Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

@ 22Vik

problema cu renlantiul am avut o si eu, imi fluctua,

am schimbat sonda de la temp. apa si MAF si acum sta fix turometrul...

OFF

i video vad ca iti arata pe bord la turometru mai multe info......cum ai facut sa ti apara?

e vb de GOLF 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai la 1.4 16v MAF?poate e vorba de senzorul MAP. :scratch:Orientativ,cat a fost ca si pret?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cikyu . E vorba de golf 4 si asa am cumparat-o cu computer de bord. @ GABIVVX Consumul mediu e de 8.8 pe BC.Si cand pornesc,in loc sa imi arate 2.3L/h cum ai spus tu gabivvx, imi arata 8.8L/h exact ce imi afiseaza la consumul mediu. Daca consumul mediu il fac de 18L/100km, cand pornesc masina, consumul instant la relanti este de 18L/h.Chestia e ca nu-mi afiseaza corect consumul instant la relanti si asta doar cand pornesc masina.Care ar fi problema?

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zebrocksky

am dat 160 de RON si da cred ca ai dreptate, MAP cred ca e ... in etka cand la cautat ala e "thrust sensor" cam asa ceva....

@22ViK

ms...acelasi afisaj il am si eu dar nu apar alea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22Vik...nu am pomenit nimic de afisajul tau pe bc...alt coleg a postat in legatura cu asta. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,scuze GABIVVX.Cred ca m-am obisnuit cu foarte multe raspunsuri si cu foarte mult ajutor din partea ta si am gresit.Imi cer scuze si domnului soila.

@cikyu Pai ma gandesc ca toate G4 au acel afisas doar ca unele au computer de bord, altele nu au.Ma gandesc ca la tine afiseaza doar ora si temperatura de afara.

Tot nu stie nimeni in legatura cu fenomenul de pe BC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt si eu nou pe-aici. Mi-am achizitionat zilele acestea un model din 2002, Golf 4 1.4 16V 75cp. Ideea e ca am cam luat-o fara sa o verific in prealabil doarece m-am lasat impresionat de faptul cum toarce motorul si la aspectul impecabil pe care il are. Masinuta merge impecabil, sunt super multumit de ea. As dori sa intreb... este careva care are probleme cu reglajul luminii din bord? La mine am observat ca este o nuanta mult mai slaba decat deobicei, iar butonul pentru reglarea intensitatii nu face nimic, degeaba invart de el... Este posibil sa fie din buton, sau este ceva mai complicat? Am sa mai revin si cu alte nelamuriri pentru ca s-ar putea sa fie cam multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@draghicif La mine se regleaza doar cand e aprinsa pozitia, doar atunci are influenta acea rotita pentru luminozitatea bordului. Daca e pe faza scurta sau pe lunga, nu are nici o influenta daca invart de ea.Incearca si tu asa.Bafta!

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat toate variantele... Eu am impresia ori s-a defectat butonul, ori este din alta parte. Oricum maine m-am programat pentru o revizie... Sper sa nu am surprize neplacute. Si la cat de entuziasmat sunt de masina orice ar fi nu mi-ar parea rau ca am luat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut la un passat 98 acceasi problema..se schimba lumina pana la o anumita liminozitate dar mult mai slab decat e normal.Posibil butonul sa fie de vina,practic e un potentometru.Trage un ochi noaptea si la liminajul butoanelor electrice de la geamuri sau de la rezervor.Ramane acceasi luminozitate sa ele isi schimba tenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la o revizie..., intr-adevar este defect butonul de reglaj. Mi-a pus unul de la alt golf ce era in service si merge impecabil... In fine... mai am o intrebare, si anume cum aflu ce motorizare am? Pe cartea masini imi scrie la tip motor OTTO/OBD. Pe wikipedia sunt vreo 6 modele (AHW / AXP / AKQ / APE / AUA / BCA) fiecare avand viteza maxima diferita (intre 167-171 km/k), pe cartea masini scrie viteza maxima 171, deci am tras concluzia ca este cel mai puterinic dintre ele... dar care?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gasesti un sticker in partea stanga in portbagaj, sub mocheta si scrie acolo. Cam asa arata:

sticker6ui.jpg

Eu am AXP si 171km/h viteza maxima, dar cred ca toate motoarele au aceeasi putere. Aia 3-4 km/h in minus s-ar putea sa fie:

1. niste bazaconii ;

2. rezultatul unei cutii de viteze cu alt cod;

3. rezultatul schimbarii raportului treptei finale a cutiei;

4. eroare de masurare;

5...

Modificat de Robotelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@draghicif..daca nu te descurci posteaza aici seria de caroserie ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scrie 181 km/h viteza maxima :)

ce-i drept cand am venit din germania pe autoband am prins 175 km/h... si mai era putin pana sa intre pe rosu la turatie

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am asistat la curatarea unui senzor map..senzor presiune galerie,de pe un seat 14..16 valve.Proprietarul un mecanic priceput...teroare ce era pe el.Relanty avea fluctuatii mari si din cand in cand motorul dadea sa moara.A curatat senzorul cu un spray de clapeta si totul a revenit la normal.Am mai stat 5 minute pe langa el..a pus testerul pe masina(ceva mic cat un iphone si foarte smecher) si toate valorile au fost corecte si normale.

post-64586-0-39391700-1319280052_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde venea pozitionat senzorul MAP? La 1.4 akq ai idee unde il gasesc?

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dreapta..desfaci carcasa filtrului de aer si il gasesti peste epurator montat in galerie.Am senzatia ca la tine vine cu 2 suruburi prins de galerie.La seatul respectiv avea doar o clema.

post-64586-0-01730300-1319284844_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am gasit ms de info. E cam greu de ajuns la el

LE: Daca am curatat clapeta de acceleratie si era murdara rau merita sa curat si senzorum MAP? am mici variatii la relanti

Modificat de Birba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALVE!

Si eu sunt posesorul unui 1,4, 16V cod BCA. Am patit un mare necaz cu el. Mi s-a "barbierit" cureaua de distributie (cea mica dintre axele cu came). Jumatate din zimti s-au "sters". Asta s-a intamplat in conditiile in care distributia este schimbata de mine in urma cu 50.000 km curelele fiind Gates.

Cu siguranta supapele de evacuare sunt strambe. Ma rog sa nu fie si altele.

S-a mai intamplat asa ceva la cineva? Care poatefi cauza? Nu pot punedoar pe seama ghinionului!

Daca aveti vreo idee, ajutoor!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit asa ceva acu' cateva luni, iar cauza a fost o problema de ungere din cate am inteles(bine, motorul mi l-au desfacut niste amatori dupa ce s-a ars garnitura de chiulasa. Au pus pasta de etansare peste garnitura si probabil aia s-a desprins si a infundat vreo gaura de ungere). La mine nu s-a strambat nicio supapa, poate ai noroc. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KatBlade..e posibil cureaua sa fi fost montata necorespunzator.Posibil prea stransa..cu toate ca e destul de simplu de montat cureaua mica.Gates produce curele foarte bune ..iese din discutie calitatea curelei.Sau mai e posibilitatea ca unul din tacheti sa se fi blocat si sa tina una din axele cu came blocata..se de aici patania.Sunt multe cauze..Oricum trebuie sa desfaci motorul si atunci o sa se vada care a fost problema.Eu merg pe montaj necorespunzator.

@Birba..am vazut cu ochii mei cum mergea seat respectiv...si dupa curatarea senzorului si-a revenit si cat am stat 5 minute pe langa respectivul..am vazut ce nu mai dadea nici o eroare si toate graficele si toti parametri de functionare a motorului erau ok.Avea un aparat de diagnoza foarte smecher.La respectivul seat..filtrul de aer se da jos in 5 secunde..e modelul cu filtru de aer in capacul motorului.Deci practic am asistat la toate operatia pt ca eu am dat o fuga si i-am dus un spray de clapeta.Am vazut senzorul..era acoperit in proportie de 50-60%cu mazga de ulei.Luni am de gand sa fac si eu operatia respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabyvvx vrei sa imi dai te rog mai multe detalii cum a curatat senzorul ala afurisit ca e ultimul pe care cred ca mai am sa il curat . Si care sunt valorile normale ce le cauta mecanicul tau ? Nu gasesc pe net si as vrea sa stiu :( crezi ca ai mai putea lua legatura cu el !? iti raman dator vandut :) mc anticipat

small-logo.png

Modificat de Mr VW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A scos senzorul,ai mai sus pozitionarea lui,si a pulverizat pe el spray de clapeta.Din ce am vazut eu pe aparatul respectiv de diagnoza..a cautat 2-3 minute erori si nu a gasit nimic,si apoi a stat cu el pus pe relanty...relanty fix..nu se modifica deloc.Inainte de operatie fluctuaa relanty si din cand in cand motorul avea tendinta sa moara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabiwx:

Cand s-a sters cureaua aveam 50000 km efectuati dupa schimbarea distibutiei! Deci iese din discutie montaj necorespunzator. Alta tebuie sa fie cauza!!!

Chiar nu stiu. Poate este vreun coleg mecanic sau specialist in astfel de motoare! Sunt tare curios de ce s-a intamplat chestia asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KatBlade destul de ciudata problema.Si eu i-am schimbat distributia cu curele Gates si role INA si pompa de apa HEPU si nu am avut deloc probleme.Acea curea e mica si are pe ea o rola si poate sa se fi blocat rola respectiva si de aici sa se fi jumulit cureaua.

Chiar cand i-am facut distributia nici nu m-am clintit de langa mecanic si este chiar usor de montat si sincer nu prea ai avea ce sa gresesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!