Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Mersi pt raspunsuri, maine o sa ma uit daca am, dar banuiesc ca nu din moment ce mi-a facut deja figura cu uleiul pe la joja... Faza cu lasatul la relanti cateva minute nu stiu cat de mult conteaza, eu am lasat-o cateva minute sa se dezghete geamurile si cat stateam pe langa ea am vazut balta de ulei sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pacat ca nu este trecuta in schemele si manualul de reparatie si intretinere golf4

pentru ca aceasta siguranta nu a fost proiectata initial, ci dupa 2001 cand au aparut clientii cu masinile lor cu probleme, ca apoi sa puna acea siguranta

la fel cum la 1.4 dupa 2001 au pus acea tubulatura la admisia aerului, astfel au rezolvat problema cu aerul cald tras din fata radiatorului, cu praf si alte probleme

era un site, nu-l mai gasesc unde citisem ce modificari au tot adus cei din VW pt golf4 din 1998 pana in 2006 cand au oprit fabricatia variant-ului

de exemplu la golf4 2005-2006 se gasesc volane in 3 spite tip golf5,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu u stiu ce sa spun pentru ca rezistenta aia nu cred sa poata topi un ditamai sloiul de gheata in 4 minute. Nu au pb cu acest epurator si cei cu rezistenta? Eu stiu ca au dar poate nu asa de mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am acea rezistenta pe furtun si sunt deja la a 3-a iarna cu golful si n-am avut probleme cu uleiul

la epurator inca n-am umblat, desi as fi vrut vara trecuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu rosu cred ca este rezistenta, e cea mai clara poza pe care am gasit-o cu acel furtun care duce in filtrul de aer.

Alta problema care am vazut-o la mai multi cu motoarele astea de pe golf 4,leon,toledo... este cu un furtun care pe original vine doar impreuna cu tot ansamblul si costa vreo 3-4 milioane, eu am pus in locul lui un racord flexibil care se foloseste la evacuare la oltcit :lol: Si celalalt furtun cu rosu la mn a fost rupt in 2 locuri dar cand am auzit pretul am preferat sa-l lipesc cu silicon sanitar si inca vad ca tine, are deja vreo 2 ani... Sincer mi se pare chiar nesimtire sa-mi zica sa comand un ansamblu de piese in valoare de 4 mil pt un furtun.

post-58492-0-25364500-1327864536_thumb.j

post-58492-0-37505800-1327864842_thumb.j

Modificat de rey toledo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa o si turezi, dar clantanitul ala de tacheti de obicei se aude la ralanti, cand o turezi zgomotul motorului il cam acopera.

Inregistreaza la ralanti si roaga pe cineva sa-i mai dea cate un sprit cat plimbi tu camera sau telefonul in jurul motorului.

E ok filmuletul pe care l-am facut? Exista vreo sansa de reparatii nu prea scumpe, sau trebuie sa incep sa ma gandesc la lucruri necurate (sa o vand)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea iti poti da seama din filmul postat de tine.Daca nu iti consuma ulei.motorul nu bate exagerat,nu scoate fum,masina trage bine...eu zic sa te potolesti si sa stai linistit.Poate prinzi un golf identic cu al tau sa faci o comparatie referitoare la functionarea motorului si la zgomotul produs de el..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si surprinzator am rezistenta si chiar functioneaza, am pus mana si se incalzeste in jurul ei. E normal sa incalzeasca o zona asa mica (cea cu rosu in poza) sau nu mai functioneaza bine la masina mea ? Daca e normal si functioneaza bine inseamna ca uleiul de proasta calitate a fost de vina in cazul meu pt ca in anii urmatori am avut alt ulei si nu a mai facut.

post-58492-0-10049900-1327931348_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca aceasta rezistenta nu garanteaza ca nu ne trezim cu balta de ulei sub masina :lol: Eu sunt sigur ca de vina a fost uleiul, un castrol 10w-40 de asta contrafacut, luat de la un magazin de cartier... Anul trecut cu valvoline si anul acesta cu mobil, amandoua tot 10w-40 dar luate de la magazine mari nu am avut probleme. Epuratorul e cam incomod bagat din ce am vazut eu pe acolo, cred ca e destul de greu de desfacut de sus, m-ar tenta sa-l desfac sa vad ce scot din el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e greu de desfacut..dar iti trebuie maini de pianist.Atentie la cele 3 suruburi imbus,daca le strici...e cam nasol,se mai pot desface numai cu o trusa speciala de desfacut imbus stricate. ;) mai bine il scoti pe groapa sau elevator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Il las asa deocamdata, daca mai face probleme o duc la un service cu elevator ca n-are rost sa ma complic sa desfac de sus ca nu prea vad nimic acolo. Stii cumva cum se numeste corpul in care intra senzorul de temperatura antigel (G 62) ? Este un corp de plastic mare in care intra mai multe componente, nu am gasit nici o poza clara ca sa-ti arat. Pierde antigel mult pe la acel corp da nu stiu exact ce sa caut, la un service mi l-au gasit doar pe original si venea impreuna cu senzor g62 si termostat si costa 4 mil :lol: Mersi pt ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am fost azi la un test de compresie. Testul de compresie a fost facut cu motorul cald si e cam nasol zic eu. Compresia sta cam asa 1. (14) , 2. (7) , 3. (6) , 4. (10). A facut cineva pana acum o segmentare la motoru asta? As depasi 5-600 euro cu tot cu manopera?Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acu am revenit de la mecanic acesta realizand o curatire a furtunului de degazare si a epuratorului + inlocuirea garniturii rotunde (aia mai mare - nu am gasit momentan garnitura originala si a fost inlocuita cu una de filtru de ulei / ce=a veche cand a incercat sa o scoata s-a crapat, era coapta) - momentan nu mai curge ulei.

- efectiv se vedeau gazele de culoare gri cand ieseau pe acel furtun, dupa curatirea cu benzina a zgurii ca sa zic asa, din furtun si epurator nu se mai vedea nici un fel de fun de culoare gri.

nu a umblat la semeringul de la arbore ca daca nu curge ulei nu avea rost.

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22VIK, cum sa coste atat? Iti trebuie segmentii care costa in jur de 100 euro, garnitura de chiulasa si ceva silicon pentru capacul tachetilor. Asta daca nu mai ai ceva de schimbat pe-acolo. Manopera nu stiu cat este, dar nu ai cum sa ajungi la cat ai scris tu. A, si silicon sa lipesti baia inapoi.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semering supape..siliconul special pt capacul de tacheti este in jur de 80-100lei,ulei,manopera in jur de 500-800lei.Una peste alta ajungi pe la 2000lejer..in conditia ca se face lucrarea bine si fara compromisuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai de gand sa o schimbi in urmatorii 3 ani, merita segmentarea... se reduce si din consum, nu mai papa ulei, trage mai frumos... cauta un mecanic bun in care ai incredere si te costa si mai putin, aduci tu piesele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Alex CJ Multumesc, am schimbat cu 80 lei termostatul (50 termostat + 30 manopera) si acum imi functioneaza motorul in parametri normali. Mai bine spus, chiar si acum la temperaturi scazute ajunge apa la 90 grade si acolo ramane. Precizez ca nu aveam oscilatii ale acului indicator de temperatura, pur si simplu chiar dupa 50 km parcursi, acul indicator ramanea la jumatatea distantei intre minim si 90 grade.

Drumuri bune tuturor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma hotarasc sa o fac, va dati seama ca vreau sa o tin.Urmatoarea chestie ar fi ca daca o voi face, nu-mi pot bate joc de ea si voi pune doar piese de calitate.Mi-am facut o mica lista cam cu ce mi-ar trebui asa in mare +,- = Ghiduri supape,semeringuri,segmenti,garnitura chiulasa,garnitura baie ulei,blocu motor sau chiulasa ce trebuie dusa la planat, ulei, antigel. Credeti ca am omis ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22VIK cat ulei iti consuma??scoate fum mult??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia cam 800ml/1000km. Fum scoate doar in sarcina si scoate un fum albicios.De curs, imi curge putin pe la epurator pentru ca tot timpul am baia de ulei ''transpirata'' ,dar,nu cred ca pe acolo se pierde atat ulei,pentru ca, daca las masina 2-3 zile intr-un loc, nu am nici macar o picatura de ulei sub ea.Ulei am mai observat pe cutia de viteze, curs de la clapeta de acceleratie.La sarcina mare atunci consumu este usturator, adica, daca urc munti etc.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Gabi, dar atunci nu aveam compresia aia idioata :( si la cald. Cine stie ce compresie am la rece :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am observat la golful meu din semnatura inainte de a-l scoate din garaj, la roata stanga spate, pierdere de lichid de frana. Pe interior toata roata e spalata cu lichid de frana si, bineinteles, mi-a scazut nivelul de lichid din vas.

A mai intampinat cineva o astfel de problema ? Sigur, o sa merg la un service, dar as vrea sa stiu de ce sa ma pregatesc.

Multumesc anticipat

Modificat de g41999
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!