Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Daca e vorba de reprezentanta VW...o sa te arda rau portofelul daca ai de gand sa faci distributia la ei.Si pretul la piese se schimba.O verificare se poate faca la ei fara probleme.Cu ocazia asta o sa se uite si la cureaua de distributia daca ia venit randul la schimbat.De regula la motorizarea ta se schimba la 90.000km sau 5 ani.O canstatare banuiesc ca e sub 100lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai as vrea sa schimb distributia la ei ca sa ii fac si o verificare completa...ca in botosani nu stiu un service bun si in care sa am si incredere:/

cam cat inseamna ca "ma arde la buzunare?" :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca diferenta ..e dublu si la piese si la manopera.Poti vb cu cineva de acolo sa iti faca un deviz sau o factura proforma sa vezi costurile.Setul de distributie la ei pt masina ta o sa fie peste 250 euro.Repet daca vorbim de reprezentanta VW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,e reprezentanta Vw...pai in cazul asta schimb distributia la un service mai bun pe aici.

ms de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti cumperi kit cu curele Conti si role Ina si pompa de apa Airtex si intrebi colegii din BT unde au facut ei schimbul si daca totul a decurs normal si acolo mergi.La reprezentanta iti fac acelasi lucru doar ca iti iau mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut oameni buni. V-as ruga mult pe cei care s-au confruntat cu problema mea sa imi dea o sugestie. De aproximativ o luna si ceva se aud niste scartaieturi puternice (ca niste pasi pe o dusumea de lemn veche) in zona mediana a usilor din fata. Zgomotul respectiv se aude cand pun frana, cand accelerez brusc sau cand merg pe drumuri cu denivelari pronuntate. La drum bun (gen autostrada sau drum european nu se aude nimic, doar zgomotul frumos de rulaj al masinii). Tind sa cred ca e vorba de chedere sau de elementele din plastic ale usilor. Daca va ajuta, pentru orientare, postez linkul unei inregistrari. Tin sa mentionez ca am pus telefonul pe bratul usii, de aceea se aud zgomotele atat de puternic. Daca dau drumul la muzica putin mai tare, zgomotul respectiv se acopera. Dar vreau sa scap o data de el!! Va multumesc anticipat, toate cele bune!

Cel mai bine se aude incepand cu 1:00.

Nu m-ajuta nimeni si pe mine? :-s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu pot fi decat bucsele de la bara stabilizatoare :)

vireaza la maxim intr-un sens si uita-te pe interior la bucse, daca se vede rugina intre cauciuc si bara, atunci e clar... schimba-le pe OEM, is vreo 30 lei bucata parca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sa tot vorbit in ultima perioada de distributie la motorizarea noastra..am gandit sa postez o schema cu schimbarea distributiei.Poate o sa fie de folos..Demontare:

Demontaţi masca (măştile) motorului.

Demontaţi carcasa filtrului de aer.

Demontaţi protecţia secundară.

Demontaţi protecţia secundară dreapta.

Scoaterea curelelor de transmisie.

Demontaţi capacul carcasei de distribuţie sus.

Plasaţi motorul cu punctul mort superior pe cilindrul 1. Respectaţi marcajul (marcajele). (2) (3)

(vezi figura 1)

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came. (6)

Introduceţi ştifturile de oprire până la refuz, capetele ştifturilor de oprire trebuie să fie la aceeaşi înălţime.

Unealtă de blocare : OE(T- 10016)

(vezi figura 2)

Dacă unealta de blocare a arborelui cu came nu poate fi introdusă, procedaţi în felul următor: 360° rotiţi în continuare

Aşezaţi puntea motorului.

Punţi motor : OE (10- 222 A)

Sprijin(e) : OE (10- 222 A/1)

Demontaţi vasul de expansiune al servodirecţiei. (aşezaţi într-o parte)

Deşurubaţi şurubul (şuruburile) superior (superioare). ( Capac carcasă de distribuţie jos )

Pretensionaţi uşor motorul pe osiile de suspensie, nu ridicaţi.

Îndepărtaţi şurubul (şuruburile). (1)

Demontaţi lagărul motorului. (2)

Îndepărtaţi şurubul (şuruburile). (3)

Demontaţi sprijinul motorului. (4)

(vezi figura 3)

Poziţionaţi contrasuportul.

Opritor : OE (T 10028)

Opritor : OE (3415) (în funcţie de realizare)

Bolţ : OE (3415/1 )

Deşurubaţi şurubul (şuruburile) roţii de transmisie a arborelui cotit.

Demontaţi roata de transmisie a arborelui cotit.

Pentru asigurarea roţii arborelui cotit, înşurubaţi din nou unul dintre şuruburile cu două şaibe suport.

Vehicule cu instalaţie de climatizare : Dispozitiv de întindere - curea de transmisie compresor climatizare. Demontaţi rola liberă a curelei de transmisie.

Curea dinţată - propulsie principală : Desfaceţi şurubul (şuruburile) rolei de întindere. (1)

Rotiţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat în sens invers acelor de ceasornic. (în sens invers celui indicat de săgeată) (3)

Demontaţi cureaua dinţată.

Demontaţi rola de întindere. (2)

(vezi figura 7)

Curele dinţate - mecanism articulat :

Desfaceţi şurubul (şuruburile) rolei de întindere. (5)

Rotiţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat în sensul acelor de ceasornic. (în sensul indicat de săgeată)

Demontaţi cureaua dinţată. (1)

(vezi figura 2) Montare:

La rotirea arborelui cu came, arborele cotit nu trebuie să stea în punctul mort superior.

Pentru asigurarea roţii arborelui cotit, înşurubaţi din nou unul dintre şuruburile cu două şaibe suport.

Verificarea, respectiv reglarea marcajelor OT. Marcajele trebuie să coincidă. (2) (3)

(vezi figura 5)

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came. (6)

(vezi figura 2)

Curele dinţate - mecanism articulat :

Plasaţi cureaua dinţată mai întâi sus pe piuliţa de distribuţie a arborelui cu came de evacuare, apoi cea a arborelui cu came de admisie.

Partea relaxată a curelei dinţate se găseşte dedesubt.

Rotiţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat în sensul acelor de ceasornic. (Săgeată )

Excentricul trebuie să se găsească deasupra ferestrei soclului. (6) (7)

Apăsaţi în sus pe partea inferioară a curelei dinţate a mecanism motor de acţionare/antrenare cu rolă de întindere.

Strângeţi şurubul (şuruburile), dar nu la refuz. (2)

Nasul socului trebuie să stea în orificiu. (4) (5)

(vezi figura 6)

Rotiţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat în sens invers acelor de ceasornic.

Indicatorul trebuie să se alinieze cu marcajul soclululi (nasul). (3) (5)

Strângeţi şurubul (şuruburile) rolei de întindere. (2)

Cuplu de torsiune : 20 Nm

(vezi figura 6)

Curea dinţată - propulsie principală :

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came. Aşezaţi cureaua dinţată în ordinea: pompa lichidului de răcire, rolă de întindere, roată arbore cotit, rolă liberă şi pinion de distribuţie admisie.

Plasaţi excentricul rolei de întindere cu o cheie pentru şuruburi cu cap hexagonal în sens invers acelor de ceasornic în poziţia 330º.

Strângeţi şurubul (şuruburile) manual. (1)

Şurubul de pe chiulasă trebuie să se alinieze cu renura soclului.

(4) (5)

(vezi figura 7)

Rotiţi cheia pentru şuruburi hexagonale cu cap înecat în sensul acelor de ceasornic.

Indicatorul trebuie să se alinieze cu renura soclului (nasul). (6) (Săgeată )

Strângeţi şurubul (şuruburile) rolei de întindere. (1)

Cuplu de torsiune : 20 Nm

(vezi figura 7)

Îndepărtaţi unealta (uneltele) de blocare.

Efectuaţi două rotaţii complete ale motorului în sensul său de rotaţie. Plasaţi motorul cu punctul mort superior pe cilindrul 1. (2) (3)

(vezi figura 5)

Introduceţi unealta de blocare a arborelui (arborilor) cu came. (6)

(vezi figura 2)

Introduceţi ştifturile de oprire până la refuz, capetele ştifturilor de oprire trebuie să fie la aceeaşi înălţime.

Dacă uneltele de blocare nu pot fi utilizate, corectaţi timpii de comandă.

Verificaţi din nou tensiunea curelei dinţate.

Remontarea în ordine inversă demontării.

post-64586-0-73784500-1318363214_thumb.j

post-64586-0-48326500-1318363231_thumb.j

post-64586-0-67262400-1318363246_thumb.j

post-64586-0-57592600-1318363271_thumb.j

post-64586-0-98680400-1318363289_thumb.j

post-64586-0-81421600-1318363314_thumb.j

post-64586-0-76833400-1318363340_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am o intrebare, am fost la un service si mi-am pus antigel in masina (aveam doar apa) si mi s-a parut ciudat ca mi-a desfacut un dop de la radiator sau de pe acolo pe undeva, si , s-a scurs toata apa, a pus dopul si mi-a bagat antigelul 3L. Intrebarea mea a fost urmatoarea, nu trebuie aerisit? nu trebuia sa intre mai mult de 3L?Specific ca dupa cativa km am mai pus 0.5L de apa distilata ca a scazut nivelul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se aeriseste singura,3litri antigel si 3 litri apa sunt de ajuns.Ti-au bagat 3 litri antigel in masina sa fie concentratia buna si apoi restul se complecteaza cu apa pana la nivelul de 6 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,am observat ca usor usor mai scade.Oricum eu am luat din start 3 antigel si 3L de apa distilata.Ms mult pentru raspuns GABIVVX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai grija..te mai uiti peste 2..3 zile si complectezi pana la semnul MAXIM.Sa nu pui peste semnul de maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,normal ca nu pun peste nivelul maxim ca nu degeaba a pus neamtu acel semn. Oricum, cateva zile mai circul cu ea ca dupaia cine stie cat mi-o tin astia prin service :| ( m-am pupat bot in bot cu cineva) multumesc inca odata GABIVVX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o rugaminte daca se poate...banuiesc ca nu e chiar topicul potrivit dar am exact acelasi golf adica motor de 1.4 16 v hatchbak si tot caut ceva informatii in legatura cu presiunea in roti.acum am cumparat cauciucuri michelin alpin 195/65 r15 si nu sunt sigur ce presiune ar fi ok.pe cauciucuri scrie presiunea maxima si mie imi lipseste stickerul cu presiunile de pe capacul de la rezervor sau de pe stalpul de la usa.daca are cineva cu un golf ca al meu timp va rog sa imi trimite-ti un pm sau aici datele cu presiunile producatorului.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mecanicul a incercat sa schimbe antigelul, dar au intrat doar 2 L, concentratie care rezista pana la -32,5 (deja preparat)....acum el a spus ca daca vroiam sa dau tot antigelul afara trebuia sa desfaca distributia si mai stiu io ce.

eu stiam ca exista o sonda sau ceva de genu care scoate tot antigelu din instalatie.....acu va intreb, e bine ca au intrat si aia 2 L....sau trebiua schimbat tot.

P.S. - concentratia antigelului rezista pana la -55 grade ... asa a aratat un tester, si a zis ca e prea concentrat.

multumesc

@

lucipotor

20111017163426.jpg

Uploaded with ImageShack.us

****la acelasi golf 1.4 16V si poate ma lamureste si pe mine cineva cand in carte apar doar caucuicuri pe 14R si 15R, cand aici apar si cele pe 16R!!!!

**** cat a costat un cauciuc Michelin Alpin? si de care e 3 sau 4?

Modificat de 2mad4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.eu le-am luat second cu 90 bucata dar arata foarte bine.au indicatorul de uzura dar mai e mult pana sa ajunga la el.sincer sunt foarte multumit.nu stiu daca e 3 sau 4...multumesc de poza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mult.eu le-am luat second cu 90 bucata dar arata foarte bine.au indicatorul de uzura dar mai e mult pana sa ajunga la el.sincer sunt foarte multumit.nu stiu daca e 3 sau 4...multumesc de poza!

cu placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

****la acelasi golf 1.4 16V si poate ma lamureste si pe mine cineva cand in carte apar doar caucuicuri pe 14R si 15R, cand aici apar si cele pe 16R!!!!

Astia de la RAR trec doar ce vor ei in carte ca sa poata sa te mai stoarca de ceva bani daca vrei sa treci si alte dimensiuni in carte sa fie legal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iarna la 195/65/15 bag maxim 1.9..sa fie mai floscaite rotile sa am aderenta mai buna,vara la 205/55/16 tot 1.9 bag asemeni sa fie putin mai moi sa nu imi rup rinichii la liniile de tramvai sau la gropi.

post-64586-0-33212600-1318862002_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati sa va luati bujii NGK V-LINE.Sunt putin mai deosebite,cost estimativ 100lei ;)

post-64586-0-40527700-1318932158_thumb.j

post-64586-0-01357400-1318932175_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati sa va luati bujii NGK V-LINE.Sunt putin mai deosebite,cost estimativ 100lei ;)

ne poti oferi mai multe detalii, de ce nr. 24, io spre ex am gasit nr. 11, e vorba de scantei sau de ce?...si daca poti sa lasi si link de unde le-ai cumparat......si inca ceva daca am batera de 45 ah, sa inteleg ca ar trebui shimbata cu una de 55 ah....sau rezista si iarna chiar daca este mai mica?

P.S. - tu ai schimbat bujiile ca avea probleme sau asa ai vrut?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V-Line este condusă de piaţă şi extrem de practic - o reteta unica pentru succes. De la introducerea sa în 1991, NGK a vândut peste 200 milioane de bujii din acest sortiment.

V-Line este adaptat în mod regulat populaţiei vehiculului. Astăzi, cuprinde 39 de tipuri de bujie şi oferă o bujie optimă pentru aplicaţiile de vehicule mai mult de 4000 - ceea ce corespunde la o acoperire de piaţă de aproximativ 90%. Datorită scurt Sistemul de numerotare, bujia potrivita pentru un automobil poate fi găsit şi reorganizate repede.Trei sferturi din sortiment vine de la echipamente originale.. În plus faţă de bujii standard, V-Line cuprinde, de asemenea, Furculiţe de platină scânteie şi prize duble scânteie platină. Douăzeci şi doi de V-Line modele au patentat V-groove în electrodul de mijloc, care optimizeaza demonstrabil de ardere.

În acest fel, V-Line bujii nu garantează numai atelierul cea mai mare eficienta de lucru, fac de asemenea, o contribuţie la datorita mediului de aprindere de înaltă fiabilitate şi eficienţă motorului.

Eu am schimbat bujiile pentru ca aveam 50.000km cu cele vechi care au fost ngk normale.V line se gasesc la toate magazinele posibile si asta e pretul corect,eu lucrez in domeniu si le-am achizitionat mai .....Acumulatorul de 44 e mic..incearca sa iti achizitionezi minim 55.Eu am montat de 62ah .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu computerul de bord.Cand pornesc motorul,pe computerul de bord imi afiseaza consumul per ora dar e ciudat ca imi afiseaza cifrele mediei de consum.De exemplu daca pe computer am media de consum de 7.7%, cand pornesc motorul consumul per ora imi arata 7,7%, daca consumul mediu pe BC e de 8,8%, la pornirea motorului imi afiseaza 8,8/h. E normal?Sau care ar fi problema?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a inteles nimic din ce ai scris mai sus :D cel putin nu am inteles eu

care e consumul mediu ? care e consumul instant ?

la 1.4 16v nu am vazut sa arate mai mult de 2.3l/h la relanti, asta in conditiile in care abea a fost pornita si afara erau -20 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!