Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@Gabyvvx....poti sa postezi te rog cateva poze cu senzorul acela, am inteles unde se gaseste, dar cred ca ar fi mai bine pentru toata lumea sa il si vedem....+ ce spray ai spus ca folosesti.

mersi

p.s. daca nu am probleme cu relanti-ul e bine sa curat acel senzor?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie curatat si el...din cand in cand ca masura de precautie.Postul meu ..#1215 acolo gasesti detalii cu senzorul si pozitionarea lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf 1.4 16v si am o problema cu indicatorul turatiei motorului, motorul merge iar acul turometrului cade in zero, se ridica daca accelerezi mai puternic dar nu cred ca indica corect turatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie curatat si el...din cand in cand ca masura de precautie.Postul meu ..#1215 acolo gasesti detalii cu senzorul si pozitionarea lui.

mersi + o rugaminte la sectiunea "sfaturi inlocuire baterie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kat blade, am patit si eu asta anul trecut exact la 50000km. Am avut 12 supape strambe. Le-am schimbat, impreuna cu simeringurile de supapa si garnitura de chiulasa. Eu am o explicatie simpla: curele proaste. Si eu am avut tot curele Gates. In zilele noastre nu=ti mai garanteaza nimeni ca un brand isi respecta numele. Data viitoare voi schimba la 40000km distributia sa fiu sigur si asta e.

Modificat de gabyte00
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gates sunt curele premium.Aveti o poza cu curea gates din set de distributie renault original.

post-64586-0-10577200-1319547734_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a aparut eroarea EPC, ramane aprinsa, m-am informat putin si unii zic ca ar fi de la stop pe frana, sau de la swich-ul de la frana, altii de la schimbarea de benzina si asa am facut ieri, pana acum alimentam de la OMV si ieri am bagat de la PETROM....poate ma poate ajuta cineva.

mersi, o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se aprind stopurile cand calci frana?eu cred ca nu...mai mult ca sigur e siwtchul de la pedala.Initial da'l jos si incearca sa il "remediezi" curatand contactele,.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un golf 1.4 16v si am o problema cu indicatorul turatiei motorului, motorul merge iar acul turometrului cade in zero, se ridica daca accelerezi mai puternic dar nu cred ca indica corect turatia motorului.

Incearca sa cureti pinii de la senzorul de pe cutie(mai ziceau baietii si de verificat ceva fire de sub baterie, dar eu nu m-am incumetat). La mine a fost mort de tot senzorul si l-am schimbat(~250 de lei acu' 3 ani parca).

Am incercat sa gasesc o poza cu locatia lui, dar n-am gasit; pe forum stiu sigur ca exista, ca vreo 2 am pus doar eu. :lol:

L.E. Uite aici un D.I.Y. ptr curatare. :emthup:

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema. In partea dreapta a motorului sub pompa de servo e o conducta, am incercuit-o in poza, care se pare ca are un mic por si se umezeste in jurul lui, nu am pete pe asfalt dupa ce stationez sau alte probleme, insa odata aparut porul respecti e posibil sa se mareasca cand mi-e lumea mai draga...

Intrebare: ce reprezinta acea conducta, leaga ce de ce, cat costa pentru a o schimba, daca ma lasa pe drum ce se poate intampla?

ps. poza nu e reala, e luata de pe net.

post-17068-0-30535000-1319623378_thumb.j

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ai venit in club,e problema generala la golf,bora ,seat.E conducta de servo ,partea de presiune care merge de la pompa servo la caseta.Ca piesa de schimb se gaseste toata coloana si te costa in jur de 700-800lei,dar se poate schimba doar racordul respectiv la cineva care se ocupa de furtune de presiune.Iti da jos conducta si iti inlocuieste niplurile si racordul de cauciuc.Dar repet..cineva specialist in domeniu pt ca strangerea niplurilor necesita o cheie speciala actionata hidraulic.Mergi linistit cu masina ..nu e problema grava..Nu o sa se amplifice problema.Sa te mai din cand in cand la ea .Intamplarea faca ca azi am sters si eu furtunul de pata de lichid servo,nu il mai stersesem de 3 luni si se umezise putin.. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi Gabi :) sunt de ceva timp pe forum, aproape 4 ani, doar mi-am schimbat poza de la avatar :D

De asta mi-era si mie frica, am cautat pe autokarma si am vazut pretul respectiv si am tot sperat sa nu fie aia... insa nu am noroc.

In rest ce pot sa zic, masina isi merita toti banii, pe langa un releu la alternator, senzorul G2/62, distribuitie, ulei filtre si niste bucse + flanse, bani nu a mancat si sper nici sa nu manance mai incolo.

Mi-e fost cam frica sa curat locul ala, insa cand ajung acasa fac si eu operatiunea.

BTW am vazut prin mag astea de bricolaj o banda speciala de izolat tevi sub presiune, e elastica si lipicioasa cam pe la 30 lei de la Moment, oare o fi buna de ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent ca o sa-i pui lichidul de servo tot va aparea in zona respectiva..sunt presiuni destul de mari acolo.Acum 6-7 luni la un ford K a unui prieten,masina adusa din DE de vanzare(e muci rugineste toata ..modelele pana in 2003)avea teava de servo riginita si supuraa.Lasaa balta jos de lichid.A fost la service...au pus aia un furtun mai gros si cate 4 coliere pe fiecare parte.Nu a tinut .Am vorbit cu un prieten al meu a venit ala cu furtun de presiune si cu trusa speciala si a inlocuit conductele de fier cu furtune.Ai poza cu furtunul meu ..merg cu el de ani de zile si nu sunt probleme...

post-64586-0-41942200-1319626756_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super, sper sa ramana si la mine la fel sa nu il apuce nebuniile.

O colega de servici a ramas fara servo pe podul Baneasa, i s-a rupt aceeasi conducta, culmea tot la un Ford Ka, se pare ca au pb peste tot. Un alt coleg la un 330d din 2003 lasa pete in parcare la servici si s-a dus si le-a schimbat. Probabil ca din cauza presiunii nu tin foarte mult, oricum la el au fost 2 furtune mai mici aprox 300 lei deci mai ieftin la BMW ca la VW :( Nu inteleg la noi de ce au facut asa de lunga conducta aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-a aparut eroarea EPC, ramane aprinsa, m-am informat putin si unii zic ca ar fi de la stop pe frana, sau de la swich-ul de la frana, altii de la schimbarea de benzina si asa am facut ieri, pana acum alimentam de la OMV si ieri am bagat de la PETROM....poate ma poate ajuta cineva.

mersi, o seara buna

cand am plecat dimineata, eroarea a disparut, apropo stopul pe frana functiona....ar mai ramane in calcul doar schimbarea benzinei acum.....mai vedem ce se va mai intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a stins dupa un drum pe A1 si putina forja pe centura Pitestiului... la ITP mi-a zis ca am ceva la evacuare, noxele ca sa iasa la valoarea permisa au fost ajutate cumva, nu am inteles exact la ce se referea si am plecat repede ca oprise deja pe stand rar-ul o masina si venise inspectorul.

Am mers si un pic suburat, sub 3000 ture in Buc sa imi consume mai putin, nu stiu daca e de la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare numai de noxe se iau astia! Sunt niste nesimtiti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam de ford k :lol: .Ca masura de precautie inainte de ITP,trebuie bagata benzina de 99...si alergata masina ..schimbari peste 4000ture.In felul asta benzina mai ,,uscata,, cumulata cu forja care duce la evacuarea cat de cat curatata e posibil sa scapam de noxe.Cand am fost la itp ultima oara ,,trimis de cineva,,,oricum masina mea e beton..respectivul de la itp mi-a spus;domne masina e fara greseala dar are noxe cam mari.I-am zis si eu...hai nenicule..pai de noxe ne arde noua acum :lol: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la benzina, am inteles ca la OMV este mai aditivata ca la PETROM, automat se consuma mai repede? si cu schimbatul treptelor 1 - 2000 rpm / 2,3,4,5 - 3000 rpm....e bine, nu e bine, astept pareri....si daca cu acest mod de schimbat daca merg in a 5-a cu 2200 rpm e in sau 2100 rpm e in regula....sau treapta aceasta de viteza folosind-o mai des imi poate cauza probleme mai tarziu...din cauza turatiei inferioare.....ma refer la catalizator, sonda lambda, supape....etc?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce spuneam de ford k :lol: .Ca masura de precautie inainte de ITP,trebuie bagata benzina de 99...si alergata masina ..schimbari peste 4000ture.In felul asta benzina mai ,,uscata,, cumulata cu forja care duce la evacuarea cat de cat curatata e posibil sa scapam de noxe.Cand am fost la itp ultima oara ,,trimis de cineva,,,oricum masina mea e beton..respectivul de la itp mi-a spus;domne masina e fara greseala dar are noxe cam mari.I-am zis si eu...hai nenicule..pai de noxe ne arde noua acum :lol: ...

L-ai facut la Pitesti? Daca nu spune-mi si mie statia!

referitor la benzina, am inteles ca la OMV este mai aditivata ca la PETROM, automat se consuma mai repede? si cu schimbatul treptelor 1 - 2000 rpm / 2,3,4,5 - 3000 rpm....e bine, nu e bine, astept pareri....si daca cu acest mod de schimbat daca merg in a 5-a cu 2200 rpm e in sau 2100 rpm e in regula....sau treapta aceasta de viteza folosind-o mai des imi poate cauza probleme mai tarziu...din cauza turatiei inferioare.....ma refer la catalizator, sonda lambda, supape....etc?

mersi

Schimba la 3000rpm sa eviti probleme mai costisitoare apoi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la benzina, am inteles ca la OMV este mai aditivata ca la PETROM, automat se consuma mai repede? si cu schimbatul treptelor 1 - 2000 rpm / 2,3,4,5 - 3000 rpm....e bine, nu e bine, astept pareri....si daca cu acest mod de schimbat daca merg in a 5-a cu 2200 rpm e in sau 2100 rpm e in regula....sau treapta aceasta de viteza folosind-o mai des imi poate cauza probleme mai tarziu...din cauza turatiei inferioare.....ma refer la catalizator, sonda lambda, supape....etc?

mersi

Schimba la 3000rpm sa eviti probleme mai costisitoare apoi..

de schimbat schimb la 3000, nu e problema, dar daca merg sa zicem 20 km cu a 5-a la 2200 rpm.....crezi ca mai e ok?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problema, cand schimbi intr-o treapta superioara sa ai pe turometru >2000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nici o problema, cand schimbi intr-o treapta superioara sa ai pe turometru >2000rpm.

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Razvan_SPD Bucuresti,zona Colentina..Simpotrans,iti dai seama lucrand in domeniu ..era culmea sa ma duc pana in Pitesti pt itp.Sigur nu esti de la RAR..da? :lol: .Oricum mi-a spus respectivul ca fusese rar-ul cu cateva minute inainte sa sosesc eu si era tarsala sa nu ma opreasca cand plec de la ei.Chiar i-am spus;da la baieti un telefon sa vina sa imi controleze ei masina..care de altfel am subliniat ca era fara greseala :blah:.Oricum m-am bagat si eu sub masina sa vad cum se prezinta situatia si sa vad daca trebuie schimbat ceva la ea sau daca sunt probleme.Indiferent de ce masini am avut ,intodeauna am fost la itp in regula si cu masina pregatita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la ITP si tipul de acolo a urcat la volan si tinea pedala de acceleratia atat de apasata ca turatia era peste 3000 si asta nu cateva minute ci timp de vreo sfert de ora sau mai mult. Ma deranja chestia asta si abia m-am putut abtine sa nu injur.... el zicea ca altfel nu are cum sa masoare sau sa le ia noxele bla bla si mi-a recomandat sa bag ceva aditiv in benzina. Este adevarat ca imediat dupa 2000 rmp schimb treptele de obicei si nu o turez masina daca nu e nevoie.

Data viitoare cred ca o sa incerc cu ce a sugerat Gabi mai sus sa bag benzina 99 si sa schimb treapta la 3000 rpm macar ca la 4000 inca nu am experienta de cand o am pe golfuletzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!