Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

in autodata da un buletin informativ in legatura cu bucsele de la bara de torsiune,acelea de vin pe bara si sunt prinse pe cadrul puntii fata.spune ceva de joc excesiv intre bucse si brida de prindere.verifica si asta

si o schita

post-75107-0-63703200-1334566202_thumb.j

uite aici

manifestare: Knocking noise from front suspension over uneven surfaces.

cauza: Excessive play between front inner anti-roll bar bushes and bush clamps.

solutia: Fit modified front inner anti-roll bar bushes and bush clamps.

asta scrie exat in autodata

Modificat de liviu242006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Voi reveni cu rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Incep prin a spune ca sunt un novice in ale autoturismelor si cu adevarat un bagator de seama in materie de tehnica auto. Va rog deci sa nu fiti aspri in cazul in care nu o sa folosesc un limbaj specific celor care sunt cunoscatori in acest domeniu.Fara alte precizari iata ce mi s-a intamplat mie... Am un Golf IV, motor 1.4 16V, fabricat in 2002, de aproximativ un an. Nu am avut nici un fel de problema cu acesta masina exceptand faptul ca i-am schimbat bateria, o siguranta la panoul electric (nu imi mergeau luminile la bord si nici acul la kilometraj), discuri si placute de frana. Acum aprox. 3 saptamani, am facut un drum ceva mai lung, in jur de 1000km si am sesizat ca acasa fiind si incercand sa ies din parcare mi-a murit motorul o data; mai apoi in drum spre Timisoara s-a mai oprit o data. Am sesizat totodata, ca acest lucru mi se intampla atunci cand incetineam suficient de mult pentru a lua viraje mai bruste. Lucrurile au continuat sa se inrautateasca astfel incat atunci cand am mers la serviciu s-a oprit de aprox 7-8 ori si partea proasta e ca acest lucru s-a intamplat in miscare ( e adevarat ca nu la viteza mare insa mi s-a intamplat si in giratoriu) si nu e tocmai ok sa ti se faca volanul blana intre maini ca sa nu mai discutam de pedala de frana care si ea fiind electrica s-a facut beton...la propriu:). Am decis imediat sa las masina la un prieten bun care are service acasa. Atunci cand am plecat din parcare sa-i las masina am mai sesizat ceva: un zgomot nu tocmai firesc la motor ca si cum ar freca de ceva si imi palpaia cu sonor in reprize de cate trei ori simbolul de ulei la bordul masinii...zis si facut, am ajuns la service si mecanicul a inceput sa o studieze. Am pus masina pe test si a aparut o eroare cu un comutator ce tinea de ambreiaj situat sub pedala. L-am scimbat ( costul: 60RON sh si 50 nou:) ). L-am montat, nici o schimbare; acelasi sunet si acelasi simbol se aprindea atunci cand se incalzea motorul. Am continuat cu schimbul de ulei....nimic asa ca am decis sa schimbam pompa de ulei (cu toate ca e destul de costisitoare). Zis si facut; Cand s-a schimbat si pompa s-au constatat cateva probleme care m-au facut sa nu mai stiu ce sa fac mai departe, mai exact din cele doua semilune si asa uzate situate la capetele arborelui cotit doar una mai era; cealalta picase in baia cu ulei. De asemenea cuzinetii erau si aia uzati si in plus ce ma sperie cel mai tare este santul care s-a descoperit pe vilbrochen. Efectiv una din semilune a intrat in arbore si prin frecare etc a facut un sant. Mecanicul mi-a montat totusi pompa, a cumparat si alte semilune dar mi-a zis ca nu reuseste sa faca mai mult de atat; ca va trebui fie sa vand masina, fie sa investesc intr-un alt vilbrochen sau chiar motor cu totul. Presiunea la ulei continua sa fie la fel de scazuta: sub 1 bar in relanti, numai ca degeaba am pus pompa noua intrucat presiunea se pierde datorita santului din vilbrochen. Va rog deci, si ma adresez specialistilor sa ma ajutati cu un raspuns, eventual preturi, surse de unde as putea achizitiona un vilbrochen BUN!!!, eventual motor. As vrea totusi sa-mi spuneti si parerea voastra sa stiu ce am de facut sau dupa caz daca se poate repara ceva in acest sens fara a cumpara un alt vilbrochen/motor. Va multumesc frumos si va doresc numai bine!

Modificat de almar88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te in aria de Dezmembrarii si vezi acolo ca gasestii colegii care dezmembreaza golfuri si poate ai noroc.

Ca si o parere eu zic mai bine sa inlocuiestii motorul cu totu ca sa te apuci sa inlocuiestii vibrohenu e ceva bataie de cap si banii cheltuitii si nu stiu daca intradevar merita sa inlocuiestii piesa.

Chiar la un prieten tot cu asa motorizare ca a ta i sa spart ceva in motor si la schimbat cu totul ca daca se apuca sa inlocuiasca doar piesa il ducea destul de mult plus manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@almar88,in primul rand e vina ta.Martorii galbeni sunt de avertizare,martorii rosii cand se aprind MASINA TREBUIE OPRITA.Sunt 2 lucruri pe care le poti face.1 incarcarea vibrochenului cu argint si refacerea motorului/un vilbrochen bun sh de pe un motor nasol.2 iti iei cu atentie un motor sh care este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc frumos tuturor!!! Eram sigur ca voi primi niste sfaturi avizate

Cat despre mersul in continuare, nu am avut ce face pt ca a trebuit sa ajung la service. Altfel, se pare ca acesta problema exista in momentul in care am luat masina insa nu era atat de acuta ca acum. Asa cum am spus anetrior, sunt un necunoscator in materie de tehnica auto si ca sa fie tacamul complet a mai fost si prima masina pe care mi-am luat-o. Deci e de inteles...

Promit ca o sa revin cu detalii sa va spun cum s-a rezolvat povestea....sper sa vin cu un happy end:)!

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am promis, revin cu rezultate: am verificat bucsele de la bara stabilizatoare si sunt ok. Asa ca am fost la un mecanic unde mi-a ridicat masina pe elevator si a descoperit ca daca trage de arcul din partea dreapta se aude o bataie similara cu cea care se aude in masina (in partea stanga e ok). Apoi a coborat-o si s-a apasat cu putere si intr-adevar se aude o bataie in partea dreapta. Mecanicul a zis e de vina flansa. Are dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,sa turtit si deformat flansa.Trebuie sa iti iei flanse cu tot cu rulmentii amortizorului.Nu sunt foarte scumpe,dar la montaj e ceva-ceva de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am revenit. Aseara am transmis deja mecanicului tipul de motor, al meu este AXP si o sa vad ce putem gasi

In alta ordine de idei mi s-a oferit posibilitatea de a achizitiona un VW FOX cu un ru;laj super ok de la o persoana apropiata. Masina sta in garaj de ceva timp iar in ultimii trei ani au fost rulati 3000 km. Are la bord 21.000km cu totul. Persoana in cauza a tot avut masini de serviciu si nu a folosit-o aproape de loc. M-ar interesa o parere despre acest model, mai ales din partea celor care poseda deja unul. Merita investitia? Ca si marime, nu ma impresioneaza deloc, ba din contra insa daca ma gandesc la consum ar fi aur.

Astept opiniile voastre. Toate cele bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Topicul Fox-istilor il gasesti aici :icon_thumleft:

L.E.Eu n-as trece de pe Golf pe Fox decat fortat de imprejurari. Fox-ul nu are o traditie atat de mare ca Golful; de fapt, Golful are 4 generatii inaintea Foxului. :king:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foxul e un polo pentru america de sud

deci vorbim de alta platforma care tehnic e inferioara golfului

dar daca nu are uzura si te invarti numai prin oras... poate iesi cu un consum mai redus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

poate reconamda cineva un tip de ceara sau un tratament pentru vopsea (care sa se aplice manual) si un tratament pentru chedere sau ce tine din cauciuc inclusiv furtunele si racordurile de la motor?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la o spalatorie buna si au aia tot ce vrei.Daca nu speli masina,o degresezi la spalatorie,te duci in hypermarket iti iei ceara auti(gasesti peste tot)si o freci pana-i sar capacele.Pt furtune iti iei un spray de cauciucuri care se face spuma cand se da,sau mai exista un silicon special.Daca masina e metalizata,exista un polish special doar de lac de la sonax..superbun,iti scoate pete si zgarieturi.Ai grija daca dai cu ceara si masina e metalizata,daca nu e spalata bine si degresata o faci de balamuc,pt ca praful de pe ea in timp ce freci cu ceara iti zgarie lacul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi gabivvx

si e luata vopseaua de la pietricelele care sar din cauciucurile masinilor de pe drum, ce recomanzi...ma gandesc ca nu merita vopsita toata capota (au in jur de 3 - 4 mm) si sunt putine (4)....e ok vrun spray la culoarea masinii?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate masinile au problema asta.Sunt 3 solutii:1 vopsirea piesei,2 polish la un profesionist dar o sa ramana punctele,3 un creion corector la culoarea masinii...se puncteaza locurile respective..si dupa 3..4 sile se polisheaza local zona cu un polish mai bunicel.Creion corector la culoare gasesti in supermarketuri,e in jur de 14-20 lei maxim bucata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi gabi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!am si eu o problema:acum 2 saptamani cand veneam spre casa,mi-a aparut in mers pentru o secunda in bord "alternator workshop" desi masina nu prezenta niciun simptom.Astazi,cand eram prin oras si am dat sa parchez,iarasi mi-a aparut pentru o secunda acelasi mesaj?Ce ar trebuie sa fac,sa merg sa o pun pe tester?Aveti idee de la ce ar putea fi?Multumesc anticipat! :mellow:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai probleme cu alternatorul.

Posibil sa fie releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajuta si pe mine cineva cu o dilema.

Ce rol are furtunasul ce pleaca din clapeta spre servo frana? la mine s-a rupt.L-am astupat iar masina tot asa merge.

Vreau sa stiu daca am facut o prostie,daca risc ceva circuland asa.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu mai ai frane la masina?Nu e pedala tare la frana?E racodrul de vacum pt tulumba de servo..servofrana.Motorul nu pateste nimic daca ai etansat sistemul,dar cu frana e belea..se face pedala de frana ca la tractor de tare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

vad ca are niste pierderi de ulei > ma lamuriti si pe mine DE CE? adica ce e chestia aia...vro sonda, spre ex. acu 2 ore s-a aprins becul de ulei, am completat si s-a stins, dar cam mult ulei consuma, asta dupa ce a inghetat apa iarna trecuta in epurator si a dat pe la joja.....dar vad ca sunt mereu murdare acea imbracaminte de fire ... de ulei. pun si ceva poze sa va dati seama... MERSI !!!

img20120420132152.jpg

img20120420133631.jpg

img20120420133638.jpg

img20120420133757h.jpg

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Acela este regulatorul de presiune din rampa daca nu ma insel, iar acel furtunul cred ca, comanda aceas supapa vacuumatica, ca din cate am vazut se duce pe galerie. Si al mine este la fel de uleios acolo, insa la mine nici furtunasul nu mai sta ca este copt. L-am scos afara si nu am simtit niciun deranj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la joja se prelinge cate putin ulei,din alta parte nu are de unde sa ajunga ulei acolo.Aveti grija cu furtunul respectiv,dauneaza mersului motorului daca nu este etans.Daca vreti sa-l schimbati aveti grija cum scoateti furtunelul respectiv de pe teava de plastic.Daca din greseala scoti teava din partea cealalta e cam greu sa o introduci la loc (tot in un furtun de cauciuc vine cuplata).Am impresia ca uleiul se uraca pe la joja iarna la prima pornire cand e frig afara.Sunt ceva probleme la motorizarea asta la masinile fara rezistenta pe furtunul de degazare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul de pe calpeta l-am blocat ca tragea aer.

Cel de la servo e liber.

Masina tot asa merge,are acelasi feeling etc.

Ma duc mai mereu sportiv cu ea si tot asa franeaza....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!