Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

de catalizator nu e buba... poti sa-l scoti linistit ca nu afecteaza cu nimic performantele motorului

sondele lambda sunt buba.. mai ales cea de dupa catalizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@N.Mihai,cum ai ajuns la concluzia ca ai catalizatorul stricat?Ce simptome are masina?Dupa ce am citit postul tau,am ajuns la concluzia ca te mamanca undeva sau nu ai ce face... :lol:.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i vorba de asta, doar ca stiu ca e ceva in neregula cu masina si vreau sa-i repar la ea ce pot, cu bugetul pe care-l am...ca simptome, se aude un zbarnait care vin zona catalizatorului, e prezent si mirosul specific de catalizator stricat si proasta evacuare...stand pe loc, daca vreau sa o turez scurt, nu-mi urca la 4000rpm decat daca-i dau 2-3 pedale, iar din punctul meu de vedere, asta ar fi primul motiv pt asa ceva...inainte de toate astea, pt ca mi-a confirmat si un mecanic.

Daca e vreun coleg de forum din Bucuresti cu golf 4 1,4 fara modificari pe partea mecanica si se poate intalni cu mine vineri seara il rog sa-mi trimita un mesaj pe pm.Multumesc anticipat.

Modificat de N.Mihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut o scanare?Incearca sa dai jos catalizatorul si sa-i faci o spalare puternica cu apa cu presiune.E posibil ca de la mers subturat sa fie infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima scanare a fost la un meserias care nu cred ca avea prea multe in comun cu masinile sau cu calculatoarele...imi aparea in bord martorul de portbagaj deschis , cu toate ca il inchideam foarte bine asa ca i-am facut o scanare (pe vremurile bune cand aveam ceva bani alocati pentru masina), iar el mi-a spus ca ii da o eroare de la teava de esapament si ca de-aia se aprinde becul =)))))) eroarea era intradevar la teava de esapament, adica tin minte ca era ceva cu teava de esapament (nu spunt familiarizat cu vag comul deci nu stiam exact unde sa ma uit)...

Ar fi o idee sa ii bag un jet puternic de apa pe teava...sper sa nu-mi ia prea mult pentru redemontare si reremontare :D in cazul in care nu merge cu apa

Catalizatorul are cumva deja o "usita" sau am inteles eu gresit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine faci o scanare si abia dupa aia tragem concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde as putea sa fac o scanare care sa ma coste cat mai putin si care sa fie corecta? (eu la ala nu mai merg nici moca)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizatorul ca sa poate fi curatat trebuie dat jos.Sa lasi o serie de caroserie sa ma uit la ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

cand plec mai tare de pe loc se simte un tremurat si un huruit in partea dreapta, numai cand este in prima treapta de viteza, in celelalte oricat as tura nu sunt probleme.

sa fie oare planetara?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

planetara ar trebui sa-ti faca si in celelalte trepte de viteza , nu doar in treapta intai.cand virezi auzi un huruit ceeva ? sau doar cand pleci de pe loc ? lasi prea repede de ambreia fara sa accelerezi putin in prealabil ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e vb de ambreiaj....e total eliberat....doar cand fortez in prima trapta, atat, in restul nu

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul uleiului din cv este verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asemanator imi face si mie, am verificat tot ce se putea si nu reusesc s aii dau de cap. Face doar in treapa 1 la pornirea de pe loc. In cazul in care pornesc foarte foarte usor, aproape nu face deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie facuta o verificare amanuntita, poate fi capul de planetara, daca totul este in regula, un rulment ceva in cv..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, o sa verific si uleiul din cutia de viteze si capatul de bara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Sarbatori fericite,tuturor!

Am o rugaminte;

Vreau sa-mi schimb oglinda din interiorul masinii(cu una mai mare...),Cum demontez oglinda veche? sau-cum m-ati sfatui sa procedez?Doresc vizibilitate mult mai mare!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti oglinzi mai mari care au elastic sau banda de arici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua!

Multumesc,Gabivvx!

Am gasit oglinda potrivita pentru ceea ce doresc eu.Plecat pe ideea ta(oglinda care se prinde in arici),la magazin vanzatorul mi-a oferit si o alta varianta;se prinde, in patru cleme ce se strang pe suportul de la oglinda veche,cu doua suruburi.

Va doresc o seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am tot cautat pe forum un STICKER VWFORUM, am gasit link, dar nu mai e valabil, mai ma poate ajuta cineva....stickerul este ca cel din imagine

mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un search dupa "stickere vwforum" te ducea aici. :icon_idea:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un search dupa "stickere vwforum" te ducea aici. :icon_idea:

mersi (am dat cautare....da nu l-am gasit)

Paste fericit la toata lumea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si Hristos a inviat!

Din pacate primul meu post aici este din cauza unor probleme cu golful din semnatura.

La viteza mica si drum cu gropi se aude o bataie destul de enervanta la puntea fata. Intrebarea mea este urmatoarea: daca tin mana pe capul amortizorului dreapta fata si ma apas pe masina, simt o mica bataie. Este normal asa ceva? Mentionez ca in partea stanga nu bate. Daca nu este normal, inseamna ca sursa zgomotelor este rulmentul din flansa amortizorului? In stationare cu rotile pe pamant, care este distanta normala intre talerul superior al amortizorului si oala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LE: 1. si pe stanga bate

2. am uitat sa mentionez ca atunci cand accelerez mai puternic in a1a se aude un scartait in partea din fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele de amortizor se incearca cu masina ridicata.Mai bine dai o fuga la cineva sa iti suspende masina si sa iti caute cauza zgomotelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la mecanic si nu a gasit cauza. Cum se incearca mai exact, cu masina ridicata ? Bucsele de la bara stabilizatoare cum se verifica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!