Jump to content

Motor 1.4 16V-functionare,probleme specifice


catalinb
 Share

Postare recomandată

Am modeul de cutie cu cautator. Nu se deregleaza schimbatorul daca se scot acele elemente pentru schimbarea acelor bucse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu :blah:

Costul unei bucati este de aproximativ 5 lei. Sunt necesare 8. Colegului ii intra cam greu in viteza, dupa ce a schimbat doar 4(restul urmeaza ca nuerau pe stoc) este mult mai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.

Modificat de ivachis
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti total offtopic...si apropo: 50 km nu e un drum lung!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre aceste din imagine 2 este Vorba ca trebuie unse ???? PLUS am pus o poza dar harbar nam ce este acea din imaginea 1 dar se opserva ulei nergru pe ea. este normal ???

post-91105-0-62776600-1314791847_thumb.j

post-91105-0-24687300-1314792033_thumb.j

Modificat de Bursasiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este capul de planetara dinspre cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si e vreo problema ca arata asa/? ADICA CU scuregere de ceva pe el???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre articulatiile din poza 2 este vorba..sunt niste garnituri care vin acolo si in timp se subtiaza, chiar se distrug total, aparand astfel joc. fiind 8 asemenea garnituri, se creeaza un joc considerabil, rezultand o dificultate la selectia (anumitor) trepte de viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bursasiu si la mine e murdar de ulei negru capul de planetara adica poza nr. 1 si la catziva prieteni la fel am vazut ,despre poza nr.2 mie mecanicu a dat cu vaselina acolo deci cred ca e f bine ce ai facut .Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca daca pornesc masina fara sa se stinga becurile porneste bine cateva secunde si pe urma se balbaie, daca astept sa se stinga becurile se balbaie de la inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie regulatorul de presiune. Si al mine se manifesta la fel. Insa nu se balbaia daca porneam cat becurile sun aprinse si pompa de benzina bazaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in capatul stang al rampei injectoarelor.E o capsula argintie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

innebunesc....azi am schimbat senzorul de batai cel care imi dadea eroare pe tester si acum seara iar mi s a aprins check engin ul in bord.o sa ma duc luni la ei sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.. am si eu o problema.. cred ca este de la sonda lambda dar nu sunt sigur...

imi taie gazul cand urc in turatii.. cateodata nu mai porneste.. si cand porneste o face subturat

si altceva mi s a aprin si martorul ulei. nu s a aprins martorul gaze. cred ca consuma si mai mult am luat o de 4 zile si doar acum a facut asa.

clapeta de la acceleratie am curatat o. nu stiu ce poate sa fie..

daca stiti ceva si vi se pare cunoscut.. da ti un replay.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Auch. Partea cea mai nasoala din tot ce ai scris e... ca ai luat-o de 4 zile (si au inceput problemel).

Martorul de ulei galben indica 2 potentiale chestii: 1. nivel de ulei din baie foarte scazut, trebuie sa completezi neaparat si 2. calitate proasta a uleiului (#gen, trebuie schimbat urgent).

Cat despre celelalte probleme, trebuie un VAG-COM pe ea si o sa afli cam care ar putea fi problema.

In general cand sunt erori grave de sonda lambda, se aprinde si martorul galben cu motorasul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La defectele pe care le are martorul de ulei care se aprinde poate sa nu insemne nimic. Ala se aprinde si daca presiunea de ulei este sub aprox. 0,4 atm si daca motorul are tendinta de oprire pompa de ulei se invarte si ea incet si este normal ca nu ai presiune.

Cand spui imi taie gazul este doar o expresie, sau este pe gaz masina. Ai schimbat filtrul de benzina de sub masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un golf 4 variant din 2001. tip motor AXP, 1.4 16V.

de curand am facut 200.000 km. vreau sa spun ca nu am avut nici o problema la motor. am schimat o sonda lambda la 150.000 km si atat. in rest nici o problema majora. sunt foarte multumit de acest motor si de aceasta motorizare. nu m-a lasat balta niciodata. mentionez ca km sun reali.

altele au mai fost.. precum clema de la geam, bucse, etc. dar la motor nimic

Pe la 300.000 km o sa revin aici, daca totul o sa fie in regula:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Am un golf 4 din 1999, motor 1.4 16v FSI, tip motor AKQ si mi s-a defectat cutia de viteza, mai precis nu mai intra complet in viteza a doua. Daca stie cineva care ar fi problema va rog frumos sa ma ajutati. Cum este mai bine sa desfac cutia si sa o repar sau sa pun o cutie la mana a doua? Am sunat la reprezentanta si piesele pentru reparatii ajung in cel mai rau caz la 2000 de lei,iar o cutie second este intre 300-400 euro. Daca are cineva cutie de viteza de vanzare anuntati-ma pe adresa gallvalentin@yahoo.com.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu schimbati niciodata cutia (decat daca e crapata, fisurata, rupta)

intotdeauna schimbati sincroanele sau ce e nevoie prin ea, altfel veti avea numai probleme cu cele de prin dezmembrari

apropo nu exista motor 1.4 16v FSI pe golf4, ci numai celebrul motor BAD, 1.6 FSI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt sfat

in legatura cu tipul motor nu ma pricep asa de bine

la mine pe haion este inscriptionat FSI in partea dreapta, posibil sa fie pus haionul de la alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau literele sa fie puse de vechiul proprietar :)

oricum sa te bucuri ca nu e motor FSI, sunt foarte pretentioase la benzina, nu suporta aditivi, de fapt primele generatii de motoare FSI sunt pe lista neagra UE la motoare incompatibile cu benzina bio pe care vor sa o introduca treptat

deci nu schimba cutia intreaga pentru o treapta cu probleme

te duci la un mecanic bun, ti-o desface si in functie de ce trebuie schimbat, se schimba pe piese noi,

cu siguranta sunt sincroanele, pentru ca de obicei primele 3 trepte (mai mult a 2-a si a 3-a) se uzeaza de la mers mult prin oras

cutie schimbata cu totul inseamna de obicei probleme si mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu ceva belele la masina;acum 2 saptamani in mers am simtit cum isi pierde din putere..sa aprins EPC..si dupa circa 5 secunde si-a revenit.Dupa circa 10 minute sa oprit motorul,am dat la automat de 5 ori si a pornit.De atunci din cand in cand are intreruperi de circa o secunda in sarccina.Ieri acceasi poveste..sa oprit in mers si am dat 5..6 cheii pana a pornit.Azi am desfacut bujiile..erau ok,doar la o singura bujie era ulei provenit din complectarea uleiului pe langa buson,am scos mufele de la trotter,erg,senzor axa came si le-am aplicat spray de contacte.Si dimineatza porneste la a doua cheie..la prima niciodata..si dupa pornire motorul se balbaie circa 10 secunde.Maine trebuie sa ma ocup serios de ea,cu scanare si tot tacamul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a închis acest topic
  • Aerofan unpinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!