Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

lasa ca o so foliez pe masina mai bine o sa scot casetotoful si rama la clima si raftu si iese si suportu de pahare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese..dupa ce ridici clapita de pa suport,pe laterale trebuie sa bagi 2 surubelnite drepte si apoi tragi de el inspre tine.Asa am facut si eu,cum a zis soila,am demontat totul.Nu e greu,nici nu dureaza mult daca ai torxuri si inca ceva unelte de baza.La Bora,insa, si la Passat lateralele alea ies daca tragi din partea de jos,separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa scot tot si o sa foliez linistit in casa si acele 2 margini le foliez la locul lor ca nu e greu ca nu ma mai incomodeaza nimic pe acolo.acum sa reusesc sa scot suportul de pahar.stiti cumva cam cat ar merge un suport de pahare spate?la dezmembrari ca mie unul 1 milion la dezmembrari mi se pare cam mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta prin Vanzari/Dezmambrari...vazusem si cu 40 de lei mai demult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.am dat toate acele componente ale consolei(casetofon,rama clima,suport pahare,raft)jos si le-am foliat si cele doua margini le-am foliat pe masina.cu folie neagra carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul culisant de la scrumiera trebuie sa mai foliezi, si apoi si manerele de la usi :) ca sa fie pachetul complet

eu am preferat acum cativa ani sa curat frumos vopseaua cauciucata, iar manerele de la usi sa le vopsesc... si acum zici ca sunt noi

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pe mine ma bate gandul sa fac operatiuniile astea,dar nu ma pot decide, sa le vopsesc sau sa le colantez. Consola si manerele de la usi.Le-as colanta dar nu stiu daca le pot colanta eu singur si sa iasa calumea. soila, tu cu ce le-ai vopsit?Vopsea normala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai manerele de la usi le-am vopsit..

manerul se usor, scoti partea exterioara, si apoi cea inferioara care sta prinsa in 2 suruburi mari si inca 2 mici

iar cel de la sofer cu, comenzile electronice, se scoate si mai simplu...

trebuie curatate bine cu smilger granulatie fina, apoi le stergi bine cu diluant, si le vopsesti cu un tub aerosol in mai multe straturi.. ca altfel curge si se vede urat, eu am luat un tub din ala ieftin Dupli Color

a iesit frumos, mi-e ciuda ca nu am luat vopsea neagra mata, eu am vopsit cu neagra lucioasa, si parca nu ar fi de acolo manerele pe usi :D dar multi vad, putini cunosc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu stiu... eu luasem tubul pentru alte lucruri, si in acea vara fiind in concediu nu stiam ce sa mai "butonez" la masina, astfel ca m-am apucat de manere :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai tip liber,un "foehn" mai sanatos si nu ai tremurici la maini,nu are ce sa iasa rau.

Cauciucareala aia eu am curatat'o cu spirt si burete de spalat vase(partea aia verde) si nu au ramas zgarieturi.Nu le'am mai vopsit,au ramas asa.Acum am altele,de Bora,la care vreau sa le colantez "mijlocul".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu n-am comenzi electrice la usa asa ca, am doar manerul ala simplu de care te ti cand te dai jos din ''autobuz'' :D

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am colantat toata bucata aia neagra de jos din juru la schimbator si inclusib manerele si scrumiera spate:Dam vrut sa fac si capacele alea de la contact dar nu am putut sa le dau jos.poze as pune dar nu reusesc.si daca vrea cineva sa faca si sa vada cum este.cosmin_cosmin29 si ii pot da poze.si am pus singur cu feonu si pentru prima data si a iesit mai mult decat perfect

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat masina cu difuzoare pe spate.bineinteles ca nu sunt cele originale si din ce am vazut eu prin acea plasa sunt albe.fostul proprietar a tras fire.daras vrea sai pun tweetere si nush cum sa le leg.le leg la acelasi fir?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a avut cineva un zgomot relativ ciudat ca de mieunat :D din dreptul clapetei de acceleratie/cutie.. ??

care apare numai la relanti, si la peste 2000 de ture dispare...

motorul trage normal, nu trepideaza, nu are martori prin bord, nu dispare cand calc ambreiajul.. urechea pusa pe bobina si nu se aude.. etc

l-am sesizat de ieri... si nu stiu de la ce vine, pare a fi ceva mecanic.. dar in afara de cutie.. nimic nu se invarte in acea zona

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://youtu.be/3vfq-K8Edj8

Si eu am un sunet ciudat la relanti. Parca ar fi de la alternator.

PS: Cand opresc motorul, prima data dispare acel sunetu si dupa o fractiune de sec se opreste si motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea la rece.Azi dimineata am dat sa pornesc motorul,a pornit fara probleme dar numai ca dupa ce a pornit sa auzit o bataie destul de urata in zona tachetilor.Toata aceasta bataie a tinut sa zic 1-2 secunde.Imediat dupa ce a pornit timp de 1-2 secunde sa auzit aceea bataie.Acesta bataie nu o am tot timpul si am observat ca face numai cand e foarte frig si masina nu a fost pornit de 2-3 zile.

Si astazi am facut cu golfu un drum spre bucuresti si i-am dat niste forje destul de bine.Intr-un regim de mers cu 130-140 km/h si turatii 4000-5000 rot/min cand am ajuns acasa am dat sa verific uleiul bine dupa un timp si se afla exact unde se termina aceea striatie de pe joja.

Nu e un consum urias de ulei dar am obs ca pe filtru de aer am urme de ulei.Stiu ca vine de la epurator dar si din cauza ca acele gaze din epurator care cred ca mai contine si vaporii de ulei imi scade foarte putin uleiul pe joja.

E normal??

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce zici tu nu este normal pentru o masina noua. Avand in vedere ca masina are spre 200.000 Km, toate simptomele descrise sunt normale. Si mie imi bat tachetii la rece cateva secunde cand este frig doar si uleiul fiind mai vascos nu urca asa repede prin toate cotloanele. Si mie imi scade uleiul dar pana la consumul de 1L/1000 Km cat scrie in carte ca sa consultam un service mai are. Mai vreo 100.000 Km fara reparatii eu zic ca mai merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare. Distributia se schimba la 60k sau la 90k? Intreb asta,deoarece, am auzit tot felul de teorii precum ca, prima distributie cu care vine masina se schimba la 90.000 iar celelalte se schimba din 60 in 60.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distributia se verifica la 90.000km si daca e cazul se schimba.Majoritatea pe la 100.000 o schimba indiferent la a cata distributie este.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuala distributie/pompa apa are 67.000 km,si de cateva zile a inceput sa se auda un piuit la relanti,dar, doar atunci cand motorul este cald (dupa 70 grade incepe sa se auda slab si din ce in ce mai tare pana la 90 grade). Piuitul imi suna a ceva electric, am impresia ca ar fi de la alternator pentru ca de acolo se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!