Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Vezi rola de ghidare si intinzatoare de la cureaua de auxiliare.De regula zgomotul se transmite prin curea si iti lasa senzatia ca provine de peste tot.Mai poate sa fie un rulment de la alternator.Se poate verifica dupa ce incalzesti bine masina si apoi o pornesti fara cureaua de auxiliare...dar nu mai mult de 2 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa puna o procedura pt schimbarea curelei de accesorii?Am cautat prin manuale dar nimic concludent.O poza ar fi super.PT ca la mine nu pot sa detensionez intinzatorul,pt ca se invarte piulita,ca si cum as strange'o. o_O

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O inelara cotira iti trebuie sa faci mangealac si sa dai de intinzator atat cat iti permite sa scoti cureaua.Exista un cui de blocaj al intinzatorului dar mai bine nu te mai folosesti de el..e o grija in + pana bagi cuiul respectiv.

post-64586-0-87436200-1330097612_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce kit de distributie imi recomandati?Contitech e buna? Sau sa iau kit-ul role/curea contitech si pompa de apa hepu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi.am si eu o dilema.aud o frecare la rotile spate cand franez usor.frane f bune placute f bune le-am verificat acum 2 saptamani.sa fie vro piatra la placute sau ce sa fie altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegii. La voi cum prinde ambreiajul? La mine este foarte sus, greu a obisnuesc cu el. Daca va jucati cu acceleratia va smuceste, sau intra frumos in frana de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Smuncitura e posibil sa fie de la suportul central de dedesubt(dogbone) iar cursa poate o mai rreduci cu o aerisire.

@Cosmin,daca suprafata discurilor e neteda,lucioasa atunci e posibil de la prea mult fier in placute sa fie.Ce placute ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush ce placute am ca am luat masina in decemebrie si cand am schimbat cauciucurile m-am uitat la ele sa vad daca sunt bune si sunt aproape noi.dar acum parca ar fi o piatra intre disc si placuta doar cand franez.parca ar fi placutele terminate asa se aude dar franele sunt perfecte nici gand de placute gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt "ieftineli" posibil sa aiba mult fier in ele si chiar sa produca cerculete pe discuri si de acolo sa se auda sau pur si simplu cum zici tu,o pietricica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai am mers cu ea 1200 de km si nu a facut asa si de 2 zile am mers cu ea de 2 .se aude putin daca o ating sa zic f putina franare(fara sa se simta)se aude cum ar freca ceva pe spate ca o piatra

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faza cu prinderea sus nu sugereaza un ambreiaj uzat? Pe langa asta sim si vibratiile motorului in pedala de ambreiaj daca acesta se apasa usor, in special in accelerare. EU ma gandeam ca smuciturile acestea sa vina de la discul de ambreiaj, vibratiile acestea putand fi cauzate de acele arcuri slabite sau rupte. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratiile alea sunt normale din cate am vazut.La mai multe masini(benzina) am verificat pedala de ambreiaj in timp ce acceleram si la toate parca era o bataie ca de ABS.

Intr'adevar un ambreiaj dus e indicat in primul rand de o pedala care cupleaza sus.Pana a identifica un ambreiaj uzat,o metoda mai empirica,ar fi sa tragi frana de mana(pe asfalt) bagi1'a si incerci sa pleci.Daca masina taraie spatele,ambreiajul e bun.Daca ajungi sa ridici de tot piciorul de pe ambreiaj si masina nu se misca dar poti sa te joci cu acceleratia fara sa iti patineze rotil,ambreiajul e cam dus.La fel si intratul in viteze incepe sa faca probleme,scade viteza maxima atinsa iar ipsa de putere se simte in pante destul de suparator.Unii au scapat de cursa lunga a pedalei(au mai redus'o) schimband lichidul de frana si cu aerisirea aferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. De patinat ambreiajunu am obs si am facut si acest test. Faza e ca in momentul in care apas pedal si se simte cele vibratii ca la ABS si motor devine mai zgomotos de parca ar zornaii ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai...cand deja incepi sa simti acele batai,discul incepe sa se departeze...si ba prinde ba nu prinde...ceva de genul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este mai bun in materie de bobina de inductie la axp... BERU sau VALEO ?

iar la EGR producator Meat&Doria sau Teamec ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temic la bobina,iti vine pe original(aia normala cu 4 iesiri sau Beru sau Bosch) si egr Pierburg ..iti vine pe original.

Incearca la bobina si HUCO,sunt foarte bune si mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam,

chiar nu stiam ce vine pe original, si vreau sa-mi fac o imagine.. sa incep sa pun bani deoparte, mai ales pentru EGR :)

HUCO sunt asa bune pt bobina ?

vad ca sunt la jumatate de pret fata de BERU si VALEO, si de 3 ori mai ieftin fata de BOSCH si HELLA :)

iar la EGR vad ca pierburg are pret bun, 520 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa dau jos alternatorul pt al duce la reparat , Imi trebuie rampa pentru al putea da jos ??? trebuie sa tin cont de ceva sa nu stric cnad il dau jos ??? Cam cat ar trebui sa coste raparatul ??? alte cestii de care sa tin cont ,?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea poti umbla de deasupra, pt ca este fix intre compresorul ac si pompa servo

trebuie sa scoti cureaua de accesorii ca apoi sa scoti alternatorul

in rest, numai sa nu pornesti masina fara alternator, ca apar erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si foarte important sa deconectezi bateria inainte de a demonta legaturile alternatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cureaua de accesori se scoate greu ?? nu pot strica ceva incercand so scot ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie detensionat intinzatorul ei cu o cheie inelara facand mangealac.Daca masina este fara AC e si mai simplu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor , sunt nou pe aici !

Am un vw golf 4 , 1.4 , 16 V din 2002 si am o problema cu el ! Sa blocat o rola conducatoare de la cureaua de transmisie ( cureaua de la alternator - pompa servo ...) si se auzea urat acolo . eram in trafic , am tras pe dreapta , mam uitat acolo , dar nu miam dat seama ce are atuci pe moment , mam urcat inapoi si am plecat spre casa ! cand am ajuns acasa , inainte cu 50 de m sa ajung in fata blocului in parcare a sarit cureaua de transmisie si in momentul ala sa oprit motorul singur , sa aprins in bord becul portocaliu de la motor si bateria ! nu am mai pornito , am inpinso pana in parcare , am chemat un mecanic sa se uite lea ea , am schimbat rola blocata si cureaua de transmisie , dar la pornire am avut o surpriza ! masina trepida foarte urat.mecanicul a luat compresia din pistoane , si la pistonul 1 aveam compresie 3,5 iar la celelalte in jurul la 14 . am dus masina in reprezentanta vw si mi-au spus ca trebuie sa ii dea chiulasa jos sa vada ce are si ma costa 10 milioane doar demontatul si montatul chiuloasei :)) si am laut masina acasa sa o duc la un alt mecanic ! poate sa imi zica cineva care ar putea fi eventualele cauze , ce ar putea avea acel piston?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!