Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Cam 5 mm peste sageata de max.Exact unde se termina scrisul de max.De mers merge bine volanul,nu face zgomot etc.Daca trebuie scos cum sa-l scot?Cu siringa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe o scara de 1 -10, ce parere aveti despre cauciucurile de iarna firestone winterhawk 2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Incep cu a va multumi tuturor pentru volumul imens de informatii pe care le-ati postat aici de-a lungul anilor.

Din pacate incep prima postare pe acest forum fortat de problemele de la masina..

Golf 1.4 16v AXP, 2001

In urma unui drum mai lung de 1000km, mers constant pe autostrada, benzina austriaca, slovaca si ungureasca:

Motorul a inceput sa traga din ce in ce mai incet, intai sa zvacneasca la viteza constanta (130km/h) ca si cum pierdea curent la vreo fisa.

Dupa cateva sute de km problema s-a agravat, acele zvacniri transformandu-se intr-o sugrumare continua si motorul a scazut in putere pana am ajuns la 70km/h pe autostrada, indiferent de treapta de viteza sau cat de mult acceleram.

La ralanti motorul merge frumos, fara probleme, ca si inainte. Singura diferenta o simt la accelerare, de parca esapamentul ar fi infundat. Scoate un fasait ciudat, un pic metalic, chiar in dreptul catalizatorului.

Din ce am citit si impreuna cu erorile de diagnoza de mai jos, cred ca sunt 3 probleme (sonda lambda, EGR si catalizator) insa nu stiu daca vreuna a fost cauzata de celelalte.

16524/P0140/000320 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity

16525/P0141/000321 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

Becul de Check Engine sta aprins constant, n-a clipit niciodata.

Planuiesc sa curat clapeta de accelerare si EGR-ul, apoi sa le fac calibrarea. Masina are 190.000km si de 90.000 de cand o am, nu am curatat niciodata nimic. Doar schimb ulei, filtre, bujii...

Mai aveti alte idei, sfaturi?

Multumesc anticipat!

Ieri am dat jos, curatat si montat la loc clapeta de acceleratie si valva EGR. Nu erau murdare mai deloc, doar un pic de calamina pe spatele clapetei. Si nici blocate nu mi s-au parut supapa EGR (N18) sau clapeta. Destul de ciudat pentru 80-90.000km facuti numai de mine de cand am masina..

Le-am pus la loc, nu s-a schimbat nimic in mersul masinii. Dimpotriva, dupa ce am reusit sa ajung la vreo 90km/h dintr-o data a pierdut putere si s-a infranat pana pe la 60km/h. Am incercat s-o turez mai tare, nimic. Daca trec de 3500rpm se aude un zgomot fashait puternic de sub masina (catalizator?) de parca ar fi sub presiune si sta sa explodeze.. Mers constant nu se poate, scutura de parca ramane fara benzina..

Am sters erorile inainte sa plec la "test drive" si dupa 17km iata rezultatul:

17811/P1403/005123 - EGR System: Regulation Deviation

16525/P0141/000321 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit: Malfunction

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

A disparut deocamdata eroarea asta:

16785/P0401/001025 - Exhaust Gas Recirculation (EGR) System: Insufficient Flow Detected

Nu stiu daca am mentionat, dar fltrele de aer si benzina sunt schimbate de maxim 2000km, la fel si bujiile.

Va rog sa ma ajutati cu ceva idei, dar ceva cat de cat util, nu "sa merg pe viitor mai turat de 3000rpm ca altfel se strica".

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draghici Cosmin Daniel

Salut! am sh eu un golf IV 1.4 16v....an fabricatie 1998....coupe...sh am o problema..masina daca o turez mai ales pe liber..dar si atunci cand ii dau mai tare scoate fum..sh mananca ulei..si mi se ingatuie asa.. intrerupe gen..sau merge in suturi... dar nu mereu...ma puteti ajuta va rog? Va multumesc din suflet!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semeringuri de supapa si secmenti 100%.Ce fum scoate alb sau negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draghici Cosmin Daniel

fum negru... scoate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fum negru iti scoate de la amestecul aiurea de benzina,cat ulei iti consuma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fumul negru este de la arderea de ulei, fumul alb de la arderea incompleta de benzina :)

ar trebui verificate bujiile, bobinele de inductie, iar consumul de ulei este de la semeringuri si segmenti uzati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O curiozitate? Ce poate se cauzeze arderea incompleta de benzina? ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 saptamani am schimbat bujiile la masina,la una din bujii aveam compartimentul plin cu ulei..e de la garnitura de tacheti pe care o aman pana voi schimba distributie si semeringurile supape.Cand am scos bujia tot uleiul sa scurs in capul pistonului.Dupa ca am pornit masina mi-a dat cu FUM ALB..bana sa ars tot uleiul scurs acolo.Cum iti explici? :blah:

Benzina proasta calitativ,probleme cu senzorul de presiune,sonda lambda,etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb pt ca sunt uneori dimineti cand imi pornmeste cu fum. La fiecare pornire dimineata se manifesta de parca ar pornii in 3 pistoane dupa acre isi revin. Asta in mai putin de 2 secunde. Face asa d ecand o am. Am schimbat bujiile si face tot la fel. De pornit proneste la sfert de cheie indiferent de temperatura de afara.

Modificat de golf416
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus Vagcomul din dotare si nimic. Totul este ok, nicio eroare. Face asa si vars si iarna. Poate sa fie vreun injector care face figuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma bate gandul sa fac motorul, segmenti,semeringuri, ghiduri supape si ce ar mai fi nevoie.Acuma imi mananca destul de mult ulei. Am facut 1200km prin tara si mi-a mancat 1L ulei (aral 5w40).Sa incerc si un 10w40? Motorul are 219000km.Credeti ca as rezolva problema mancatului de ulei daca as schimba piesele mentionate mai sus? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

semeringuri de supapa in primul rand...e posibil sa scapi de problema doar cu schimbarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi minunat sa scap doar cu atat avand in vedere consumul exagerat de ulei aproape 1L/1.000km. Intrebarea e: Daca schimb semeringuri si ce mai trebuie schimbat, scap de consumul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca secmenti sunt ok,semeringurile de supapa sunt cauza pt consumul de ulei.Sunt 16 si cantitatea de ulei pierduta in zona respectiva e considerabila.Nu pot spune ca 100%scapi de problema,dar asta e primul remediu al problemei..semeringuri supapa..Poate posteaza un coleg care a avut probleme si a efectuat operatia cu semeringurile si a scapat de consum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi de mare ajutor daca ar posta un coleg care a facut aceasta operatie si cam cat l-a costat :). Multumesc GABIVVX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draghici Cosmin Daniel

pai am bagat 1 L ieri..sh a mancat ceva din el:| ca m-am uitat azi la joja...:| e jos de tot nivelu ..nici macar minim..jos de tot unde incepe joja:| ce naiba ii fac? va rog! ce sa schimb ce sa fac?!

Modificat de Draghici Cosmin Daniel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam nasol,trebuie vazuta de un mecanic sa vada daca eventual sunt pierderi pe la semering vilbrochen fata-fulie,spate -cutie.Ai urme de ulei sub masina,gasesti pete de ulei sub ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draghici Cosmin Daniel

nu..ulei nu pierde...pe nicaieri..doar ca consuma..maine ma duc sa schimb bujiile..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema, daca se poate spune asa, cand pun contactul pe display unde arata kilometrii imi aparede cuvantul service si clipeste de vro 10 ori, dupa care apare kilometrii. Aveti vro idee. Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!