Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

numai cele de pe bora sunt iluminate, la golf grilele standard nu au iluminare

cele de pe bora fiind asa:

Hero008.jpg

Hero009.jpg

si kitul de upgrade se cumpara separat:

3023_in-200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am vazut la un vecin la un golf 4 1.6 din 2001 si el avea aprins acolo la ventilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da bine schimbarea de la Bora la G4..cu conditia sa se monteze si ventilatiile st+dr :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat.Trebuia desfacut si inlocuit un beculet de 2lei/buc..Acum mi se aprind toate rotitele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma ai gurile de ventilatie cum sunt cele de sus :)

pentru ca asa arata cele de golf4 standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soila cred ca m-ai inteles gresit sau n-am explicat eu in prima faza cum a trebuit.Eu ma refeream la partea de jos in bord unde sunt rotitele/comutatoarele, cald/rece, 0,1,2,3,4 pt ventilator etc.Si este exact ca in poza de mai sus doar ca la mine nu e si acel buton de AC pentru ca nu am AC la masina.Intr-adevar acolo sus nu am iluminat si nici nu mi-ar trebui :).Imi cer scuze pentru confuzie.

Modificat de 22Vik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, nu am fost atent :) era becul central de la comutator, se pune pe 2 si se scoate butonul si apoi beculetul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da :). A fost relativ simplu doar ca n-am putut scoate becul si am scos si celelalte 2 comutatoare si fatada si abia atunci am putut scoate becul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut penseta si asa am facut putina munca in plus.Dar a meritat efortul :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si kitul ala de upgrade oare cat costa ? un link ceva ? sau trebuia luat second de la vreo bora...

small-logo.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un zarait ciudat cand acelerez brusc se aude de la motor sau asa cred. de la ce poate f ii ???

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face numai cand accelerezi brusc posibil senzorul de detonatii.Si la mine face asa cand accelerez brusc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai e si acel sunet metalic la accelerare brusca si cel mai intalnit este la turatiile 1700-2200 rpm (cel putin la mine) si am observat ca atunci cand am nivelul maxim la ulei, acel sunet este foarte slab, dar atunci cand nivelul la ulei este undeva pe la jumatate, acel sunet este tot mai puternic :|. Am auzit foarte multe mk4 cu motoare de 1.4 cu acel sunet la accelerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema cu acest tip de motor, 1.4 16v. am observat in seara asta ca masina nu trece de 120 kmh. :| stiti cumva care ar fi cauzele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare.Problema poate apare de la banalul filtru de combustibil pana la catalizator colmatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@22Vik detin un motor AXP si acel zanganit il am si eu cand o accelerez pana la 2000 rpm.

Am schimbat uleiul cam la 10500 km si am trecut pe GM (Opel General Motors) 5W-30 Longlife. Deocamdata motorul pare ca merge mai bine, nu mai e asa de zgomotos la relanti, consumul mi-a scazut.

Pana acum am avut numai Castrol 5W-30, acum 2-3 ani si ultimele schimburi numai Castrol 5W-40.

Incerc in urmatorii 10.000 km sa nu ii mai dau forje de pana la 160-180 km/h, sa schimb primele 2 viteze la 2000 RPM si de la a 3-a in sus la 2500 RPM, sa vedem daca mai papa ulei, cum s-a intamplat acum 3000 km cand mi-a mancat 1 litru in 1000 km si urmatorii 3000 km pana la schimbul de ulei, nimic :) Am impresia ca acest Castrol ce se vinde pe la noi e un FAKE, desi am luat numai cu scrisul pe el in limba Germana.

Incerc sa va tin la curent cu acest ulei GM, care multi mecanici mi l-au recomandat.

Are trecut pe bidonul de 5 L si brandurile BMW, VW - 502.00, 505.00, 505.01.

Sper sa nu ma faca de ras pana la urmatorul schimb :P

O intrebare am in legatura cu acest zanganit cand merg cu masina in spate (sunetul este de genul unui rulment uzat si neuns, atunci cand de exemplu il tin intr-o mana si cu cealalta il invart). Am mai auzit ca se aude si la alte tipuri de masini, dar parca nu asa de zgomotos ca la a mea.

De exemplu cand dau cu spatele putin mai repede si apas ambreajul, atunci se aude mai pronuntat ?

De unde se aude acest zanganit metalic ?

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut Maruta . nu stiu cat este de uzat motorul tau,cati km are dar al meu are 217000 km si i-am bagat 5w40 si il papa destul de repede.La urmatorul schimb m-ar tenta un 10w40 Rheinol.Si la mine se aude la roata din spate dreapta, un sunet ca de rulment dar doar la viteza mica, cand merg la peste 60-70km/h acel sunet nu se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul meu are in momentul de fata 179.500 km. Probleme cu papatul uleiului nu am avut decat atunci cand pierdeam prin spatele motorului pe la epurator (separatorul de ulei) si dupa ce l-am schimbat mai bagam cam 1 litru si jumatate la 10.000 km, dar stiam ca tot timpul mergeam mai sportiv sau la drum lung cu viteze mari cu schimbarea vitezelor la peste 4000 RPM.

Acel zanganit sau zornait ca un rulment uzat si neuns se aude numai cand merg cu masina in spate (marsarier), iar cand tin ambreiajul apasat in timpul mersului se aude mai clar, iar cand e in sarcina se aude mai putin tare si scade odata cu oprirea usoara a masinii. Toate masinile au sunet specific atunci cand merg cu spatele pe o distanta mai mare de 5-10 m. Asa face si a mea, dar odata cu acest sunet se aude un zornait...

Sper sa nu fie ceva din cutie, deoarece la mine ambreiajul prinde undeva mai sus :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca dupa un schimb de distributie masina sa mearga mai prost ? Sa zicem daca a sarit cu un dinte la montaj. Spun asta pt ca am observat o lipsa de putere dupa 110-120 kmh, lipsa pe care nu o aveam inainte de schimbarea distributiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Mi-a zis un prieten mecanic ca sunt 2 puncte dupa care se poate alinia distributia: unul la care porneste, dar nu prea trage si unul normal, la care merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat azi cap bara dreapta TRW echipare de original cu LEMFORDER.Facea masina inainte de schimbarea capului de bara...de zici ca se rupea ,zgomot si bataie mare.Apoi facut geometria(70 lei),cu toate ca sa chinuit mecanicul la schimbarea capului de bara sa iasa ok,nu a reusit sa alinieze perfect roata.In consecinta sa schimbat la masina pe articulatia fata de cand am achizitionato eu;1 cap bara,flanse si rulmenti amortizor,si bucsele mari de bascula.Acum e articulatia ca noua.

post-64586-0-92089400-1316863309_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_mecanicu2007

Un clip interesant...urmeaza sa imi schimb si eu clapeta cu cea de 1.6...cum am si cip si admisie ram cred ca o sa ajung la 100 hp ca si modelu din clipuri.

Primul clip este pe stand,puterea rezultata 100 hp aproximativ.

100,2 PS @ 5494 U/min

137 NM @ 4385U/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar 9 Nm in plus? Cam putin... eu stiam ca doar din chip ies macar 15. Ca sa nu mai zic ca astia scot aia 137 Nm la 4300 rpm, in timp ce motorul stock scoate 128 Nm la 3200 rpm.

@alex_mecanicu2007: astia au schimbat si injectoarele cu unele de 1.6, deci ma indoiesc ca ajungi la 100 de cai cu cele de 1.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!