Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

mirosul ala cred ca l-am ma simtit si inainte de zapada.as crede sa fie gazele ne arse cand o opresti sau din timpul pornirii.ca nu hurue ca sa zici ca e spart ceva si dupa ai dispare dupa un scurt timp.f proprietar a zis ca ia bagat 5w40 acu pt iarna si ca la vara sai bag 10w40 ca cik asta e prea subtire.in acel om nu pre am incredere ca a fost doar un intermediar si acum la aces ulei nu am consum.si vine dedesubt de la esapament oricum mirosul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu i-am pus castrol magnatec 10w40 prin decembrie si nu am avut probleme cu el pana acu...si nici nu mi-a consumat nici un strop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.Din iunie posed un golf 4,16v,motor AXP si ma bate gandul sa-i fac revizia...acum intervin cateva intrebari la care as dori niste raspunsuri(daca se poate din partea celor care se pricep cu adevarat si nu-si dau doar cu parerea asa cum am observat ca se face in general pe forumuri):

1) la cati km se face revizia la aceasta masina?-acum are aprox. 142000 si ultima revizie s-a facut la 132000

2) ce tip si marca de ulei este cel mai indicat pt revizie?-fostul proprietar a folosit ulei Aral 5w40

3) restul consumabilelor(ma refer la filtre) trebuie sa fie de o marca anume?ps:am vazut pe diferite site-uri tot felul de dimensiuni(inaltime,diametru,lungime,latime),dar toate erau pt golf 4 modelul meu...se potrivesc toate?

Pt. moment atat mi-e neclar....daca mai apar ceva nelamuriri o sa postez ulterior...multumesc anticipat pt. raspunsurile dvs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. uleiul il schimbi la 10.000km orice ar fi, norma 502.00 5w-40 e suficient

2. orice in afara de mobil si castrol made in turcia... incearca un ulei rheinol, motul sau chiar aral, e mai ieftin, si inca sunt facute in germania

4. filtrul de aer il desfaci si te uiti la el.. daca e de schimbat il schimbi, cel de polen la fel... oricum cel de ulei il schimbi odata cu uleiul

cel de benzina ar fi bine sa-l schimbi acum, cine stie daca a fost schimbat vreodata... si apa si mizeriile iti pot face probleme acum iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iese niste gaze de la motor si vin din zona schimbatorului.si un miros aferent.dar dupa 30 de secunde gata nu mai miroase ce sa fie?ca nu e spart nimic sa huruie sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Stie cineva cat m`ar costa instalarea unui computer de bord pe 1.4 16v axp an 2001?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.eu am masina din decembrie si am vazut ceva discutii despre clapeta de acceleratie,ca ar influenta consumul,presupun ca trebuie sa o curat la vreun service nu?(mentionez ca ii prima mea masina si nu prea stiu ce si cum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista DIY nu ai un VagCom la indemana pt adaptare,nu te apuca.Sunt cazuri in care trebuie adapatare facuta din soft.Nu e rocket-science.Daca urmezi cu atentie pasii nu ai ce sa strici.Intr'adevar influenteaza consumul cat si mersul "rotund" al motorului dar sa nu crezi ca la consum o fi diferenta de X litri.Mai bine o faci acasa sau cu un coleg din zona,ca la service,majoritatea sterg clapeta pe motor fara sa o mai dea jos,mai ales ca e o operatiune simpluta si nu necesita interventie de marimea unui service.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, daca mergi distante scurte, pana in 10 km, pe computer imi arata 11-12 l/100km fie ca este iarna sau vara..., iar in afara am scos si 4.8 pe distante de 250-300 km. M-am chinuit intr-o zi sa merg la consum pe o distanta scurta... 9.8 l/100 am scos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns, cred ca nu o sa ma complic si o sa ma duc la un service sa curat clapeta,poate data viitoare:p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne spui si noua cat te-a costat operatiunea asta la service sa stim si noi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor ; cine ma poate ajuta cu o problema golf4 1.4 16 v cod motor axp ,nu trage motorul nu are putere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai nici un martor aprins in bord?de turat se tureaza in gol ma refer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare,filtre,bujii,bobina(bobine),benzina buna,clapeta+map+egr curatate...Test de compresie si o verificare a ambreiajului. :icon_thumleft:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zebrocksky Era mai simplu sa-i spui sa-si cumpere alta masina :D (glumesc). Si a mea trage cand si cand. Cateodata parca am 2 ponei sub capota si cateodata trage cum ar trebui sa traga.Eu cred ca ar putea fi de la clapeta de acceleratie. La test am avut o eroare V60 throttle acuttator position open sau ceva de genu. In rest, bujiile le am de 3000km,toate filtrele etc. Intr-adevar, cu compresia stau cam prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sunt cam cele mai ieftine piese de verificat acasa(sa nu te arda in service),,,,iar faza cu compresia si ambreiajul am zis sa verifice nu sa le schimbe.In cazul ala,cam da,avea nevoie de alta masina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cand nu mai compresia cum ar trebui,ce e de facut?segmentare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, cum se desface mufa de la motoras lichid parbriz ? Am tras de ea, am apasat pe clema din lateral dar nu am reusit sa o scot... E posibil sa fie doar intepenita ca nu s-a mai umblat, dar n-am vrut s-o fortez ca nu sunt sigur daca metoda mea e si cea corecta :lol:

post-58492-0-89430400-1329492110_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E sistemul de mufare VAG,ca sa capeti experienta incearca pe mufa de la vasul de lichid frana.Se apasa pe ciocul care se vede in poza la tine si putin fortata iese.De fapt...tragi de siguranta spre exterior in cazul tau spre fire,sau bagi o surubelinta si faci mangealac in locul ala.Sageata albastra e sensul in care trebuie impinsa siguranta.

post-64586-0-72451500-1329492881_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu impingeam in clema aceea si in acelasi timp trageam in sus de ea ( de mufa ) :icon_cheesygrin: ... E bine ca n-am fortat-o ca nu trageam cum trebuie... Mersi pt ajutor.

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apkah...in primul rand papa ulei,e mai zgomotos,mai scoate si fum albastrui...in final se ajunge la segmentare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu o intrebare daca pot pune brad stergator luneta de golf 5?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am auzit ca s'ar potrivi la fix :icon_thumleft:

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se da acele plasticuri din lateralul casetofonului ca vreau sa le foliez(carbon)ca sunt prea zgariate inclusiv acea usita de la suport pahare?multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea laterale sunt intreaga cusca pe care sta toate... trebuie sa dai jos consola centrala de la schimbator, torpedoul si plasticul de sub volan

apoi dupa ce scoti casetofonul, rama de la AC si ce mai ai in plus, poti scoate si cusca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!