Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

nu inteleg, a fost cureaua de transmisie sau cea de accesorii ?? ca nu sunt una si aceiasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua din partea stanga( cum stai cu fata la motor ) , pe exteriorul motorului , care merge la vilbrochen , la alternator , la pompa servo ....si nustiu ce mai are pe acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba foarte ciudata ieri, dupa ultima alimentare de la Petrom Jiului (30L) an avut consum de 12% :o imens as zice, plus ca porneam motorul si satea minute bune la 1200 ture si facea ca un diesel.

Ieri cum eram pe rosu, am zis hai sa alimentez de la Rompetrol, zis si facut, bagat 10L mers apoi sa spal masina, ajung acasa si supriza, motorul mergea atat de silentios incat auzeam cum caraie aeroterma pe treapta 1.

Oare atat de mare sa fie diferenta intre cele 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calitatea benzinei,mai mult ca sigur.Am patit si eu sa nimeresc benzina atat de proasta incat abia tragea masina.Oricum..daca mai face figuri trebuie o diagnoza sa vezi cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pot gasesc o lita din asta de 110A atat scrie pe ia este pe panoul de pe baterie. Sa topit din nuhs ce cauza iar eu am pus niste sarmulite de cupru . Unde pot gasi ??

post-91105-0-03091300-1330428854_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N 10424905 numai pe original 4 euro bucata de 110 amperi.

Ai grija nu face improvizatii acolo ca iti ia foc masina.

post-64586-0-15377400-1330429277_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si unde pot comanda ??? este pe net ?? sau la ce magazin as gasi asa ceva ?? sub ce nume sa cer acest produs ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te duci la magazin cu codul dat de mine si iti gasesc aia..maxim 20 lei bucata,sau daca nu la o reprezentanta vag..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi poate si mie cineva spune care este roul piesei 24 din imagine?post-104118-0-95948500-1330431098_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma poate ajuta cineva in legatura cu problema postata de mine mai sus !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arc inpingator pt selectorul de viteze.Fara ala tragi de maneta si intrarea si scoaterea din viteze e mai brutala.

Teoretic,ruperea curelei de auxiliare,nu trebuie sa aiba efecte secundare la cureaua de distributie.DAR..exista posibilitarea ca blocarea unei componente a curelei de auxiliare sa duca la blocarea fuliei centrale si apoi la blocarea vibrochenului pt o secunda.Se blocheaza vibrochenul sau nu mai este in concordanta cu axa cu came,iti sare cureaua de distributie de la punct sau 1..2..3 dinti.E de ajuns sa iti indoaie o supapa sau 2.Ambele curele sunt puse in miscare de vilbrochen,cureaua de distributie prin pinionul atasat de vilbrochen si cureaua de auxiliare prin fulia centrala care la astfel de motorizari e bruta si nu are flanse de cauciuc sa poate prelua socurile.Sunt mai mult ca sigur ca asta sa intamplat...cu toate ca sunt foarte rare astfel de cazuri.Mai exista posibilitatea ca ruperea curelei de auxiliare sa duca la spargerea capacului de plastic de la distributie .Am vazut cazuri cand bucati din cureaua de auxiliare ai intrat la cureaua de distributie si au facut ravagii acolo,nu mai pomenesc sa se rupa intinzatorul si sa sparga capacul si sa rupa distributia.Trebuie dat capacul de la distributie jos si trebuie vazut cum stau lucrurile acolo.Nu mai pornii motirul,risti sa se complice treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am mai pornit motoru , dar ce ma nelamureste pe mine , de ce nu are compresia buna in primul piston .... acolo pot fi supapele dupa parerea mea ... cum ai zis tu , sa oprit vibrochenu pentru o secunda , supapele au ramas deschise , cele de evacuare si a venit pistonu si lea lovit , sau strambat ! dar nu vad legatura cu distributia din moment ce celelalte pistone merg normal ! daca distributia era sarita de la punct nu era normal sa fie dereglate si celelalte 3 pistone ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o toleranta mica;2..3 dinti afecteaza doar un singur piston.Sau exista posibilitatea ca doar cureaua mica de la axele cu came sa fie detarata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi ramane bendixul cuplat si dupa 2-3 sec de la pornire scoae scartit ala . Pot circula o vreme asa sau trebuie reparata problema cat mai repede??? Cat mar costa??

http://www.youtube.com/watch?v=60GB8lVNGU4

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cat il repari mai repede cu atat scapi de probleme la volant.a... sa nu ciupeasca din dinti :)

iar clusterul acela.. e defect, nu ai de gand sa il schimbi ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un electrician..in 15 minute termina treaba.Scos de pe masina...alimentat pe banc,in timp ce iese bendixul din locas,se unge cu ulei.10-15 porniri pe banc sa se unga bine si ai scapat de grija.Oricum daca da electromotorul jos...se desface se curata putin de praf de la carbuni,si se mai unge ansamblul de rotite..daca e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le-am rezolvat era din cauza ca se topise siguranta de la alternator si de aia am crezut cai defect alternatorul . am facut o improvizatie pana reusesc sa gasesc siguranta aia

Deci bendixul imi poate face probleme daca nul reapar acuma ???

post-91105-0-98752000-1330547540_thumb.j

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cu cat mai repede cu atat mai bine.Nu e vorba de reparat,e vorba doar de gresat...atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

choppermaster

Salut,

Stie cineva cu ce cheie se deschide busonul de golire al baii de ulei la un Golf 4 (1.4 16v) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-am uitat la baie motivul fiind scoaterea si curatarea epuratorului si am vazut ca e un surub normal cheie de 17 parca sau 19 asa cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tubulara de 18 daca retin bine, e cel mai sigur sa nu strici surubul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din ce cauza ar putea sa imi mearga greu volanu ??? parca ar fi moi cauciucurile acesta senzatie iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!