Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

si pe fata sunt schimbate ca se vad prin site ca sunt albe.bn m-am linistit ca au inele.oricum cu timpu vreau sa le schimb toate 4 ca nu sunt eom doar tweeterele sunt oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

choppermaster

Pot sa iti gasesti pe fata jbl uri cu profil mici si nu ai nevoie de nici un alt inel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si se aud mai bn decat cele eom?problema e ca vreau sa iau oem si pe spate nu am mufe pentru boxele oem.si pe fata nu stiu daca le-a taiat fostu proprietar.ce as putea face daca nu sunt acele mufe?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit si crede-ma nu as dori nici celor mai mari dusmani ai mei sa li se intample ce mi sa intamplat mie exact cand am adus-o din germania.In fine e o poveste lunga.

Acele nituri din fabrica sunt foarte casante si se foarfeca drept urmare se reteaza si iti sparge carcasa de la cutie sau chiar si mai rau iti prinde prin pinioane sau pe sincroane si poti sa arunci cutia la gunoi

post-46557-0-54684900-1331029132_thumb.j

post-46557-0-15906700-1331029134_thumb.j

post-46557-0-76369700-1331029135_thumb.j

post-46557-0-31994100-1331029146_thumb.j

post-46557-0-79430700-1331029190_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ce ai patit :(, macar atunci cand ati reparat ati pus nituri mai grosi in loc de 8.. nituri de grosime10.?

De obicei asa se intimpla ....se rupe un nit si face gaura pe cutie. Tu ai sudat cutia dupa aia sau ai inlocuit-o?

Cum se vede pe poza a treia nu le ai schimbat niturile cu cele mai grosi asa ca nu ai eliminat pericolul sa mai patesti la fel.

Nemti au gasit o rezolvare la problema asta prin a pune nituri mai grosi (10) dar abia dupa 2001.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema.azi m-am uitat la antena si garnitura dintre plafon si talpa antenei e cam scoapta si crapata.se poate schimba.defapt gasesc doar garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SHARPShooter carcasa a fost sudata ca una noua e vreo 1000 euro si daca este sudata bine de un meserias bun e totul ok.

Mie mi s-au retezat 3 nituri si acele nituri au fost inlocuite cu unele dintr-un material mai moale iar meseriasu mia garantat pe ele iar in privinata celor care au ramas cum imi este norocul.Din pacate acum 2 ani cand mi sa intamplat grozavia nu stiam eu cu se mananca acele nituri si m-am luat din pacate dupa niste "meseriasi" si de aia au ramas acele nituri.

Daca nu abuzezi de cutie cu plecari de pe loc abuzive eu zic ca acele nituri nu au voie sa se retezeze.

Si nemtii au gasit rezolvarea problemei dar nu cu nituri ci cu niste suruburii de 9mm care vin puse in locul acelor nituri.

Ca si o parere nu trebuie abuzata cutia si in rest eu zic ca merge dar daca te dai la ia e posibil sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0sminel,3B0051751 in jur de 10 euro pe original.

post-64586-0-14688800-1331058120_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cnv idee cam cat m-ar costa sa schimb toate bucsele la masina?(cu tot cu manopera)...aproximativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva in ceea ce priveste problema mea...sunt "fericitul" proprietar al unui golf 4 1,4 16v care de curand mi-a facut probleme.In timpul mersului, dupa 3000 de ture "isi da in nas", nu mai trage...si in plus mi se aprinde si EPC-ul in bord...am schimbat filtrul de aer, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat egr-ul chiar azi dar nici o schimbare...am vazut in alt topic ceva despre adaptarea VAG-com asta ar insemna sa merg la un service si sa imi stearga eroarea pe care o avea inainte(am mers la service la un test si mi s-a spus ca din cauza EGR-ului face "figurile" astea si ca ar trebui schimbat!Multumesc si astept comenturile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce am inteles eu dupa curatare sau inlocuire trebuie adaptate cu vag-comul.vb si u cu cineva de pe forum sa ti le adapteze si vezi schimbare.pt cativa lei in plus mai bn incerci si asta ca oricum cred ca ai dat cativa bani pe EGR este nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai EGR-ul pe care l-am pus l-am luat de la un shrott dar dupa ce l-am pus nu am sesizat nici o schimbare la o turatie mare peste 3000 parca nu mai trage si tot se aprinde EPC-ul...oricum maine o sa merg la service sa imi reseteze eroarea pe care o aveam...pentru ca mi-a generat mai multe erori pe care le-a putut sterge din memorie si numai pe asta nu a putut sa mi-o stearga...sper sa fie asta pentru ca am incercat tot ce mi-a venit in gand...daca voi aveti alte sugestii astept...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate bornele laso 5 minute si dupa c ele pui lasa masina cateva minute cu contactul pus,asa mai ziceau altii ca adaptau clapeta.lasa ECU sa o regleza nush exact.incearca nu ai nimic de pierdut.eu mi-am sters o eroare in acest mod.

este si o teava furtun intre clapeta si EGR care si ea trebuia curatata.

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

choppermaster

Blocati egr ul... cea mai simpla solutie.Dupa care curatati ce e sub clapeta si ati terminat.

Plus ca masina o sa va traga mai bine iar in privinta consumului nu se schimba nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat si clapeta de acceleratie si acea teava care face legatura intre ele pentru ca am crezut ca asa se rezolva problema dar pana la urma nu a fost nici o diferenta...o sa incerc maine sa iau bornele de la baterie si sa vad poate rezolv ceva fara sa mai dau banii la service....multumesc!!!revin maine cu un nou comment si va spun ce am rezolvat....intre timp daca mai are cineva vreo idee...astept!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi poate raspunde si mie cineva la intrebarea de mai sus?...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 lei bucsa mica,40 lei bucsa mare,20 lei bucsa bara stabilizatoare,45 lei flansa amortizor,80 lei bucsa punte spate,manopera depinde de service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci daca duc masina sa schimb bucsaraia fata +spate ..ce merita sa schimb pe langa bucse...adik..sa nu mai umblu inca odata pe acolo(ma refer la flanse amortizor ,pivot,capete de bara ...etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am si eu o intrebare daca ma poate ajuta cineva in ceea ce priveste problema mea...sunt "fericitul" proprietar al unui golf 4 1,4 16v care de curand mi-a facut probleme.In timpul mersului, dupa 3000 de ture "isi da in nas", nu mai trage...si in plus mi se aprinde si EPC-ul in bord...am schimbat filtrul de aer, am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat egr-ul chiar azi dar nici o schimbare...am vazut in alt topic ceva despre adaptarea VAG-com asta ar insemna sa merg la un service si sa imi stearga eroarea pe care o avea inainte(am mers la service la un test si mi s-a spus ca din cauza EGR-ului face "figurile" astea si ca ar trebui schimbat!Multumesc si astept comenturile voastre!

La mine in carte scrie ca EPC aprins inseamna Gas Pedal Problem sau cam asa ceva. Adica pedala de acceleratie. Noi avem drive by wire adica fara cablu de acceleratie. La pedala ai un reostat sau senzor de pozitie iar la clapeta de acceleratie ai un motoras. Ei, eu cred ca trebuie schimbat senzorul de la pedala de acceleratie. La unii se mai aprinde EPC si daca este dus senzorul de la pedala de frana sau stopurile de frana arse, dar nu este cazul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va anunt ca am fost la service unde am bagat-o pe tester din nou unde la prima diagnoza aveam tot aceleasi erori ca si prima data(inainte de a schimba EGR-ul), iar dupa ce mi le-a sters pe toate de data asta...pentru ca data trecuta nu imi putea sterge eroarea de la EGR, am accelerat-o pana pe la 4000 de ture si nu isi mai dadea in nas...iar baiatul de la service mi-a spus sa merg sa dau o tura sa vad cum se comporta...dupa ce am iesit din garaj...surpriza...EPC iar s-a aprins si masina iar isi dadea in nas...asa ca am mai pus-o odata pe tester...doar ca de data asta singura eroare pe care mi-o afisa era senzorul de turatie de la arborele cotit...deci...problema se trage si de la asta!Acum astept pana saptamana viitoare sa fac rost de bani si sa il schimb si sper sa nu mai fie nici o problema, oricum o sa va anunt in legatura cu ce am rezolvat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata mufa de la el,este deasupra epuratorului.Verifica calbajul(care iti vine de la motor) ei are tendinta sa se dezizoleze exact unde iti iese din mansonul randalenat.Chestia asta o patesti pt ca ECU nu mai primeste semnale de la senzorul de rotatie.Eventual inainte da e schimba senzorul,curata-l pe cel vechi in locul unde iti citeste pe colivia semeringului.

Ce eroare iti dadea?P0322?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer sa iti spun nu mai stiu exact ce eroare dadea dar stiu ce asta scria...era ceva cu P0...dar nu mai stiu exact...o sa incerc sa il curat....poate cine stie o sa mearga...multumesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ulei imi trebuie la un schimb de ulei la masina din semnatura?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!