Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Sa nu mai impingi-tragi masina sa porneasca...dai curent atat.Ai pus redresorul pe ea cu bateria pusa pe masina si cu bornele puse?Sa dai o fuga la un electrician sa iti unga bendixul la electromotor..pana nu e prea tarziu.La pornire face zici ca e elicopter.. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai electromotorul nu mia da curent . daca ung bendixul se va rezolva problema ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a referit ca dupa ce porneste masina bendixu ramane cuplat ink cateva secunde si de asta ti se aude asa.termocupla iti porneste pentru ca am vazut ca si in bord iti arata 120 de grade si cred ca fiind o defectiune de asta iti si porneste.eu am patito asa cand intr-o dimineatsa arata numai liniute pe bord nu se ridica nici un ac si nu facea bn contact bornele.pornea fara nici o problema dar nu ajungea curent in instalatie ca daca observi ai un fir care duce direct la electromotor si de asta poate verifica si u bornele le-am ras putin si no problem.incearca si mai scazi din suspiciuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus mai de mult redresorul pe ia cu bateria pusa.De atuncea a mai mars o luna apoi , am skimbat bateria si o saptamna a mers (cred cat a tinut bateria) . Am verificar electromotorul si nu incarca. Problema mea este ca daca repar electromotorul se va rezolva si bordul adica imi va functiona kilometrjul si acul care indica temp si cobustibilu si toate cele. Sau din alta cauza sau defectat. Cand am skimbat bateria la fel am patit , dar am scos o mufa care era situata pe baterie si sia revenit ,dar acum nu vreas sa isi mai revina.

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alternatorulll...electromotorul doar iti porneste masina.

Sa nu mai pui edresorul cu bateria pusa(bornele cuplate).Ori dai bateria jos..ori scoti bornele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de la ce mama drak sa defectat bordu ??? Ca numai am skimbat bateria ???? Trebuie resetat computerul de bord ???

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand iei contactu ti se dau acele de la turometru si de la km la 0?

eu ti-am zis am patit asa acum recent si am ras cu smilgher interioru bornelor si totu e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o rugaminte la posesorii de golf 4 motor 1.4 16v care au computer in bord sa imi zica la ce turatie cand merg constant pot scoate un consum minim ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vara fara AC, 2 adulti, treapta a 5-a maxim 90km/h (deci cam 2200-2300rpm) am scos piatra-neamt bacau dus-intors o medie de 5.2 cu AXP

acum iarna am observat ca la a 3-a cu 2200-2400rpm consuma sub 8.0l aici e optim

oricum optim inseamna sa accelerezi in lung si sa franezi mai mult cu motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si constructie motorul meu seamana mult cu 1,4 16 v,ma refer la partea de distributie,axe cu came....Ieri am obs. ceva scurgeri de ulei din zona distributiei,am desfacut capacul de vizitare si cred ca a cedat cel putin unul din semeringurile axelor cu came.Undeva pe forum era o discutie unde cineva zicea ca e o problema cunoscuta proasta lubrefiere in zona de unde si probleme .Astept un raspuns din partea celor care au avut probleme in zona.Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mn s-a rezolvat ca nu statea bn bornele nu faceau bn contact.pornea motorul dar bordu ca al tau facea.

Un ulei recomandat pentru 1.4 16v AXP 150k este primul schimb ca abia e luata masina si nush exact ce sa-i pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ce distanta ai scos consumul acesta iarna,ca la mine nu mai scade sub 11-12 si am curatat si clapeta de acceleratie.eu circul cam 5-6 km pana la lucru si o opresc,cand vin acasa tot asa.

Modificat de radusb23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in 5-6 km nici nu se incalzeste motorul cum trebuie, asa ca nu-i un consum exagerat, zic eu. Tinand cont ca ai si ventilatia, dezaburirea si cum pe ninsorile astea se cam merge cu a 3-a repet, nu mi se pare exagerat.

:offtopic: Citisem undeva ca in primele minute pana se incalzesc, masinutele noastre consuma 30-35 % :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi mi se pare un consum mare pentru un motor 1.4...~8% :| .....dar asta e,astept vara sa vad ce consum ii scot..

apropo..eu am masina din decembrie si am vazut ceva discutii despre clapeta de acceleratie,ca ar influenta consumul,presupun ca trebuie sa o curat la vreun service nu?(mentionez ca ii prima mea masina si nu prea stiu ce si cum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin,daca nu mananca ulei,pune 5w40 fara griji.Mai exact 5w40 Castrol Magnatec C3 full sintetic.Filtrul ai grija,poate ai noroc si nu gasesti Mann Made in Spain/China.Daca nu gasesti ceva facut in DE,foloseste filtru Bosch cu incredere.

danu31,pe frigul asta,consumul e in minitile lui.Nu mi;as face griji in locul tau.Numai cu apa nu merge la 8% prin oras :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca va plangeti de 8l consum la golf

cei cu logan 1.4 mpi ce sa mai zica ? :) nu se scoate mai putin de 10l

sau alte masini cu motoare de 1400cmc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kiar nu a avut nimeni problema asta??? Nu sti nimeni cum rezolva problema cu bordul ??? mai pun odata video

http://www.youtube.com/watch?v=60GB8lVNGU4

Cred ca s-a incercat modificarea kilometrajului si nu s-a reusit. Se poate rezolva cu alt .bin de bord corect. Nu vad cum incarcarea bateriei sa duca la asa ceva.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata timp cat alternatorul nu incarca si bateria este slaba, orice este posibil. La mine cand nu incarca bateria, stateau aprinse toate beculetele din bord, si airbag si noxe, si frana de mana, toate cu exceptia becului ca nu incarca bateria. Dupa repararea alternatorului si incarcarea bateriei toate lucrurile au revenit la normal. Daca bateria are 7V cu motorul pornit sa zicem, ce pretentii avem de la calculatorul masinii sa mai functioneze corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI eu am masina din decembrie si am consumul in momentul de fata 8.4 in bucuresti.pe vremea asta nu e mult.si consuma ff mult pana se incalzeste motoru cu cat se incalzeste motoru greu cu atat consuma mai mult pana ajunge la 90 de grade.

Am citit in cartea masinii si imi spune sa bag ulei 501.01 si am vazut ca 10w40 castrol magnatec de asta intreb ca vad ca multi baga 5w40.si mai bn intreb decat sa fac o prostie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspiciune noua.nu stiam ce are.am pornit azi masina dupa 5 zile.a pornit ffffff usor(nu am probleme cu masina) dand zapada de pe langa ea.iesea un fel de abur de sub capota bn ma uitasem si la joja ca sa nu cumva sa curga ulei,si iesea un abur de sub motor mai exact venea mai dedesuptul schimbatorului din partea aia catalizatoru sau cei acolo si mirosea a gaze benzina nici eu nush exact a ce.dar intr-un mintu maxim gata nu mai era nimic si am mai patito sa fie zapada de pe ea sau ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu consumul de ulei bagi 10..daca nu ai probleme bagi 5w40.Posibil mirosul si aburul sa vina de la sistemul de evacuare...care in contact cu zapada si dupa ce sa incins putin a facut sa iasa abur..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!