masina automatica..in rest sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai pentru ca mi s-a spus Gabi sa incerc sa-mi iau tot unul euro 4 ca altfel mai dau si la omologari nus cat

Am aflat insa acum ca as putea sa imi iau si "bca" , fiind omologul celui de tip axp

In fine, ideea era daca poate cineva sa-mi sugereze un loc/persoana de contact pentru genul asta de piese auto (motoare)

Acum am primit in mail o oferta de un astfel de "bca" si pretul solicitata este de 1000E ceea ce mi se pare totusi foarte mult; era vb de un autoschrot din Oradea

Revin deci cu aceeasi solicitare ca in cazul in care cineva cunoaste vreun loc/persoana care se ocupa de asta la preturi cat de cat acceptabile sa-mi dea de stire

Multumesc frumos inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un anunt in topicul CUMPARARI si poate ai noroc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@almar88,normele de poluare catalizatoarele le scot.De unde scoate un motor poluarea..din secmenti si pistoane sau supape? :lol: Motorul e considerat piesa de schimb.Nu mai trebuie sa fie seria in carte perfecta.Poti dovedii cu acte ca ti-ai luat un motor si ai scapat de treaba.Repet..toate componentele motorului sunt identice la toate codurile date de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. am si eu nevoie de citeva pareri in legatura cu problemele mele la masina. Cind mi se incalzeste motorul ramin fara acceleratie si masina incepe sa mearga intrerupt pina se opreste motorul in mers. opresc ii dau cheie si plec iar, Dupa vro 500m aceiasi problema. care ar fi cauzele ca am fost la 5 testere si nimeni nu gaseste nimic. ASTEPT PARERI. MULTUMESC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai schimbat filtrul de benzina?poate e plin cu gunoaie si nu mai trage benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti! Am si eu o intrebare. Vreau sa schimb distributia si as vrea sa stiu daca pot schimba si semeringurile de supape.Trebuie lucrat mult in plus pentru schimbarea lor? Adica implica o manopera mult mai incarcata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!