Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Ce bucse iti trebuie?

acestea sunt bucsele (si nu numai bucse si alte chestii care nu stiu ce sunt) care "scartaie" atunci cand schimb fara motot pornit bucse.jpg

img20120319151352.jpg

acum poate o fi si de la lueiul din cutie, o sa-l verific cat de curand

p.s. - ma ajuti si cu uleiul MARCA si TIP (si de motor si de cutie) - pana acum am folosit castrol magnatec 5w40 (da cica e facut la turci)

mersi

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma intereseaza acele bucse. Este vorba despre cele de la pozitia 31.

Cred ca din ele am ceva joc in maneta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io nu am nici un fel de joc la maneta sta ferma, poate e ceva de la nuca acea din teflon sau din ce e ea facuta?...ne lamureste gabyvvx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia 31 171711965(1 euro).

@2mad4,ce imi arati tu acolo ma duce cu gandul ca vrei sa schimbi toata timoneria sau jumatate de masina. :lol: .Daca doar scartie..trebuie gresata timoneria.Poti desface bieletele de compensatie si le poti aplica putina vasilina in capul lor.Sau vorbesti cu cineva care a mai facut operatia...sunt cam greu de bagat inapoi pt ca intra prin presare.

Si la interior desfaci burduful de la schimbator si aplici pe nuca care se vede vasilina buna la spray sa pulberizeze bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bilele de compresie?!! poti sa-mi arati ce numere sunt pe schema pusa de tine si ce vaselina sa folosesc?

si un magazin olnile sau ceva de genu....nu am prea gasit...pt ca nu stiu cum se numesc :D

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele care fac legatura intre tijele de comanda....

In schema 30,27,24

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bieletele care fac legatura intre tijele de comanda....

In schema 30,27,24

mersi, imi zici si mie un tip de ulei bun, nu CASTROL Magnatec?

si inca ceva pt tine....scuze ca te bat la cap, dar ma intreaba si pe mine altii:

- am schimbat cauciucurile de iarna cu alea de vara....si mecanicului i s-au parut prea grele si m-a intrebat de o dunga pe ele....si a zis ca sunt reesapate!!! pun pozele aici si daca stie cineva cum recunosti caucucurile reesapate de cele normala sa posteze si IN CE AN SUNT FACUTE - io stiam ceva de 4 cifre, da nu le gasesc!!!

img20120319172700.jpg

img20120319172708.jpg

multumesc

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa te invat cum sa vezi daca cauciucurile sunt reesapate.Citesti pe cauciuc,bagi pe net exact ce gasesti scris pe el..in cazul tau;Fierstone Winterhawk 2 si dimensiunea 195/65/15,si te uiti la profilul cauciucului nou.Daca seamana cu al tau e ok..daca nu seamana inseamna ca e reesapat.

Despre ulei nu vreau sa ma pronunt..sunt parerile impartite.Daca nu consuma ulei mergi pe 5w40,daca consuma 10w40,vezi ce ulei a folosit vechiul proprietar si continua cu el..daca nu sunt alte probleme legate de consum mare de ulei.Castrol,Aral,Mobil,...etc.

http://www.firestone.eu/en/winter/winterhawk_2v_evo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa te invat cum sa vezi daca cauciucurile sunt reesapate.Citesti pe cauciuc,bagi pe net exact ce gasesti scris pe el..in cazul tau;Fierstone Winterhawk 2 si dimensiunea 195/65/15,si te uiti la profilul cauciucului nou.Daca seamana cu al tau e ok..daca nu seamana inseamna ca e reesapat.

Despre ulei nu vreau sa ma pronunt..sunt parerile impartite.Daca nu consuma ulei mergi pe 5w40,daca consuma 10w40,vezi ce ulei a folosit vechiul proprietar si continua cu el..daca nu sunt alte probleme legate de consum mare de ulei.Castrol,Aral,Mobil,...etc.

http://www.firestone...nterhawk_2v_evo

Mersiiiiiii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, as vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze ,as vrea sa stiu ce tip de ulei este , si cam cat intra , motorul este tip Axp, exista diferente, cel pe original si Castrol?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Datorita faptului ca acest ulei se schimba asa de rar spre deloc (dupa carte), se recomanda sa se cumpere de la reprezentanta dupa seria de caroserie din talon, unde nu costa mai mult de 45 lei/L si iti trebuie 2 L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ii dau drepate lui EBI.aces ulei nu se schimba niciodata din ce spune producatorul.exista o norma exacta 75w90 GL4 cik GL5 nu este recomandat ca ataca din ce stiu eu (cineva sa ma contrazica daca gresesc).cik acest ulei trebuie schimba atunci cand este o problema majora gen desfacut cutia,alte cele.Merita sa cumperi ulei original sau altceva decat castrol(parerile sunt impartite)dar cei de la VW au renuntat la colaborarea cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bate gandul sa schimb uleiul la cutia de viteze ca nu stiu cand a fost schimbat ultima data. Cati litri de ulei intra in cutie si cum verific cat ulei mai am in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 litri trebuie cumparati,de verificat e cam greu singur,trebuie desfacut scutul(laterala stanga)si trebuie scos busonul de umplere...apoi se verifica daca e sub nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca aveti sub 150.000km nu merita sa schimbati uleiul din cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu l-am schimbat la 105.000km si arata impecabil.Daca aveti planetarele ude la iesirea din cutia de viteza,merita doar verificat nivelul si eventual completat.E bine totusi sa fie la nivel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat la 90.000km, si era perfect uleiul.. niciun pic de pilitura.. era si la nivel

am dat 100 lei degeaba pe ulei, dar macar am facut singur schimbul pe un santz :))

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles care este tipul de ulei (75w90 GL4), dar marca?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

daca imi bate un tachet, ce sa fac?

1. sa-l schimb

2. schimb tipul de ulei

3. reglat...desi e hidraulic si nu cred ca merge

4. ma afecteaza cumva (consum sau alte chestii - in afara de zgomot)

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde cati km are...

daca are multi, trebuie schimbati toti, altfel risti sa se sparga.. si atunci sa vezi fericire :D

de obicei se aude zgomot mai mult la rece din cauza uleiului, care nu asigura ungerea buna la pornire

deci poti schimba si uleiul, ceva care are performante mai bune la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am un golf 4, motor de 1.4 pe benzina

Nu e masina mea, dar in ultima saptamana am facut cateva drumuri cu ea si cand s-o duc inapoi, n-a mai pornit. Ultima data cand am mers cu ea, am oprit motorul si s-a rupt carcasa de la cheie (tip briceag). A 2-a zi m-am dus s-o pornesc si cand dadeam de cheie, pornea apoi murea motorul imediat. Initial am crezut ca e de la siguranta cheii cu cip si am fost sa testez cip-ul dar pare in regula. Am luat cheia de rezerva care nu mai e cu CIP si tot nu porneste.

M-am uitat atent si pe langa beculetul de avertizare cu masina si cheia se aprinde si beculetul cu motor si "check" pe sub el. Imi cer scuze pentru denumirile astea dar e prima oara cand intampin o problema la masina.

Am cautat un pic pe net si am gasit ca se aprinde fiindca ar putea exista o defectiune in sistemul electric al motorului sau in sistemul de evacuare. Numai ca... nu porneste masina in continuare.

O sa merg maine la diagnostic cu ea dar vroiam sa cer o parere mai intai sa nu merg asa "prost". :)

I s-a mai intamplat cuiva? Ce ar fi de facut ?

Multumesc anticipat!

Modificat de andreimcn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste 1 secunda maxim 2 si apoi se opreste e imobilizatorul.Cheia nr 2 iese din discutie daca nu are cip.La ambele chei iti face acceasi figura banuiesc?Sper ca cheia briceag ai pusoo la loc si ai incercat sa pornesti cu ea cu carcasa langa butucul cheii.Se poate pornii o masina chiar daca nu are cip la cheia respectiva,dar cu a 2-ua cheie care e in regula si care are cipul intact langa butucul cheii.Dupa ce porneste se poate lua cheia nr 2 cu cip de langa butuc.Te ajuti de ea doar la pornire...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Porneste si la maxim 2 secunde se opreste.

Am 2 chei: una tip briceag cu carcasa si CIP; plus una fara CIP

Am fost cu cea cu CIP la un service de chei si pe calculator parea in regula CIP-ul. Am mers inapoi la masina (cu scotch pe carcasa pentru ca nu mai sta in suruburi) si tot nu mergea. Apoi am facut rost de a 2-a cheie (fara CIP) si am incercat si cu ea dar am aceeasi problema: se opreste motorul in 2 secunde. Am incercat fara cheia bricea cu CIP langa.

Sa-i iau carcasa noua la cheia cu CIP si sa incerc asa? Ma gandesc ca nu e chiar in regula cheia cu carcasa care s-a spart...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!