Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Da, borcanul are 5,5L , nu trebuie sa demontez nimic, doar trag de mufa si apoi scot senzorul ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si eu aud la masina zgomote ciudate in primele 10 minute dupa ce am pornit masina...in special in curbe...sper sa fie de la zapada si nu de la altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la mufa..are o siguranta pe care trebuie sa apesi...stii despre ce vorbesc..sistemul de mufe vag,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine ce ma mai supara este faptul ca la miscarea volanului stanga-dreapta atunci cand masina nu este pornita se aud niste batai gen "fier pe fier".ce ar putea fi,caseta oare??? :blink: .ps:azi merg sa-mi pun scutul luat de la dl Dan,asta dupa ce acum vreo 10 zile nici nu0mi mai vedeam motorul de zapada,dar asta e alta poveste. :icon_cheesygrin:

Modificat de apkah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma descurc s-o desfac, pana la urma ii dau de cap... O sa desfac cand se mai incalzeste putin ca deocamdata mi-a inghetat lichidul in borcan :lol: Sunt curios daca isi mai revine dupa curatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

of..pai cu pl.. sa nu iti faca becul in bord ca beculetele de craciun ..daca e gheata in vas.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu face nicicum becul in bord ca nu mai functioneaza de cateva luni senzorul :lol: Acum mi-am adus aminte de el si am zis sa ma apuc sa-l fac...

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.sunt cam nou pe aici.in aceasta iarna am avut si eu o problema cu apuratorul(dop de gheata sau nush ce o fi)a inceput sa arunce uleiul pe la joja noroc ca am vrut sa verific daca mai am lichid pt parbriz. golf 1.4 16v motor AXP 2001.dar nu am acea rezistenta pe furtunul de carter.masina am luato in decembrie si am dus-o la un servici sai fac o constatare.si acel baiat(sooper ok) mia zis ca trebuie curatat epuratorul ca se prelingea ulei pe langa el,dar nu am reusit pana acu.a facut doar 1 data aceasta problema pana acum si astazi am vazut si urme de ulei dintre carcasa filtrlui de aer si clapeta daca nu gresesc.ma ajuta si pe mn undeva.nu cunosc bn bucurestiul si as dori sa curat acest epurator.

Ink o intrebare ar fi ca as vrea sa schimb uleiul,fostul proprietar a zis ca abia la schimbat si a pus 5w40 pt iarna si cik dupa ce da caldura sai pun 10w40(dar nu am incredere in el nefiind el proprietaru a fost un intermediar)sunt ffffff multumit de masina dar doresc sa stiu ce ulei sa-i pun am citit in carte si cei la de vw zic ca trebuie 501.01 si din ce am cautat am vazut ca castrol 10W40 are aceasta grupa sau ce o fi ea.

Multumesc pentru atentia acordata

Modificat de c0sminel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C0sminel se curata simplu si vezi ca daca curge pe langa el are 2 o-ring -uri sunt cam 10 15 lei amandoua le schimbi si gata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum daca o sa ajung sa dau de cineva sa imi curete epuratoru cumpar acele 2 garnituri si le schimb.mecanicu cand am facut acea identificare a zis ca e prelins pe langa el pana la baie era ca era murdara.dar am 1000 de km cu masina de cand am luato si nu am pierdut nici 1 gram de ulei.si cum am mai zis am vazut si intre carcasa filtrului si clapeta urme de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca uleiul dintre carcasa filtrului de aer si clapeta de accelereaza se ''datoreaza'' faptului ca mergi subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil ca pana a dat zapada a mers si o fata cu ea.Idee de un ulei pentru schimb?

si am mai auzit ca cik "daca epuratorul este infundat creste consumul" este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc ulei Aral 10w40 si sunt foarte multumit de el si are si un pret foarte bun dupa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand se scoate epuratorul trebuie schimbat si uleiu cuge ulei pe acolo pana il pui la loc?

ink o nelamurire(ca incepatorii sa zicem)ca uitam se ea.nu prea sta acu la 90 de grade sta aproape de 90 este vro problema si as crede ca se incalzeste cam greu.bn ieri cand nu puteam sa ies din parcare ca patina si am lasato la relanti cat timp am avut un razboi cu gheata de pe geamuri in urma ploii cu totii stim daca am avut masina afara.dupa ceva timp ce mam chinuit sa ies din parcare mi sa dus si mie la 90.dar un drum de Bacau Bucuresti acum pe 10 ianuarie nu prea mia stat acu la 90 aproape de 90 cu 2 mm langa 90.este vro problema cu termostatu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu curge nimic ulei daca-l scoti.

Daca ai groapa si ai pregatite cele 2 O-ringuri poti sa-l cureti si tu. Sta in 3 suruburi. Bagi benzina in el si-l clatesti bine. Epuratorul este un fel de cutie cu site. Gazele din carterul motorului care scapa pe langa pistoane sunt dirijate printr-un furtun in filtrul de aer. Pentru ca gazele contin pe langa vapori de combustibil si un fel de ceata de ulei, acestea trec prin epurator care ar trebui sa retina uleiul si sa-l scurga inapoi in baie. Evident ca mai scapa ulei pe care-l gasesti in filtrul de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie schimbat uleiul pentru ca nu curge daca dai jos epuratorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor.mai astept pareri despre ce ulei sa folosesc,despre temperatura motorului,si daca se gaseste cineva care se ofera sa curete acel epurator(contra cost bineinteles)sa zik un pret si sa lase ceva de contact.multumesc tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gasesc garniturile de la epurator.sau vin doar pe original?este cineva care stie sau care face comenzi de piese ca vreau si eu.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De o saptama am skimbat bateria masinii cu una noua iar azi nu a mai pornit . Am impins a pornit iar si apoi dupa 1 km nu mai puteam accelera si incet incet pana murea motorul. Cred ca era de la alternator. Problema insa este ca am pus bateria pe redresor si dupa o ora am montato la loc , cand sa pornesc bordul nu mia functiona , apa si combustibilul merau pana in capat ( 103 grade respectiva FULL la combustibil) ia dupa 5 secunte imi apare semnul de la ulei si STOP in bord . Cine imi poate spune ce sa intamplat ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca ti s-a incarcat bateria sau cel putin trebuia lasata dupa ce ai luato de pe redresor pt ca ea incepe sa fiarba din ce am auzit la un electrician(trebuie lasata sa se raceasca) depinde de redresor.incearca cu alta baterie vezi ce zice

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste bine, dar problema este ca dupa 5 secunde apare martorul de la ulei ( cu rosu) si STOP (tot cu rosu) . Si mie frica sa merg cu ea asa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul rosu e pentru presiune nu pentru nivel ulei. Daca nu stiti ce postati mai bine stati in banca voastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!