Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

baeti ma poate ajuta careva , ieri am uitat cheia in contact cu contactu pus desigur muzica data drumu la masina si aseara am schimbat baterica ca am ramas fara e ceva normal dar problema e ca acum nu se mai aude pompa de benzina , nu mai porneste masina am schimbat si releu ala de la pompa , am verificat si sigurantele astea de langa usa din bord tot nimik ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam nasol,nu e bine sa lasi masina cu ''contactul pus''mult.Trebuie sa faci o scanare sau sa demontezi pompa sa o verifici cand o alimentezi direct.Nush ce sa zik...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa merge am verificat-o acum merge se aude problema e ca nu porneste cred ca nu da scantei la bujii sau ceva ca altfel nu pot sa imi dau seama daca o fi de acolo nici nu stiu unde trebuie sa ma uit la bobina aia sau ceva de genu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff daca nu i-am dat la diagnoze pana acum de a gasit-o mama ei :)) dar aia cred ca e bobina ca altfel nu imi explic astept sa vina cineva acum la mn sa imi dea contact sa vad daca primeste scanteie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr-adevar e posibil sa fi crapat bobina, n-am mai auzit pana acum la cineva

dar am auzit mereu la mecanici... scoate contactul ca omori bobina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai grija ce ''combinatii'' mai faci pe acolo,poate inrautatesti situatia.Ai cheie briceag la masina?Incearca sa pornesti cu cheia de rezerva.Imposibil la o scanare sa nu iti gaseasca eroarea si cauza defectului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg acum sa iau alta bobina sa vad ca am pe nasu mecanic si are el pe la garaj una pe acolo merg sa vad daca merge daca nu merge nici cu aia am pus-o:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geutzu,KAYABA,SACHS,BILSTEIN...si ca varianta ieftina ALKO.

Multumesc GABI ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit am schimbat si bobina si tot lafel nu da curent deloc nu stiu ce sa mai fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti cu cheia nr 2.Electromotorul invarte bine?Bateria pusa pe masina e buna?Daca bateria nu e in parametrii...sa aiba putere..degeaba incerci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cateva zile am un zgomot.se aude un zumzait(parca ar sufla aer sub presiune,ceva de genu) in zona alternatorului pompa de servo.ulei de servo am(abia l-am schimbat ca aveam rosu)si problema o face doar la cald.am fost la un service pt o treba si am intrebat si de asta.a zis ca de la servo nu e sigur.un vecin(mecanic)a zis ca sar putea sa fie de la alternator.altu ca de la o rola.ce sa mai cred?.

Distributia se poate verifica?(vizual m-am uitat si eu si bune fara crapaturi)(contitech) masina are 150 de mii(nush daca sunt reali) fostu proprietar a schimbato la 120 de mii(am gasit si actipildul pe motor ca a fost sau a trebuit schimbata la 120k).motorul merge bn nu am probleme.se aude bine inafara de acel zumzait sau parca sufla aer.

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Insearasta m-am uitat mai atent la masina mai exact se aude ca un aer iesid cu presiune(ceva asemanator)ma gandesc sa nu fie vro rola ceva.nush ce sa zic. zumzaitul acela a disparut.

Astept o parere din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo rola de la cureaua de accesorii.. fulia de la alternator, poate de la compresorul AC

oricum ar trebui sa pui pe cineva sa accelereze sa vezi daca dispare la turatii mai mari din acea zona

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreo rola de la cureaua de accesorii.. fulia de la alternator, poate de la compresorul AC

oricum ar trebui sa pui pe cineva sa accelereze sa vezi daca dispare la turatii mai mari din acea zona

si daca dispare acest zgomot ce ar putea fi?una din cele mentionate mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua se poate sa imi tremure masina cand sta pe loc cu motorul pornit pentru ca mi sa spart toba (partea finala) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca dispare acest zgomot ce ar putea fi?una din cele mentionate mai sus?

pe la evacuare, sa nu ai acolo ceva fisurat pe unde ies gazele.. ar trebui sa miroase a gaze

altceva... mai inspre baterie e EGR-ul, la mine miauna cateodata... dar trage bine masina si nici nu apare pe diagnoza.. asa ca n-am ce sa-i fac... am sa-mi fac timp la vara sa-l curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Va povesteam zilele trecute de un zornait in monetul cand se porneste de pe loc. Am verificat fiecare tabla si totul pare ok. Eu incep sa suspectez rulmentul de presiune. Am inteles ca acesta se afla in capatul cutiei si nu ar necesita demontarea cutiei pentru inlocuirea ei. Se poate face operatiunea de acasa? Sau cum as putea verifica sa fiu sigur ca rulmentul este problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul de presiune intra in functiune doar la apasarea ambreiajului. El tine cat un ambreiaj in cazul in care nu stai cu piciorul pe pedala tot timpul. Rulmentul poate fi defect daca auzi ceva suspect cand apesi pe ambreiaj.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as avea o intrebare am un golf lV am cautat topic dar nu am gasit am cumparat jante aluminiu second pt golf. trebuie inele pe interior sau merge si fara,nu stiu cum se numesc inele ghidaj,sau cercuri nu stiu,ca jantele nu au inelele acelea! jante vw originale cu 5 spite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sunt OEM nu au nevoie de nimic, merg cu prezoanele originale si fara alte jucarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt tipurile de arcuri pt acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care sunt tipurile de arcuri pt fata, pt acest motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara!

Am si eu un golf 4 1.4 16v, cod motor AXP, din 2001, cu catalizatorul stricat. Am tot citit pe forum despre schimbarea catalizatorului and stuff si am ajuns la varianta curatarii (golirii) catalizatorului si montarea lui la loc insa sunt inca nedumerit de cum afecteaza acest lucru performantele masinii; ma intereseaza in primul rand consum si in al2lea rand, puterea (cu noxele mai putin pt ca abea am facut itp-ul si la noxe aveam o valoare de 350 si am inteles ca normal ar fi undeva pe la 130 si am rezolvat prin metoda traditionala) si/sau daca afecteaza altceva in mod negativ.

Am citit cate ceva si despre martorul de bord care se aprinde cand nu functioneaza catalizatorul corect (sau sonda lambda :unsure: ), dar la mine nu se aprinde nimic rau in bord, sau se aprinde doar dupa curatarea catalizatorului?

Nu se pune problema schimbarii catalizatorului, sub nici o forma, eu fiind student :) deci nu imi permit, varianta curatarii fiind singura accesibila pentru mine.

Mai precizez ca masina are 200.000 km rulati :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!