Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@2mad4, a ramas cam surprins. Exact cand am ajuns la service mi se aprinsese martorul rosu de ulei (imi aruncase tot uleiul). A zis ca uleiul pus a fost foarte prost de s-a intamplat chestia asta. :dry:

ce ulai ai folosit si ce folosesti acum?

Am avut o mizerie Castrol Edge 5W-30. Acum am revenit la Magnatec 5W-40, cu care n-am avut probleme in trecut. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi, io tot castrol magnatec 5w50 folosesc...dar m-a pus cineva sa pun ceratec in ulei, cica ii face vine...stie cineva daca am procedat corect? adica asta: http://www.bitonline...entru+motor/697

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat cu motorina dar eu l-am dat jos nu ca am avut probleme cu el.L-am curatat preventiv si am scos din el numai mazga.Bagi motorina in el si il agiti bine dupa care repetii operatia pana numai iese mizerie deloc din el.

Nu mai bagati castrol.e un jeg de ulei.

Am avut eu si ,ma dezamagit.Acum merg cu aral si alta viata

post-46557-0-11069700-1327845838_thumb.j

post-46557-0-35980400-1327845850_thumb.j

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat cu motorina dar eu l-am dat jos nu ca am avut probleme cu el.L-am curatat preventiv si am scos din el numai mazga.Bagi motorina in el si il agiti bine dupa care repetii operatia pana numai iese mizerie deloc din el.

corecteaza-ma daca gresesc...dar in epurator este un filtru din pasla...cava de genul parca, merge curatat cu motorina.....doar atat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu nimic despre "dar in epurator este un filtru din pasla"eu asa l-am curatat si e ok pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu nimic despre "dar in epurator este un filtru din pasla"eu asa l-am curatat si e ok pana acum

am inteles, mersi....si garniturile erau uzate, sau ai vrut tu asa sa le schimbi?

@gabivvx....daca ma poate ajuta cu un cod de la aceste garnituri, si de la semeringul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Epuratorul se desface si se spala.Eu mi-am schimbat epuratorul...a fost doar un moft .Inainte de a da epuratorul jos trebuie sa luati 2 garnituri de la el si 3 suruburi.Garniturile trebuie schimbate ca masura de precautie...garniturile mele vechi erau coapte.

post-64586-0-56615500-1327846576_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garniturile erau uzate.Pana sa demontez epuratorul tot vedeam urme de ulei pe baia de ulei si venea de la epurator.Dupa ce l-am curatat le-am si schimbat si de atunci totul e ok.Si m-au costat vreo 8 lei parca.

post-46557-0-69016700-1327846632_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles gabivvx si ssrazvan *MULTUMESC* o sa-l curat cu motorina, o sa cumpar garnituri....si inca ceva:

1. ceratec - am procedat bine ca l-am combinat cu uleiul la schimb?

2. daca furtunul de degazare nu mai intra in filtrul de aer nu imi arunca uleiul peste tot (la daciile vechi el era orientat in jos)

multumesc din nou!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astea nu sunt dacii :lol: .Am mers si eu o data cu el scos si nu am vazut ulei deloc.Sunt doar gaze din carter care ti le baga in admisie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astea nu sunt dacii :lol: .Am mers si eu o data cu el scos si nu am vazut ulei deloc.Sunt doar gaze din carter care ti le baga in admisie .

mersi ssrazvan - o sa incerc maine, o zi buna in continuare!

**********odata cu curatarea apuratorului ai mai curatat si ceva care are legatura cu el?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ierni am patit si eu sa-mi dea uleiul afara pe la joja, dar de atunci nu s-a mai repetat... poate a fost de vina si uleiul pt ca de atunci nu a mai facut. Am citit mai sus de verificarea unei rezistente pe un furtun care duce la filtrul de aer, daca se poate o poza cu pozitionarea acesteia si a epuratorului sa le verific si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti poze la varianta de furtun fara rezistenta..si la varianta cu rezistenta.

post-64586-0-83734600-1327850346_thumb.j

post-64586-0-90975800-1327850354_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca nu am rezistenta?....de'asta am probleme iarna!!! se poate monta ulterior rezistenta?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate dar e destul de costisitor.Vw a chemat masini la service care nu aveau rezistenta respectiva si in 99 sau 98 au facut modificarea si au trecut la furtun cu rezistenta.Mai intai vedeti daca o aveti..apoi daca e trebuie curatata..e simplu..se scoate din furtun si se curata cu spray sau putina benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca este foarte important sa fie cu rezistenta.

Mai devreme ai spus ca se formeaza o crema cafenie la capac. Aia este un fel de maioneza care se formeaza datorita prezentei apei in ulei (condens sau alte motive) si care normal ca ingheata la temperaturi foarte scazute. Deci problema voastra nu este neaparat calitatea uleului ci cantitatea apei din ulei :icon_cheesygrin: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuma de la buson nu are nici o treaba cu ce ai enumerat tu e doar condens si atat nu trebuie bagat in seama. Nu sunt probleme,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul montarii ulterioare a rezistentei, in afara de alimentare mai trebuie altceva ? Un furtun cu rezistenta banuiesc ca se gaseste pe la dezmembrari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai intai de toate vedeti daca aveti pe masina rezistenta respectiva.Doar la masinile mai vechi nu are..si multe din ele au fost chemate la service si montat dispozitivul respectiv.E simplu de tot de vazut.

Ca masura de precautie,cand porniti motorul si e destul de frig afara...asteptati 3..4 minute cu motorul la relanty pana se incalzeste putin uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o rezistenta banala deci nu e nimic complicat dar poate o ai deja cum spune Gabi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am citit ca acea rezistenta este alimentata numai cand sunt sub 4 grade.. cam atunci cand se aprinde si fulgul pe BC

nu merge la plus 5 grade.. ar fi si inutil.. ar coace acel furtun intr-un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai dreptate soila si sigur asa e. Mai mult de 3-4 minute la pornire nu cred ca ai nevoie de rezistenta aia.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!