Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

cum zice gabi, e vorba de vacuum-ul din tulumba, si teoretic trebuie sa ai acum o pedala tare, si o frana aiurea

pune inapoi acel furtun, ca aerul de acolo trece prin filtru de aer

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca furtunasul respectiv l-as starnge cu un colier, ar fi OK?....si cred ca pe la jojd da ulei, dar de ce, acum nu mai este frig!!

mersi baieti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A ramas prelins de asta iarna.Si la mine aveam petele alea si le-am spalat.Nu se pune nici un fel de colier la el...stai linistit..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si atunci pe unde se mai pierde ulei, setul motor nu cred ca e nevoie, nu scoate nici fum negru nici albastru.....cam ciudata treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furtunul ala nu iti circula ulei.E un furtun de vacum presiune.Ti-am spus care este fenomenul ..putin ulei de la joja..in alta parte nu are de unde sa apara ulei in zona aia.Incearca sa speli locul cu ceva detergent.Sa nu folosesti diluant sau ceva de genul asta,se prelinge pe firele de la senzorul map si de la legarura cu g28 si ai toate sansele sa iti atace mufele.Uleiul ala e strans in timp acolo..nu sa strans in 5 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca nu e topicul pentru asta, ca exista altul dar gabi ai folosit in afara de ceara SONAX si asta.

mersi pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia in sub forma de pasta(untura :lol: )este mult mai buna dar esti si scumpa si migaloasa.Am vazut la cineva care are cateva masini de colectie o ceara de 200euro cutie de 300grame.Imi pare scumpa si aia la 75 lei.Mai degraba iei Sonaxul sa iti faci o parere dupa ce dai cu el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu prea gasesc Sonax prin supermarketurile astea din Ploiesti....pe net am sa mai caut....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat costa un epurator pentru 1.4 16v ?

costa 60 euro ? ma uitam pe facturile din istoricul service, si la 79.000km in 2008 apare "Abscheider" = 60 euro, si "Olabscheider ern Motor von unten reinigen" = 33 euro

tot atunci apare si lambda sonde defekt (schimbare 149 euro) si Kupplung defekt... (schimbare 220 euro)

la fel si la ambreiaj.. ce costa 220 euro ? discul ? volant.a? placa ?

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hepuroiul costa 64,78 euro si denumirea completa este oleabscheider(e vorba de aceeasi piesa de care vorbesti tu).

Olabscheider ern Motor von unten reinigen,este curatarea zonala de ulei in jurul epuratorului de ulei,posibil pierdea ulei vechiul epurator si au curatat chimic locul ca sa se asigura ca nu sunt probleme cu noul epurator.

Kupplung defekt,sa efectuat schimbarea discului de ambreiaj pe varianta normala fara piesa veche la schimb,exact atat este pretul unui disc de ambreiaj.

Setul intreg de ambreiaj este peste 400 euro si cu piesele vechi la schimb in jur de 300 euro.

volant este 190 euro dar la astfel de motoare este indestructibila,se schimba doar daca"topesti ambreajul" sau daca se duce coroana pe care actioneaza bendixul.In ambele cazuri trebuie sa fi nebun sa ajungi la astfel de "performante''.

Imi par defectele postate de tine destul de "tampite''pt o masina de 79.000km.Sonda lambda,disc de ambreiaj,epuratoricon_scratch.gif Foarte ciudat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut gabi, parca tu ai spus mai demult ca daca vreau sa verific daca patineaza ambreiajul <trag frana de mana - si incerc sa plec cu viteza 1 doar din ambreiaj => si daca se opreste motorul ambreiajul este ok>...si ambreiajul meu tine sus de tot....presupun ca nu ar fi probleme la el?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o tii din ambreiaj,doar incerci sa pleci normal de pe loc dar cu frana de mana trasa la maxim.Daca motorul se tureaza mult patineaza ambreajul..daca masina se ridica de fund si motorul are tendinta sa moara ambreajul este ok.Bineinteles..frana de mana trebuie sa fie funtionabila 100%.In priviinta pedalei care tine sus,nu iti face griji,majoritatea vag-urilor care au sistem de ambreiaj intors au pedala care cupleaza sus.In mod normal ambreajul obosit il simti in trafic,daca schimbi viteza si dupa ce eliberezi pedala de ambreiaj..motorul are tendinta sa se tureze si masina ai senzatia ca nu accelereaza,ambreajul iti patineaza(discul).La motoarele noastre pe la viteza de 60km/h acul turometrului trebuie sa urce concomitent cu acul vitezometrului(aproape in acelasi timp).Testul cu frana de mana trasa e cel mai relevant,am vazut un ford fiesta care nu mai pleca de pe loc cu frana de mana trasa..mergea motorul in gol. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost masina unei femei, deci cu ambreiajul sincer nu ma mira :))

ce e scris cu pixul e de matusamea din germania, am pus-o sa-mi traduca atunci toti termenii

si ea mi-a aratat istoricul ei pentru polo, si la 50.000km avea sonda lambda schimbata, avea broasca spate completa schimbata, plus alte multe piese pe care nu le-am inteles din facturile ei.. oricum in fiecare an cand o duce la Mahag la revizie, ii mai schimba si cate ceva pe care ori gasesc aia, ori gaseste ea ca fiind cu probleme.

de fapt e ca in romania, te duci la reprezentanta pentru nu stiu ce, si iti zice ca e stricat si aia.. si trebuie schimbata

asa vad ca e si la nemti, i se pare ca are ceva ambreiajul.. poc schimba-l cu tot..

nu ies gazele la TUV ? poc schimba sonda lambda complet,.. ca na trebuie sa iasa gazele exact.. nu ca la ITP-urile noastre

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, o zi buna!

am postat si la Uleiuri si Carburanti, dar nu prea intra lumea p'acolo, asa ca postez si aici!

pentru masina de la semnatura cu 150k km, ce recomandati de pe siteul celor de la Neorom , pana acum am folosit Castrol Magnatec 5W40 (facut la turci cred) - precizez ca , consuma cam mult ulei (probabil se pierde pe la joja, in urma inghetului apei in epurator iarna trecuta, cand a lasat o ditamai dara de ulei) -- schimbul se face la 1 an, sau 10.000 km?

mersi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am pus tot Castrol de cand am luat-o si o singura data a trebuit sa completez(era vara, caldura, talpa grea...). In rest n-am avut treaba cu consumul si masinuta a vazut turatii de la 1800 la 4000+.

Da, schimbul se face la un an sau 15.000 km(in Germania). La noi din cauza prafului si alte cele, cica e bine mai devreme de 15k; eu tot la 15k le-am facut si cum am spus mai sus, nu se da la ulei. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi spune va rog frumos si mie cineva cu ce cheie dau jos volanul de pe ax? si daca o clapeta de 1.6 merge pe 1.4? ca din cate vad mufele sunt identice,sunt interesat daca trebuie reglat dupa relatniul din vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@soila,deci am avut dreptate.O precizare...distributia sa montat pe Continental si toate lucrarile sunt facute la un service,nu la reprezentanta.Daca se montau la reprezentanta apareau coduri de original ale pieselor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ai avut dreptate, plus ca am desfacut si eu capacul de la distributie si arata foarte bine curelele :)

oricum mi-a disparut acel zgomot enervant cand am schimbat uleiul... n-am mai auzit asa ceva niciodata.. un zgomot enervant care aparea odata cu incalzirea motorului...

deja ma visam cum schimb rolele de la distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc arcurile fata de pe un g4 tdi caravan pe un g4 1.4 16v hatchback?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potrivesc dar sunt putin mai dure si mai inalte la combi ds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:(( cu 20 de m de a ajunge acasa,zgomot......o bag in parcare ma uit la ulei la servo ulei nimic.pun ca aveam vro 200 de ml si hopa ca curge pe la semeringu din dreapta:((....ce recomandati?sa o reconditionez?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai una noua oricum te usuca

alternativele sunt reconditionarea sau din dezmembrari (care nu stii ce are decat cand o pui pe masina)

dar ce ai facut de s-a dus ? cati km ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150k nu am facut nimic a avut ulei rosu in instalatie si l-am schimbat acum 1 luna(cand am vazut ca e rosu)am mers cu ia ce sa ii fac:(( si doar am fost la service si am schimbat uleiul la cutie si doar m-am uitat la caseta ca era pe elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se reconditioneaza.Si casetele noi tot reconditionate sunt.Pe la targoviste e cineva care se ocupa cu brio de astfel de proceduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!